Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

621. bölüm..

içeri girip.. kapıyı örttüm..
elinin üstüne koydum,elimi de... play tuşuna bastırmadım...

ir--- tunam.. lütfen.. rica ediyorum, şimdi seyretme..
tu--- geçerli bir neden, söyle..
ir--- beni seviyorsan,hatırım için..

bana döndü... gözlerimin içine bakıyor...
tu--- ......................
ir--- hadi gel.. bize deli diyen ,misafirlerimize ayıp olmasın.. tadımızı kaçırmadan,inelim..
tu--- akşam seyredeceğim ama...

ir---- akşam değil.. bak,sana söz veriyorum... sırası geldiğinde.. beraber seyredeceğiz... tamam mı...

tu--- sırası ne zaman.. yada o sıra gelecek mi..
hem sen,niye tedirginsin ki..
yetkim haricinde demiştin, bırak seyredeyim.. duymuş olurum işte..  halamın anlattıklarını..

ir----  tunam, lütfen..  üzüleceksin,n'olur ısrar etme..
tu--- peki.. ama ben saklayacağım ve sen dokunmayacaksın.. anlaştık mı...

ir--- seyretmeyeceğine, söz verirsen.. anlaşırız..
tu--- tamam... çık hadi...
ir--- söz verdin.. unutma..kapının önünde bekliyorum.. bir dakikan var..

bir dakika sonra.. çıktı.. tuna... sarıldım beline...

ir--- sağol tunam...
tu--- hatırım için,beni seviyorsan dediğin için durdum irem..
ir--- biliyorum.. aşkımm.. gül bakayım..

gülümseyince.. 
ir---   aşağıya indiğimizde..
"abiii... kayıt tuşuna basmamışsın ki.. "diyelim..
tu--- hah hah hah.. uyanıkk..

ir--- ee.. öyle olmak lazım.. hem merak etmemiş olurlar...hem de kopya ,isteyemezler..
servet ödemene de gerek kalmaz..
dimi ama...

tu--- iremm..beni nasıl ikna ediyorsun.. bilmiyorum..

ir---( yanağını öpüverdim) işte böyle..  hadi koşarak ,inelim yine..
 eren abi ,bunlar koşturmayı çok seviyorlar ..dedi de..
tu--- hah hah hah...


******

offfff ter sırtımdan aktı ya...
eski şen halimize döndük yine..

eren abi dövünüyor.. kayıt tuşuna,nasıl basmamışım diye...
tuğrul dalga geçiyor..

halamla göz göze geldik... o da, rahat bir nefes aldı..
firuze hanım ,birşey bilmiyor tabi..

yasin de.. ufukla iyi anlaştı... gönül ve aylin kahve yapıyorlar..
zuhal ,ben ve fatmada masayı kaldırıyoruz...
annem ,ertanı babama vermiş.. hala ve firuze hanımla konuşuyor...

tunayla ,ziya dışarı çıktılar..  sandalye koyun demiştim ben... kahveleri orada içeceğiz..

mutfaktayız.. zuhal,gönül..  aylin ben... sigaraları yaktık...
zuhal çaktırmadan..bu kaset meselesi ne dedi..
hiç sorma dedim.. kapadık, kimse anlamadan..

zu--- irem.. masanın birisi buraya mı gelecek...
ir---  evet canım.. alırlar şimdi.. tuna dışarı çıktı.. 
gö--- biz alalım,irem..
ir--- ağır gönül..
ay--- .. halanız , zuhal,ziya ..yasin.. firuze hanım..annen,baban..  ne kadar canayakınsınız.. irem..
ir--- öyleyizdir.. aylin..
ay--- kebabınız ,şalgamınız da harikaymış.. babanızın ,abarttığını düşünmüştüm ama..
ir---- afiyet olsun..

mutfağın, bahçeye açılan kapısı tıklatılınca... açtım...
ir---  buyur ziya..
zi--- gelebilirsiniz, diyecektim...
ir--- zuhall.. ziya seni.. çağırıyor... koş koş..

zi-- zu-- ay-- gö-- ir--- hah hah hah..

****
kapı önündeki.. sundurmanın altına koymuşlar, sandalyeleri...
hala,babam.. annem ve firuze hanıma kahvelerini verip..bizim kahvelerle dışarıya çıktık...
montları,kabanları da giydik... haa,tatlıları da ikram ettik tabi..  bizde aldık... nefis olmuş..

yağmur harika, yağıyor... toprak kokusu inanılmaz.. rehavet çökmüş hepimize...

zi--- şimdi,gidip çalışılır mı ya.. tam uyku havası..
ir--- öyle valla.. ama iş beklemiyor.. ne yaparsın..
ay--- uyumaya fırsatımız bile, olmuyor bazen..

er--- içimizde.. en rahat çalışan,irem..
tu--- o eskidendi,abi.. irem de.. aylinin yolunda, ilerliyor du..
tuğ--- eee.. ne yaptın.. bana da söyle...
tu--- (gülerek..) durdurdum...

tuğ--- nasıl nasıl..
ir---- işine son veririm.. kendine gel ,dedi...

güldük....
zu--- ireme uygulanan, yöntemle.. aylin hanıma ,ulaşamayabilirsiniz..
. kopya değil, özgün ve kişiye özel çalışmalısınız bence...
zi--- çok doğru söyledin, zuhal... irem ,kendine has birisi..

ir--- dur bakalım.. ziya bey.. sen kötü birşey mi ,ima ediyorsun.. bana.. hıı..

güldük yine...
zi--- yokk canımmm.. tuğrul abi.. irem,yolda kalmış.. tesadüfen geçerken gördüm ..
bana bir lastik değiştir ,demesi vardı.. duymalıydınız..

ir---- ziyaa.. daha nikah yok.. hatırlatırım yani.. nankörlük etme...

zi--- (gülerek.. ) etmiyorum,iyiliklerin de var..

er--- nikahı çabuklaştır,bence.. kimse konuşamasın..
zi---- ahh ah.. zuhal tamam dese.. yıldırım nikah kıyacağım ama...

ya--- acelen ne,ziya.. nişanlanmışsın işte..

zi--- sen bekarsın, dimi...
ya--- bekarım da..medeni durumum... her an değişebilir..
zi---  iş ciddileşsin ,seni de görürüz nasılsa....

er--- ooo.. hadi bakalım..
tu--- yasiinn.. firuze hanım ,çok sevinecek desene..
ya--- annemle ..irem hanımı ,gördükten sonra.. pek emin değilim...

tuğ--- herkes irem kadar,sıcak olmayabilir.. yasin.
aile olmakta,kadının rolü büyük.. eşin olacak insan,seni seviyorsa...
annene de.. gereken yakınlığı gösterecektir.. ama bir anda,olacağını bekleme ..

ya--- iyi de, abi.. annem,irem hanımla.. iki kere görüştü... gelininin ,profilini çizdi bile..
dünden bu yana.. irem kızım gibi olsun.. diyip duruyor...
ir--- hah hah hah.. bilseydim.. keşke.. şımarık halimi ,gösterirdim ona... bana dayanamazdı..

zi--- bence de...


ir--- ziyaaa...  şikayet edecek kişinin sesi çıkmıyor,sana ne oluyor anlamadım ki..

zi---  sen dayanamazdı.. dedin.. bende ,haklı buldum.. eşinin kıymetini bil,bence.. adam melek gibi..

zu--- ziya,bazı konularda.. iremle ,benzer huylarımız vardır.. bilmem anlatabildim mi..

 er-- tu-- tuğ-- ya-- ay-- gö-- ir-- hah hah hah...

ziya gülerek..
zi--- hiç sanmıyorum  ama  senin, her huyuna razıyım..zuhalim..

tuğ--- aferin ziya,aferin..

er--- lan ziya.. ne bekliyorsun daha... bak,yanında..
nikah dairesinin yerini de, biliyorsundur nasılsa...

zu--- biz gitsek,iyi olacak.. sanırım... 

zu-- zi--  er-- tu-- tuğ-- ya-- ay-- gö-- ir-- hah hah hah...

zi---- bence de, gidelim...

ayağa kalktılar...

Hiç yorum yok: