Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

625.bölüm..







er--- bu neydi ya..
tuğ--- kabus..
tu--- zuhal helal olsun. ziya ..seni de kutlarım.. gerçekten, cesaretine hayranım..

zu--- sağol tuna.. ama bu ilk duyuşum değil.. bir kaç arkadaşı daha ,aynı espriyi yapmıştı..
zi--- demiştim ya.. her huyuna razıyım, diye.. işte bu yüzdendi.. abi..

zu--- bence..sen ..yine de o kadar,emin olma...  hep bu kadar, sessiz ve sakin değilimdir yani..

tu-- tuğ-- er-- gö-- ay-- ir-- zu -- zi--- hah hah hah...

gö--- bana demiş olsalardı.. ............. düşünemiyorum bile..
ir---- ben ,ne yapardım acaba..

zu--- panter olurdun, panterr..

tu-- tuğ-- er-- gö-- ay-- ir-- zu -- zi--- hah hah hah...

zu--- yok ,panter ..yanlış oldu.... neydi o ,eniştemin dediği..

sazanım ya.. atladım yine...
ir--- güvercin... güvercin...

gözlerinden yaş geldi..herkesin.. bayılıyorlar, güleceğiz diye.. pis gıcıklar...

ir--- zuhall.. zuhal.. elimde kalacaksın bak... ziya.. sende yerine geçsene..
fırsattan istifade.. ohhh.. çaktırmadan ,sarılıyorsun...

ziya zuhale baktı, sorar gibi..
zu--- ben iyiyim..

tu-- tuğ-- er-- gö-- ay-- ir-- zu -- zi--- hah hah hah...
zi----ağrı dağın eteğindeeee... uçan güvercin olsam....




ay hem güldük.. hem de.. beraberce söyledik... ne adam ya.. güvercinli, bir türkü buldu..

********

içkiler mezeler bitince... saate baktım.. sekize geliyor...
 bizde ,çayla sarhoş olduk denebilir.. ne çok içtik..ya..

ziya da.. elini yıkamaya gitmişti...
kahve istedik..
sonra bayanlar kalkıp.. lavoboya gittik...
dışarıda.. zuhalle, bir sigara yakıp..  gönülle aylini beklerken... konuştuk.. hava da.. harika...

ir--- zuhal..
zu--- efendim...
ir--- saat sekiz,evde sorun olur mu... 

zu---  ben  aradığımda.. babamda evdeymiş..abime mersine gidiyoruz ,gecikiriz ..dedim ..
babamı tanıdığımız için.. ergün "bende gelirim, evi beraber yerleştiririz "dedi.. anladın mı..
yeni evde bekliyor, bizi..

ir--- ay kız.. hastaydı.. yazık... ev taşınırken üşütmüş...
zu--- (gülerek... ) öyle söylediyse.. öyledir...

ir--- değil mi..

zu--- söylermiyim, sence... bildiklerini ,anlatmakla tehdit ettin beni.. hem de.. herkesin yanında..
nasıl diyebildin bunu..deli misin sen...
ziyayı da.. kuşkulandırdın.. diğerlerini de..

ir--- kızdığım için dedim, gerçekten anlatacak değilim.. herhalde...

zu--- olmaz...işte..olmaazz... güven zedelenir...
benim, herşeyi sana yetiştirdiğimi niye düşünsün...
biz evleneceğiz.. ben onu,onore ettim.. o da beni..
hepinizin içinde ...
yanıma oturdu.. hemde siz eşlerinizden ayrı otururken ..
bu ne demek ,anlamıyorsun da..
diyorsun ki.. sarılma,yanından kalksana...
sen ne anlayışsızsın ya..
az önce.. güveniyorum demişim..
biraz sonra..git yanımdan... kalk diyebilir miyim ..
bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu denmez mi...

aylin ve gönül gelince.. sustuk...
ay--- zuhall..ziyayla.. ikinizin ,birbirine olan tavrına.. imrendim.. sen, çok akıllı bir kızsın..
 o da.. değerini bilecek bir erkek.. çok mutlu ,olacağınıza eminim...

zu--- sağol,aylin.. iltifat ediyorsun..

gö--- etmiyoruz.. bende aynı fikirdeyim... tebrik ederim seni..
ben kocama bile,  güvendiğimi böyle  hissettirememişimdir.. ki, siz henüz nişanlısınız...
sağlam adımlar atıyorsun.. bravo... ziya çok gururlandı..

zu--- teşekkür ederim, gönül..
ziya,ilgi odağında olmayı seviyor..benim onu kıskandığımı hissetse , çok sevinecek.. egosu okşanacak.. acayip bir şekilde de,kullanacak ..
bende delireceğim...
o da böyle..kusursa ,bu da onun kusuru..
bende.. bu durumu.. lehime çeviriyorum...
kıskanmıyorum ama ayağını da ..denk al diyorum yani..

ay-- gö-- ir--- zu--- hah hah hah...

****

içeri girdik.. tuna, tuğrul.. eren üçlüsü.. kasaya gidiyorlardı... ziyada.. masamızda oturuyor..
içimden.. dedim ki.. "ne kadar ayıp.. niye oturuyor.. o da.. gitseydi ya... tuna ödetmezdi ki zaten"

neyse.. yerimize geçerken... ziya... keyifle sigarasını içiyordu.. kalkıp.. nezaket yaptı beyefendi..
kahvelerimiz de.. gelmiş..
sigara ikram etti.. aldık..yaktı falan...

zuhal oturmadı.. şöminede ellerini ısıtıyor..
zi--- zuhal üşüdün mü,
zu--- biraz..
kalkıp.. iki tane odun attı.. alevlerin içine...
zi--- montunu getireyim..
zu--- yok yok ısındım..

ellerini tuttu...
zi--- buz gibi ellerin...
zu--- öyledir de, senin ellerin de çok sıcak..
elimi bıraksan da.. otursak, tuna geliyor.. hadii..
zi---( gülerek..) iyiydik ya..

oturdu zuhal...

abimler ve tuna da.. geldiler... yerlerine geçmeleri için.. ziya ayakta duruyor hala...
 otururken.. söyleniyorlardı...

er--- oğlum ne yaptın,sen...
tuğ--- lan ziya.. evleneceksin.. niye hesabı ödüyorsun...
zi--- aşkolsun,abi.. lafı bile olmaz..

ayyy.. çok utandımm.. çook..

tu---  tehdit mi ettin nedir.adam bizi görünce... arkasına bakmadan,kaçtı..

zi--- hah hah hah.. zuhalin abileri olduğunuzu,söylemiştim.... korkusundan, kaçmıştır o..

hepimiz güldük..
gö--- ziya çok teşekkür ederiz... rehberliğin,neşeli halin ve doğallığın için..
zuhalle de..çok çok mutlu olacağınıza eminim..
ama bu senden ziyade.. onun sayesinde,olacakmış gibi..geliyor bana...

ay--- bence de... zuhal ,senin huyunu kavramış..
hükümranlığını,belli etmeden.. yönlendiriyor seni... farkında bile değilsin..

zi--- sağolun ama herşeyin  farkındayım..
 haklısınız..zuhal ,çok akıllı ve uyanık.. çözmüş beni..  emir gibi,yaklaşmayınca.. .
 yapmayacağım şeyi bile.. yaptırıyor..

zu--- mesela,ziya biz müsade istesek..gecikiyoruz.. diyorum... o daa...
zi--- tamam hayatım...
zu--- diyor...
zu-- zi--- tu-- tuğ-- ir-- ay-- gö--- hah hah hah...

tu--- beraber geldik, beraber gideriz... ziya,arabayı...
zi--- kullanırım abi.. gayet iyiyim..

er--- ben dikkat ettim,o kadar içki içtik.. ziyanın,hiç etkilendiğini sanmıyorum...
ir--- ben de ,dirençliymiş sahiden...
gö--- bence de...
tuğ--- içkili bile değil,sanki..
ay--- arabasında güvenle gidebilirsin, zuhal... ben de.. onaylıyorum...

yine bir kahkaha koptu...
zi--- hepiniz ne kadar,içtiğime mi baktınız ...
sesin çıkmıyor zuhal ,ya sen...

zu--- (muzur muzur gülümseyerek ) sesim niye çıksın, gayet iyisin bence de..
zi---- birşey gizliyorsun gibi, söylesene duyalım..

zu---pekii.. riskleri severim de.. bu konuda ,riske girmeye gerek yoktu..
 (masanın yanında duran, çiçek saksısını göstererek) zavallı çiçeği suladım, bir kaç kere.. n'apimm,kurumuştu..


zu-- zi--- tu-- tuğ-- ir-- er---ay-- gö--- hah hah hah...

Hiç yorum yok: