Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

628.bölüm..

tuna,beni indirdikten sonra...  atı,ilerideki ağaca bağladı..
kapının kilidini,açarken...

tu--- çantada ne var... ne aldın ki..
ir--- (gülerek...) özel araç ve gereçler aldım..
tu--- hah hah hah...

kapıyı kilitleyip, mağaraya indik..mumları yaktık hemen...
 çakılların üstünde geziyoruz...
şelale tüm ihtişamıyla akıyor... su sesi ve havuzun görüntüsü
çok güzel... öylede sıcak ki.... montlar fazla geldi..


divanı tuttuk iki kenarından...  havuzun yanına taşıdık..
 üstündeki minderleri.. yerleştirdi... bende
battaniyeyi yaydım...

bornozları ve terlikleri görünce..
tu--- iyi düşünmüşsün.. havlular eskimiş..iyice..
ir--- burada nemli ortamda.. normal.. iki dakikada,terledim ..baksana...

üstümüzü çıkardık, ikimizde mayomuzu giymiştik zaten.. 

tunada, ayakta durmuş ,bana bakıyor...
ir--- ne bakıyorsun... sevgilim..

elimden tutup..
tu--- mayon çok normal de,şaşırdım.. bunu ben mi,almışım..

ir--- hah hah hah..

************
sıcak gölümüzde yüzerek ,harika zaman geçirdikten..
iki saat sonra...
öpüşe koklaşa,eve geldik...

ben,tuna banyodayken.. sessizce halayı arayıp...ne için çağırdığını sordum.. tunanın dediklerini anlattım...

ha--- yanlış anlamış ,yavrum.. saç ekmeği yapılıyor..aşağıda, sıkmada var tabi.....
 ondan çağırdım sizi ... tunam ,çok sever.. sıcak sıcak..yiyin istedim..

ir--- tamam hala... geliyoruz.. ben seni, hiç aramadım..
ha--- anladım..kızım...

*********
giyindim,eteğimi ..gömleğimi.. çizmelerimi..
. makyajımı yaptım.. iş yerini aramıştım ki, tunam çıktı banyodan...

ir--- sıhhatler olsun...
tu--- sağol.. nereyi arıyorsun..
ir--- büroyu...
tu--- hımm.. ben halama,hiç gitmek istemiyorum ...
seni de göndermeyi düşünmüyorum..
yatak çok cazip geliyor.. uykum var..

ir--- (kısık sesle.. ).  giyin.. hadii... günaydın vahide hanım..

tuna gülerek, omuzlarını kaldırıp indiriyor...

ir---  vahide hanım...iki dakika sonra yeniden arayacağım..
kapattım telefonu...

yanına gidip,boynuna koydum kollarımı ..
oda belime sarıldı..
ir--- aynı bana benzedin.. şımarıklığını akşam,çekerim.. şimdi,giyin de.. gidelim...
sana dondurmayı yasaklamamı, istemezsin dimi..

tu--- hah hah hah...  tehdit ha.. bana ve dediğine gücün yetmez...

arzuyla,öptüm dudaklarını.. azıcık çekilip..
ir--- emin misin..
tu--- mmm,değilimm..
ir--- hah hah hah..

*******
o giyinirken.. vahide hanımla konuştum bende..
öğlen gibi gelirim dedim.. ve ilk defa bağlama kursunu ektim..
kahretsin ,salıydı bugün...
saat dokuza geliyordu.. çiftlik evinden ayrıldık... ayrı ayrı gidiyoruz.. o tekir yaylasına, gidecek ya..

ana yola çıktık...
arkamdan geliyor ve gülerek, ara ara farları yakıyor..
çocuklaştı adam..

ama dikkatini dağıttım hiç olmazsa.. içimden, ucuz atlattık diyorum...
hala da ,tam zamanında çağırdı.. tunam ısrar etmese bari...

off of.. ne zormuş.. sır saklamak...
ışıklarda yan yana durunca.. camları açtık..

ir--- sen coştun ha.. farlarla oynama.. gözümü alıyorsun..
tu--- sevgilimm,sende benim ..aklımı alıyorsun...

ir---- aaa, laf atıyor bana...
tu--- hah hah hah...

ir---- bende sana atarım.. görürsün bak..
tu---hah hah hah... devam et.. yeşil yandı...

ama tuna, hareket etmek zorunda kaldı.. ben arkasına geçtim... elime düştü yani..
farlarla nasıl oynanırmış.. gösterdim tabi..

neyse.. halanın evine gelince...yan yana, park ettik...
ileride on kadın  ,brandanın altında...oturmuş.. hamur açıp.. kocaman sacda,pişiriyorlar..
ekmekler dağ gibi yığılmış..

indik arabalardan...
tu--- ah halam, bunun için çağırmış demek ki ..bizi..
ir--- (tek kaşımı kaldırıp.. ) yoksaa, sen çok mu seversin...

tu--- sen yiyince,daha çok seviyorum.. gell.. bize bakıyorlar...
ir--- ama daha laf atmanın...

elimi tuttu.. gülerek..
tu--- sussss..

Hiç yorum yok: