Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

62. bölüm..


 ir--- tunaa..
tu--- canımm.. 
ir--- gideceğimiz yere, uygun mu kıyafetim.. içeri girip çıkarmam gerekir mi,yani.. 
 
tu--- ( yanağını yanağıma yaslayıp.. ) sen içeri girersen.. çıkamazsın.. tehlikeye 
atamam gecemizi.. uygun değilse de.. uydururuz birşeyler.. bu arada.. çok çok güzelsin.. aşkım..
 
 
ir--- ( bahçe kapısını açıyorum )sağol,sende müthişsin.. hadi bırak,ayrılalım.. 
tu--- niye bırakıyorum canım.. saçın ıslanır..koparttın da.. zaten.. 
 
bahçeye girince.. hızla merdivenlere doğru koştum.. tunadan ayrıldım yani.. 
ir--- bak, ıslanmadım.. sahi saçımı ne yaptın.. 
tu--- söylemem.. zile bassana.. 
ir--- söyle ya.. sakladın mı yoksa.. 
 
anahtarımı çıkarırken..  kapı açıldı.. 
babam hayret ve sevinçle bize bakıyor.. 
 
ah--- hoşgeldiniz.. 
tu--- hoşbulduk abi.. 
 
elinde,kapatılmış şemsiyeyi görünce... 
ah--- araban yok mu..birşey mi oldu... girsenize .. 
annem de, geldi.. babamın yanına.. 
ne--- iyi akşamlar.. buyrun.. 
 
tu--- size de.. araba var da,irem yürüyelim istedi.. birşey yok yani.. 
ir---   yelizden çıktığımda karşılaştık.. tunayla.. nişan kıyafeti için.. vitrinlere baktık biraz..  
merak edersiniz diye,uğrayalım dedim.. 
 
ne--- ( gülerek ) iyi yaptınız.. baban ,irem diye sayıklamaya başlamıştı artık.. gelmediğinize göre, bir yere mi gidiyorsunuz.. 
 
tu--- evet.. iziniz olursa tabi.. 
ne--- peki.. 
ah--- arabayı vereyim mi.. ıslanmayın.. 
tu--- yok abi.. yürüyüp,arabayı alacağız. 
 
ne--- dikkatli olun.. hava yağışlı.. 
iremm.. 
ir--- efendim..
ne--- içeri gel,istersen.. 
ir--- söyle anne.. tuna da,duyabilir.. 
ne--- az önce,yıldızla konuştum.. bileti iptal et demiştim.. bu ikinci arayışımdı.. dördüncü kez aratırsan..  özcanın dilinden, kurtulamazsın ona göre.. 
 
ir--- ( tunaya bakarak ,gülümsedim ) aratmam anne.. gelsinler.. 
 
ah--- ne dedin.. duyamadım. iyi de, hiç hazırlığımız yok ki.. 
 
tu--- aman abi.. ne diyorsun sen.. yine vazgeçecek 
diye ,korkuyorum zaten.. sen ,hiç telaş etme.. ben gerekeni yaparım.. ister evde,ister başka yerde.. nasıl arzu ederseniz.. yaparız nişanımızı..
iremle konuşalım da, haber veririz.. 
 
ne--- sağol.. ama nişanı kız evi yapar..  sen çağıracaklarını,çağır.. buyursunlar.. evimizde yaparız.. 
 
tu--- peki ,öyle olsun.. ben, kimseyi çağırmayacağım... halam da, dönmedi daha.. 
kısmetinde olan gelir, ne yapalım.. 
 
ah--- niye tuna.. abinleri çağırsana.. 
tu--- nikaha çağırırız abi.. kardeş olarak ,bülentin olması daha uygun..bence.. 
 
ah--- sen bilirsin.. böyle ayakta konuşulacak şeyler mi.. bunlar.. girmediniz.. 
tu--- gidelim abi.. yolumuz uzun.. gecikebiliriz.. 
ah--- geç olsun da, güç olmasın demişler.. yol diyorsun ,madem.. ağır ağır gel.. 
 
hoşçakalın dedik.. ayrıldık.. evden.. 


Hiç yorum yok: