Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

629.bölüm..

yanlarına gelince...
tu---kolay gelsin, hanımlar...
ir---- yardım lazım mı..
gülerek.. " sağolun,yok "dediler..

halam açtı kapıyı.. gülüyor yüzü...
tu--- halaa.. gençleşmişsin sen..
mu--- hah hah hah... hoşgeldiniz..yavrularım...
öpüp sarılarak.içeri girdik...


ir--- maşallah hala... bastonu atmışsın.. kapıyı da, sen açtın...ayşe yok mu..

mu--- masaya geçin önce... sizi bekledim..yemedim diye, tansiyonum düştü.. hadi hadi..

oturduk..
ir--- sen yeseydin ya, halacığım...

bana ..tuna görmeden,göz kırpınca... rahatladım... sıkmaları koydu ,tabağımıza...

mu--- tunam sever,boğazımdan geçmedi.. beraber yiyelim diye, çağırdım..
tu--- sağol halamm..

mu--- sende kuzumm.. zeytini,reçeli peyniri ellerimle yaptım..sen severisin, küp peynirini..
ye bakayım.. oğlumm..

verdi bir parça..tunanın ağzına...
tu--- çok güzelmiş hala.. eline sağlık..
mu--- afiyet olsun,yarasın ..

ir--- oh ohh.. yedir oğluna..
tu--- hah hah hah..kıskançç..
mu--- uzanamıyorum,ireme de..sen  yedir ..tuna..

ir--- yok canım.. tuna.. şaka yaptım..
tu--- aç ağzınıı.. halam yedirmiyorsun ,diyordu ya... görsün madem..

verdi peynirli, reçelli ekmeği...
gözleriyle.. de..  ağzımı işaret ediyor..
peçeteyle sildim artık...

zil çalınca.. halam ,kalkıverdi..
tu--- ben bakarım hala..
mu--- iyi, bak hadi... kim geldiyse.. .. nasipliymiş..

tuna gidince...
kısık sesle...

ir--- halaa neler çeviriyorsun..
mu--  firuzeyi getirmeye gitti ,ayşe... onlar gelmiştir.. yasini de.. çağırdım..

ir--- aklı karışık tunanın..
biraz ara geçseydi, hatırlatmasaydın keşke..kaseti seyredeceğim diye tutturdu.. ben unutturmaya çalışıyorum güya.. sen arattıktan sonra,hiç uyumadık.. gözlerim yanıyor..
ah halam ah..  şimdi,sana yüklenecek.. hazırlıklı ol..

mu--- (gülerek...) hele yüklensin, tansiyonum çıkıverir...

ir--- sen bulmuşsun kolayını.. ya ben ne yapayım...
mu---  onu da ,ben mi söyleyim canım.. hah hah hah...
ir--- hiii, halaaa...
mu--- nee, koşturursun demiştim.. sen ne anladın kiii..
ir--- mu-- hah hah hah..

firuze hanımın ,koluna girmiş tuna..içeri geldiler... bastonuna, yine de dayanıyor ama...
tiril tiril de giyinmiş..
ir--- aaaa.. hoşgeldinizz...
fi--- hoşbulduk kızım...

kalkıp.. halanın yanındaki,sandalyeyi çektim.. oturunca da.. öptüm..
ha--- hoşgeldin firuze..
fi--- hoşbulduk, muazzez hanım..

tunayla, karşılarına oturduk..

mu--- nasılsın,sabah sesin iyi değildi..
fi---  yasine demedim de.. ağrım vardı biraz.. ama iyiyim şimdi.. ayşeyi göndermişsiniz..
sağolun...
mu--- merak ettim,anam.. getir dedim..çay içer misin..
ir--- ben getireyim...

fi--- yok kızım..kalkma .. size afiyet olsun..
açık bir çay hakkım var ,zaten.. ondan da birşey anlamıyorum..
mu--- ayşee..

ay-- geldim, buyrun.. irem hanım.. hoşgeldiniz..
ir--- sağol ayşe..
mu--- firuzeye kahve yap.. okkalı olsun..

güldük...
tu--- hala, kahve dokunmasın..
mu---  günde bir tane içiyor,zaten..
fi--- (içini çekerek...) evet.. malesef..

nasılsınız dedik, firuze hanıma... gülerek.. çokk iyiyim dedi..

ben doydum zaten.. onun, tunaya çaktırmadan bakışını  görünce.. oy kıyamam ben ya..
oğluna bakamıyor bile... kayın babama tüm sevgilerimi gönderdim...
tuna sıkmayı yerken..  ayşe de ,çayı kahveyi getirdi...

mu--- ayşe, ver bakalım keyif cigarasını...
tu--- halaa..
ha--- ne hala diyorsun.. biz geldik, gidiyoruz..firuze geldiğinde  ,birer tane tüttürüyoruz..
yasine deme sakın..

tu---( gülerek..) ben vereyim demiştim, canım...
mu--- e ver hadi..

ir-- tu-- hah hah hah..
tuna,ikisine de.. ikram etti.. yaktı...

tu--- kalp hastası sigara içiyor.. inanmıyorum.. ben de buna alet oluyorum .. üstelik..
fi---- tek lüksüm .. oğlumla, bir tane sigara içmekti...şimdi de, sen verdin diye aldım..
ben içmem yoksa...
tu--- pencereyi açayım bari...

mu--- hee.. aç da.. basılmayalım...

güldük ..
mu--- gelinime de ver..
ir--- yok yok..
mu--- tuna ,verr.. sende yak çabuk.. otur karşımıza.. keyf  bu,işte...
ir--- hala ben almayım... karşınızda içemem..
mu--- gelinn.. alsana kız.. ne inatsın, aboo.. tunama da,inatlık mı ediyorsun yoksa...

tunanın uzattığı sigarayı aldım, yakınca da..
ir--- kendisi söylesin..

tu--- ne söyleyeceğim,.. ben,hiç birşey  duymadım..

ir-- mu-- fi-- tu--- hah hah hah..

Hiç yorum yok: