Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

626.bölüm..

ziya önde... aylin arada.. bende arkada..
 aradaki,mesafemizi koruyarak dönüyoruz..
 ziya basıp gitmedi yani..
kontrollü..

abim ve tuna çakırkeyf olmuşlar.. bağıra bağıra şarkı söylediler... gönül imdaatt dedi ,en sonunda..
çok komiklerdi..çook..

ir--- gönül,çiftlikte eşyanız var mı...
gö--- yok..irem..
ir--- o zaman uğramadan.. bizim eve gidelim...
daha erken. hem, biraz daha ayıkmış olurlar..

er--- gönüll.. ben sarhoş muyum..ki..
gö--- tabi ki, değilsin.. hayatım.. uykun geldiği için,dizime yattın..

tu--ir--- hah hah hah...

tu--- erenn.. kıvırma.. içki ,çarptı bizi..
er--- yok yok.. ziya çarptı...
gö--- garibim, ziyayı ..çarpan çarpmış zaten.. uğraşmayın,o daha.. iflah olmaz...

ir---er-- tu-- gö--- hah hah hah..

ir--- aylin de.. rahatladı,alıştı değil mi.. çekingen durmuyor.. dünkü kadar...
gö--- haklısın ama kabul etmek lazım.. şartlara göre ,gayet iyi idare etti..
tuğrul içinde,onun için de.. zor..


er--- tunaa.. siz gelsenize..istanbula.. tatilsin nasılsa..
ir---  tuna tatil ,ben değilim ki..
er--- o gelsin,öyleyse...
ir--- yok yaa..
tu--- (gülerek ) başka zaman..geliriz.. inşallah..


Adanaya geldiğimizde, çiftliğin oradan geçerken.. ziya sinyal verip.. sağa yanaştı...
bizde arkasında durduk tabi.. ziya indi geliyor.. bize doğru..

tuna bana göz kırparak...
tu--- bu kiimm..
er-- gö-- ir-- hah hah hah...

camı açtım...
zi--- iyi misiniz.. gençler...
er--- iyiyiiizzz...

zi--- ben kaptırdım,gidiyorum.. çiftliği geçtik..nereye gideceğinizi...  sormamışım..

tu--- hadi eren, kapıldım gidiyooruumm...
er--- bahtımın rüzgaarıınnaaa...

tu--- eyy ufuklarr diyorummm..
er---- ben ne dicektim ya... unuttumm..

ir--- gö-- tu-- zi-- hah hah hah..

zi-- solistler artmış..
gö--- hiç sorma ziya..
ir--- gö-- tu-- zi-- er-- hah hah hah..

ir--- ziya bulvardaki ,eve gidiyoruz.. sizde buyrun..
zi--- geç oldu irem ,neyse gidelim.. orada vedalaşırız...

tu--- ziya madem,gecikiyorsunuz.. durmuşken.. burada vedalaşalım.. siz gidin...

zi--- iyi de..
tu--- biz öne geçeriz.. canım.. merak etme.. inin hadi.. hava alalım..

indik arabalardan... sarılmalar.. tokalaşmalar..iyi dilekler.. derken..
vedalaştık ..

onlar.. arabalarına binip..hızla uzaklaştılar...
hava da öyle güzel ki... bahar gibi..

tu---aylin ,irem öne geçsin.. takip et..
ay--- tamam...
tuğ--- ben tarif ederim,canım.. ahmet abinin evini..

tu--- önce bize gidelim,demiştik.. abi.. ayıkırız biraz..
tuğ--- e orayı da, tarif ederim..

ir---- pekii..  gerçi sen orayı da tarif edersin ama çamurlu arazi de ,şu tarafta..hani kaybolmak  isterseniz diye, şey ettim..

ay-- tuğ-- er-- gö-- tu-- hah hah hah...

*****

utandırdım mı ,acaba.. arkamızdan geldiler... evin önünde durduk..

ir--- hadi buyruun... 
çıktık yukarıya...

gö--- ay--- güle güle oturun..

tu-- amin.. sağolun..
tuğ-- eşya almışsınız,nihayet..
aylin,kuru yerde oturuyorlardı.. bir görseydin hallerini.. çok acımıştım..

tu-- ir-- tuğ-- ay-- gö-- er-- hah hah hah...

salona geçtik.. kahve meyve, sohbet derken.. saat onbire geliyordu.. babam aradığında...
ben eren abinin getirdiği resimleri çerçeveye koyuyordum.. gerçekten harika çıkmışız...

tuna açtı...
tu--- merhaba abi.. ....... biraz önce geldik.. ...................planları değişmedi,.hah hah hah...

er--- hadi hadi.. gidelim.. çocukları alacağız,daha .. uykusuz bıraktık,onları da...
tu--- erenn.. dur.. tamam abi.. bekliyoruz...

kapattı..

er--- ne bekliyoruz.. tuna..
tu---  hep beraber.. firuze hanımı ve halamı evlerine,bırakmışlar...
dönerken,çocuklar arabada uyumuş.... gitmiyorlarsa.. içeri taşıyacağım dedi..
getiriyor yani..

tuğ--- çok ayıp ettik.. yük olduk,ya..
ir--- aşkolsun abi.. ne yükü..
er--- evet..  bizde inelim ,havaalanına ancak gideriz... irem sen gelme.. bir arabaya sığarız,o zaman...
ir---- hayıırrr...

babam zili çalınca...
indik aceleyle.. annem arabada ,müge.. kucağında uyuyor....
ertanla,ufuk da.. arka koltukta yatıyorlar..
özür dilediler,teşekkür ettiler ..çocukları ,çantalarını aldık .. arabadan,arabaya..
annemde indi..

ah--- eren,tuğrul..ne diyorsunuz,ne özürü.. .. hala ve firuze hanım ,öyle mutlu oldular ki..
doyamadılar
çocuklara.. asıl, biz teşekkür ederiz... gecemizi renklendirdiler... muhteşemlerdi..

ne--- hepinizi öpüyorlar..  beraber olduğunuz,çağırdığınız..
ve çocuklarınızı bıraktığınız  için.. çok sevindiklerini söylediler... selamları var...

as dedik..
gö--- bizde bekleriz, nermin hanım.. sayenizde.. çok eğlendik.. sağolun...
ne--- rica ederiz,gönül.. siz gelin.. görüşelim..inşallah..
ay--- ahmet bey, nermin hanım..çok naziksiniz.. dün ve bugün için teşekkür ederiz... yorduk sizi..
ah--- estafurullah.. ana babalar.. yorulmaz..

abimlerle.. tunayla da.. tokalaştılar...
ben,ikisini de öptüm..
ir---- canlarım.. sağolun.. şimdi müsade ederseniz.. gidelim...
ah--- tabi tabi.. hayırlı yolculuklar olsun...

tabi,havaalanında ayrı bir curcunaydık...
nihayet,onları gönderince...
tunaya baktım...

ir--- allah kavuştursun.
tu--- sağol.. hadi gidelim...
ir--- ay tunaa.. tekire gidelim ,demeyeceksin değil mi.. yol görmek istemiyorum..
başım döndü valla...

tu---( gülerek..) yok canım.. çiftliğe gideriz.. hem,başın dönmesin.. daha oyun oynayacaksın..unuttun mu..
ir--- hah hah hah...

Hiç yorum yok: