Translate

28 Şubat 2012 Salı

620.bölüm..


zi--- minik hanım da.. eren abinin kızı mı.. 
tu--- evet.. lütfü beyin de ,kızı olmuş.. nasıllar iyiler mi... 
zi--- sabah iyilerdi.. lütfü abi de, sevincinden uçuyordu.. 
 
hala zuhalle konuşuyor.. tunada ziyayla.. 
ben mutfağa gittim.. köfteleri atmaya.. 
 
çiğköfte yoğurulacaktı ya.. gayri ihtiyari ,tunaya seslendim... safım ya, ben.. 
 
ir--- tunaaa... 
tu--- irem beni çağırıyor... hah hah hah... geldiimm... 
 
zi--zu-- mua-- hah hah hah... 
 
ir--- hiiii... gelmee.. 
 
içeri girip.. kapıyı da azıcık itti ,eliyle.. 
kısık sesle.. konuşuyoruz.. 
 
tu--- hadi ,kaç kaçabiliyorsan... 
ir--- yapma ya.. ayıp.. aç kapıyı.. 
 
tu--- ama sen çağırdın.. 
ir--- köfte yoğuracaktın..hani... 
 
tu--- tuğrul yapıyor dışarıda.. ben seni yoğurmayı düşünüyorum.. 
ir--- yaklaşma.. tuna.. dur yaa.. 
 
yasinin sesini duyunca.. 
tu--- şanslısın...
 
ben oynuyorum.. tezgahın yanında.. mırıldanıyorum, bir yandan da...
 
ir--- fincanı taştan oyarlar ,balam.. oyarlaarr.. içine ,bade koyarlarr.. 
tu--- (gülerek.. ) iremm.. bak bunlar aleyhine .. haberin olsun.. kurtuldum sanma.. 
 
el hareketini ,ard arda yaparken.. kıvırıyorum birde... 
 
tu--- ya sabır.. ya sabır.. eğlen bakalım.. akşama ben sana ne yapacağım.. onu düşün biraz da.. 
ir--- oh ohhh.. yandaan.. 
 
tu--- misafirlerin geldi.. canım.. 
ir--- misafirlerimiz,canım...hoşgeldin diyelim de.. yine oynarım.. nasılsa.. 
 
elimi silip.. yanına geldim... kapıyı açsın diye... 
 
belimden tutup.. kendine çekerken,fısıldadı... 
 
tu--- oynamak istiyorsun ya.. hiiç şüphen olmasın..
ir---   tunam.. neyi, nasıl istersen.. emret.. seninim.. 
 
dudaklarıma yaklaşırken.. 
tu--- biliyorum.. aşkım.. 
 
mua--- tunaa.. 
çekilip.. nefesini kontrol ederek.. 
  
tu--- geldim hala... 
 
çıktık mutfaktan... 
 
firuze hanım.. nasıl mutlu..halanın karşısına da oturmuş.. yüzü gülüyor..ışıl ışıl.. 
yasinde.. ziyayla konuşuyordu.. Ankaralı ya ikisi de.. 
 
tu--- hoşgeldiniz.. firuze hanım.. 
elini öptü.. 
fi--- hoşbulduk oğlum.. bizi de, çağırınca.. hem şaşırdım, hem mutlu oldum... 
 
ir--- çağırmaz olur muyuz, firuze hanım.. birarada olalım istedik.. hoşgeldiniz..
bende öptüm elini.. 
 
fi--- sağol yavrum... 
yasinle de tokalaştık... 
 
babamla eren abi.. kebaplarla girdiler içeri... 
ah--- buyuruunn... 
er--- en genç bayanlar... masaya mı,gelmek istersiniz.. orada mı ,yersiniz... 
 
mua--- firuze..?
fi--- siz bilirsiniz.. 
mua-- burada olsun.. eren.. size bakarken,iştahımız açılır.. 
uf--- aaa... hala da.. yamyam mışş... 
 
halimizi siz düşünün artık... 
 
**********
 
allahım ,ne şen şakrak bir öğlendi ..anlatamam size.. 
ne kadar keyifliydik... 
gözleri dolan, tek ben değilim tabi.. 
firuze hanım ve hala da.. gözlerini siliyorlar sık sık.. 
 
aylin, gönül.. annem, ben.. servis yaptık.. fatma köfteleri getiriyor.. babam kebapları... 
tuğrul abimin, çiğköfteleri de muhteşem olmuş... 
yasinde uyum sağladı... aileye... 
ziya desen, zaten o bizden..
 
herkes,kıpırdayamaz hale gelince... 
er---- doydunuz muu.. 
hep bir ağızdan.. doydukk dedik... 
 
er--- allah ağzımızın tadını bozmasın.. iyilikle toplanıp,nice .. güzel yemekler yiyelim ,inşallah... 
 
"amiiiiinnnn" denildi.. 
er---şu ortamın  , anısı olsun diye.. ben birşey yaptım... 
 
tu--- ne yaptın.. 
 
eliyle.. kapının üstünü işaret edip.. kamerayı gösterince... 
 
elimi ağzıma kapadım.. 
ir--- aaaaa,kayıt mı yaptın yanii...
 
tuna bana bakıp.. tepkimi görünce... 
 
tu--- çookkk, iyi yapmışsın eren... tüm servetimi veririm ,o kasete..
 
sessizlik oldu bir anda.. 
er--- servet mii,niye lan.. al senin olsun.. 
tu--- kaseti istiyorum ,sadece.. 
er--- alll.. yedeğini tak.. 
ir--- hayıırr.. 
tu--- kıpırdama irem.. o benim.. 
 
ah--- ne oluyorsunuz ya.. sizde kaset mi ,yok..
tu--- var abi.. ama bu çok özel,bir kayıt... 
 
tuna kalkıp.. kamerayı aldı.. içindeki kaseti çıkarıp... yedeğini taktı... tekrar çalıştırdı.. 
yerine yerleştirirken.. 
 
tu---bana ,beş dakika müsade edin..  geleceğim birazdan..
 
elinde kaset.. merdivenleri çıkıyor ...ben dumur oldum..
bakıyorum öylesine.. 
 
tuğ--- irem.. kasete ,servet teklif etti .. bir saat içinde,ne kayıt edildi ki... 
hem,yukarıda seyredecek kamera mı var.. 
 
ir--- (içimi çekerek...)  yok.. abi.. büroda,seyredebilir anca........... ayy vaarr... 
 
fırladım ayağa...merdiven basamaklarını , ikişer ikişer çıkıyorum... 
 
er--- bunlar.. karı koca.. koşturmayı çok seviyorlar... 
zi---  ahhh ah.. bilmezmiyim hiç... 
 
kahkahaları ,evi çınlattı... 
 
tunayı hazine odasında.. kaseti  takarken, yakaladım... 
nefes nefese... kalmışım...
 
tu--- gelme irem.. 

Hiç yorum yok: