Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

627.bölüm..

ay ışığı altında..
arka arkaya,çiftlik yoluna döndük.. evin önünde park ettik,arabaları.. 

indiğimizde..
tu--- irem.. ne kadar,yorgunsun.. az,çok .. orta...
ir---( gülümsedim...) çok ama önce teklifi duysam..

belime sarılıp...
tu---- çok dedin,sabaha kalsın... gel..

ev... tertemiz,düzenlenmiş.. soba da yanıyor ama oturacak halim yok.. uykusuzum..
... odamıza çıkıp ,yattığımı biliyorum sadece....


******
saat beşmiş...
 telefonun sesine uyandım.. tuna aldı,konuşuyor kısık sesle... ... kim arıyor ki,bu saatte...
abimler de geldik diye aramışlardı..
dönüp,yastığıma sarıldım... uykum var...

"tamam,ayşe önemli değil..." diyince.. açıldı gözlerim... oturuverdim...

ir--- halama,ne olmuş.. tuna...ayşe ne dedi..

telefonu kapattı..
tu---- halam,. ayşeye illa ara..  kahvaltıya gelsinler demişte.. kusura bakmayın. uyandırdım diyordu...

ir---................ off.. korktum..

tu---- bende... yat hadi, daha çok erken...

yattım usulca.. hala,söylemeye mi karar verdi acaba.. diye de ,düşünüyorum..

tu--- halam,senden daha dayanıksız çıktı.. hayret...

gülerek baktım..
ir--- sır benim değil..söz verdiğim için, susuyorum.. hem onu açıklayacağını, ne biliyorsun ki..

tu--- içime doğdu.. bu saatte,aratıyor..gece de çocuklarla,zaman geçirdi.. 
sır neyse,artık paylaşmak istiyor demek ki..

ir---.................................
 
tu--- madem, beni ilgilendiriyor.. o söylemeden.. kaseti,seyredeyim diyorum.. üzülürsün dedin..
öfkelenebilirim,hazırlıksız yakalanmayayım da.. kalbi kırılmasın..

ir---- hayır.. belki söylemez.. sadece kahvaltıya çağırmış da,olabilir..

hii, beni dinlemiyor.. oturup,ayaklarını sarkıttı ...yataktan....
arkasından, beline sarıldım...

ir--- lütfen.. gitme.. tuna..
tu----.......... iremm.. bırak...

ir----  bak oynarım ,senin için..
tu--- hah hah hah...

omuzlarından çekip,yatırdım.. yatağa...
yüzünü okşayıp...

ir---- aşkım, tatildesin sen.. canının sıkılmasına ,izin vermeyeceğim...
gece ,sabaha kalsın dediğin neydi...

tu--- boşver,irem... isteğim kalmadı..
ir--- ben yeniden,istetirim.. hadi,söylee...
tu---- şelaleye gidelim mi, diyecektim...

ir---- ayyy ... iyi fikir.. kalk kalk ,gidelim hadi... moralini düzeltiriz..
tu--- (sarıldı ) sadece,sarıl bana...

sıkıca sarılıp.. öptüm yanağını...

ir--- tunamm..
tu--- canımm..
ir---  biz beraber...uzun zamandır, ata binmedik dimi..
tu---hımm..
ir--- yıldırım da büyümüştür...
tu--- hımm
ir--- mmm, ikimizi taşır yani..
tu--- evet..
ir--- binelim mii.. lütfeenn..

çekilip,yüzüme bakarak...
tu--- yuları sen tutacaksın ama...
ir--- tamammm.. da,niye..
tu--- (gülerek.. )ellerimin,serbest olmasını..istiyorum da..
ir---- hah hah hah.. 

ufffffffffff.. koştura koştura.. giyindim.. güneş bile doğmamış daha... tuna da.. hazırlanıp.. indi,aşağıya...
atı ,kendisi eğerleyecek...
bende ince battaniyeleri, rulo yaptım.. bağladım.. iki terlik,bornoz.. havlu vb..falan
alıp.. çantaya koydum...

on dakika sonra...
yıldırımın üstündeydik... çok büyümüş..ama tanıdı beni,hayret ettim...

tarlaların arasında,ilerliyoruz... sabahın soğuğunda...hafif hafif de.. yağmur yağıyor...
hale bak, bu havada ve saatte kimse beni yataktan kaldıramazdı ama ... üstelik ben istedim, öyle görülüyor yani....

tu--- rahat mısın..
ir--- çokk.. sen..
tu---  önümüzü görebilsem.. iyiyim de.. kıpırdama sen...

saçlarımı montumun içine koydu.. yüzüne geliyormuş.. meğerse...
birde ...boynumu öptü... ürperdim yine...

ir--- ya tunaa.. aşkolsun.. atın üstündeyiz,yapılacak şey mi bu..

kapşonumu örtüp.. sarıldı ..kollarıyla..
tu--- goncam, atın üstünde olmamızı.. sen hiç dert etmiyordun hani..  hatırlasana..

ir--- unuttum, hatta .. aniden hafıza kaybına uğradım..
tu--hah hah hah..

Hiç yorum yok: