Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

63. bölüm..


 
hoşçakalın dedik.. ayrıldık.. evden.. 
 
az önce anlamadım ama.. yürüyerek geri dönünce.. 
yoruldum.. 
 arabaya oturduğumuzda.. ayaklarım ağrıyordu.. tuna da,benden farklı değil.. 
 
ir--- tunaa.. uzağa gitmeyelim.. yarın okulun var.. dönüş yolu, problem olmasın.. 
 
tu--- ( arabayı çalıştırdı,gülerek  ) evimize gidelim öyleyse.. 
ir--- tunaa.. 
tu--- hahaha..  sen ,seçimi bana bırakmadın mı.. daha ne.. radyoyu açsana.. 
 
açtım radyoyu.. tuna da hızla ilerliyor.. şehir
trafiğinden çıkma telaşında.. 
kanalları arıyorum.. hiç birisinde güzel birşey yok.. bulamadım.. ama oyalandım bayağı.. 
birden hava serinledi sanki.. radyoyu kapatıp.. 
dışarı baktım.. 
yolu biliyorum, tabi.. 
ir--- tuna ,tekir yaylasına mı gidiyoruz.. 
tu--- hımm.. 
ir--- e aşkolsun yani.. pantolon giyseydim,kazak alsaydım keşke.. hava soğudu şimdiden.. 
tu--- ( kaloriferi açtı hemen )  üşütmeyeceğime
emin olabilirsin.. gecikiriz de dedim.. 
 
ir--- ( gülerek ) iyi.. getirmem.. yada belki geliriz demedin .. hiç olmazsa..
 
tu--- şartlarımız değişti.. konuştuk, fark etmedik zamanı diyebiliriz.. yadaa ağır ağır geldik deriz.. yani hiç,dönmeyebiliriz bile.. belli değil daha...  
ir--- ( kaşlarımı çatıp ) şakanın sırası mı.. kendine gel,tuna kara.. irem getirir, yoksa..
 
tu--- hah hah hah... getirsinn.. nasıl olacak, merak ettim.. yine yanlış anlamazsın değil mi.. 
ir--- of tunaaaa.. 
 
tu---- ( bana döndü, bir an ) biliyor musun.. bana tuna demene bayılıyorum.. 
benn,sana bayılıyorum.. 
 
o kadar içten söyledi ki.. yanaklarım kızarmıştır eminim.. arabanın içine sessizlik çöktü bir anda.. o
 ne yapsam da, ortam değişse diye düşünürken.. buldum.. 
 
içimden geldiği gibi.. söylüyorum.. şarkıyı.... ama seçtiğim şarkıya bakarmısınız.. hiç farkında değilim inanın.. 
 
Ben seni sevduğumi dunyalara bildurdum 
Endurdun kaşlaruni babani mi eldurdum 
En dereye dereye al dereden taşlari 
Geçti bizden sevdaluk al cebumden saçlari 
Kiz evunun onine sereceğum kilimi 
Oldi hayli zamanlar görmedum sevduğumi 
Yaz geldi bahar geldi açti yeşil yapraklar 
Ben sana doyamadum ,hiç de doymayacağım..( sonunu değiştirdim biraz :)
 
bitirdiğimde.. tekire yaklaşmıştık.. ana yol ama trafik fazla yoğun değil.. saat dokuz olmuş.. ben tepkisizliğine ,anlam vermeye çalışırken.. sağa yanaşıp.. durdurdu arabayı.. 
 
tu--- ( alkışlamaya başladı.. ) harikaydı.. çok çok ,beğendim.. 
ne kadar güzel sesin varmış.. irem.. bak bu yönünü hiç bilmiyordum.. artık sık sık,isterim..
söylersin dimi.. 
 
ir--- ( hala alkışlıyor... ellerinin arasına elimi koyunca.. durdu mecburen.. sıkıca tuttu elimi )
söylerim..sağol.. sadece birkaç kişi bilirdi..şimdi de sen öğrendin.. ama böyle çok tezahürat yaparsan.. içimdeki ,assolistlik tutkusunu açığa çıkarmış olursun kiii.. hiç tavsiye etmem.. bıktırırım seni... susturamazsın... 
 
tu--- ( gözlerimin içine bakıyor.. ) susma irem.. hiç susma... canımın dermanı.. gri hayatımın rengarenk çiçeği olmanı.. ,nefesinin nefesime karışmasını.. hep yanımda olmanı,istiyorum.. 
 
 
allahım laflara bak.. eridim,resmen.. taş olsa ,dayanmaz yüreğim.. adamcağız nefes istiyor.. 
sadece.. nasıl esirgerim ki.. 
ir--- ( uzanıp, yanağını öptüm ) sende bana.. yapmayacağım şeyleri yaptırıyorsun.. 
 
tu--- ( gülümseyerek ) amaa ben.. sonsuza kadar, nefesini istemiştim.. 
ir--- aaaa,sen.. iyice şaşırdın..sonsuza kadar mı, ölürüm ayol.. hem açlıktan nefesim kokuyor... öpemem.. saat kaç olmuş.. 
hala yemek yedirmedin.. paran mı yok,nedir.. 
 
tu--- hahh hah hah... ne dediğimi anladın.. numara yapma bana.. 
 
 
evettt.. romantizmden uzaklaştık.. ilk dalgayı 
atlattık.. hareket ederken.. hala gülüyordu tuna... 
 
tu--- bak,yemek seçeneklerini söylüyorum.. 
1.. kebap.. lokantada
2.. omlet... benden.. 
3.. mantarlı közleme.. benden.. 
 
içimden kebap mı,istesem acaba diyorum.. hani soğansız yenmez ya.. bu seferde, nefesim soğan kokuyor diyeceğim güya.. 
allah bilir.. arabasında yedek macun ve diş fırçası da vardır.. 
 
kendi kendime gülünce... 
tu--- bana da söyle.. niye güldün.. 
ir--- boşver.. omlet yerim.. ama nerede yapacaksın.. yumurta var mı..  
akşam akşam  kümeslerden aşırmayı , düşünme.. aklından bile geçiriyorsan..bozuşuruz..  
 
tu--- hah hah hah.. iremm.. irem.. ne alemsin ya.. 
 
 
arabayı durdurunca.. farların aydınlattığı...kadarıyla.. 
 tek katlı.. küçük,bahçeli  evi gördüm... 
tipik yayla evi.. kutu gibi.. 
arkasında koca koca ,kavak ağaçları var.. rüzgardan eğiliyorlar.. yağmur da atıştırmaya başladı..




Hiç yorum yok: