Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

624.bölüm..

zi--- pekiii...
baskıyı hiç sevmem.. tek çocuk olsam da,ailemin  bana karışmasına izin vermedim. Ankarada yaşamama rağmen, ortaokulu bile yatılı okudum.. ben istedim yani..
lisede de.. yazın,referans ve harçlık için..
turban,tatil köylerinde çalışıp.. kışın harcadım..
okul bitince.. gazi  üniversitesini kazandım da..
pek hevesli değildim.. sağ sol davalarından.. dolayı ,bir haftada.. üniversite mazi oldu..
kaç kere ,takip edip.. dükkanımızı kurşunladılar..

 hacettepe hastanesi ,röntgen servisinde..
üç yıl.. çalıştıktan sonra askere gittim..
İstanbuldayım.. son ayda,gazetede ki. (........) ilaç şirketinin
ilana başvurdum..  askerlik bitti.. ama Ankaraya dönemeden.. çağırdılar..
 üç aylık,temel  eğitime katıldım..
500 kişiden,iki kişi alacaklarmış.. macera gibi, birşeydi yani..

öyle ciddi ,bir eğitim verdiler ki.. tıb eğitimiydi resmen..
hiç ders çalıştığımı bilmem,okurken.. intikam aldılar, sanki.. birde,hırslandırıyorlar..insanı..
neyse ,süre bitince..bizi  arka arkaya... sınavlara almaya başladılar...

bilgi sınavlarından.. beş kişi...
son,ikna sınavından da.. ben ve bir arkadaşım geçti...

Adana ve Malatya bölgelerine verecekler .. seçin dediler ,bize...
diğer arkadaş Malatyalı.. orada oturuyor.. evli ,çocukları var..
ben de Adanayı seçtim..  biraz ,turistik yerleri gezip..  Ankaraya
dönerim diyordum kiii...... işte buradayız..

ir--- hatırlıyorum.. şimdi de.. Adanalıyım diyorsun..
zi--- evet.. (zuhale bakarak) evlenmem de.. diyordum ama çok büyük konuşmuşum..

er--- çarpılma anı'na ..bizde ,tanık olmuştuk canım..
tuğ-- hızlı gencimiz, tanışır tanışmaz.. zuhale dans edelim demişti..

zi--- ben nereden bileyim,abi.. yok diyeceğini..
 seninle dans edince de.. çok bozulmuştum.. sizde herşeyi duymuşsunuz bakıyorum..
 er--- duyarızz..
ir---  ay hatırlıyorum... çok ,eğlenmiştim ben...
zi--- (gülerek... tunaya döndü) abii,bak itiraf ediyor... benim sonra yaptıklarımı, hak etmiş değil mi..
sen söyle...
tu--- (o da güldü..)  yorum yok.. ziya..

tuğ-- ay-- gö-- tu-- zu-- zi--- tu--hah hah hah...

ir--- sinirsin işte.. zuhall gülmee.. intikam alırken ,yardım edecektin unuttun mu...

zu--- irem seni duyamıyorum.. ne dediinn...

tuğ-- ay-- gö-- tu-- zi--- tu--hah hah hah...

ir--- siz görürsünüz.. tüm bildiklerimi,teyzeme anlatacağım...

zi---  zuhalim, irem ne biliyor.. acilen evlenmemiz gerekiyorsa.. hadi gidelim... 

tuğ-- ay-- gö-- tu--ir-- tu--zi-- zu---hah hah hah...

zu--- gerekmiyor hayatım.. bildikleri,zaman aşımına uğradı..hükümsüzdür...

tuğ-- ay-- gö-- tu-- tu--zi-- zu---hah hah hah...

ir--- kız zuhalll.. ne oldu sana..

zu--- sana" yardım ederim "derken.. yapabileceğimi düşünmüştüm.. 
ama şimdi,ona kıyamayacağıma eminim..


gülmeler... ıslıklar, oooo ..bravo sesleri arasında...
ziya ve zuhalin birbirlerine.. aşkla  bakışlarını  görünce....

ir--- bence de.. siz derhal evlenin...

allahım nasıl güldük anlatamam...
ziya ve zuhalde gülüyor...

şamata olunca , orta yaşlı bir bey...yanımıza yaklaştı..  oranın sahibi.. halil beymiş meğerse..

---- ziyaa.. hoşgeldin...

ayağa kalkıp, tokalaştı...
zi--- hoşbulduk ,halil abi.. ailece ,ziyaretine gelelim dedik...

---- iyi yaptınız... hoşgeldiniz efendim...
"hoşbulduk "dedik...

adam, zuhale baktı..baktıı..
---- yengee ,ziyayla geçen geldiğinizde.. saçınız, sarı değilmiydi ..  tanıyamadım da..
pot mu kırdım yoksa....

diyince.. birden.. buz gibi oldu ortalık..

ziya kendinden emin.. gülümsüyor hala..

zuhal,gülerek...
zu--- halil bey.. bu ilaç firması ,çalışanlarının klasik esprisi.. artık eskidi.. yeni bir şey bulun..
eşlerine güvenmeyen .. bazı.. bayanlar üstünde etkili olabilir.. ama ne ben,o bayanlardanım..
ne de ziya ,güven duyulmayan eşlerden... bilmem anlatabildim mi..

zi--- halil abii.. ne oldu.. ben sana,demiştim .. dimi..
--- dedin doğru.. haklıymışsın.. mutluluğunuz daim olsun.. afedersiniz yenge hanım..
zu--- ......................

halil bey..kıpkırmızı bir yüzle, afiyet olsun diyip.. uzaklaştı...

ziya da ,gayet doğalmış gibi.. zuhalin yanına oturup.. kolunu ,omuzuna koydu..
zi---  zuhalimmm..
zu--- canımm..

Hiç yorum yok: