Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

61. bölüm..


büyük siyah ,şemsiyemi açınca.. 
tu--- ne yapıyorsun.. araba burada.. ben yanlış mı anladım.. yoksa ,karar mı değiştirdin yine.. 
 
şemsiyeyi eline verip.. koluna girdim.. 
yürüyoruz.. 
tu--- nereye..  
ir--- eve.. 
tu--- ev ? kimin evi.. 
ir--- ( başımı kaldırıp ) o ,bir kere olur.. hem merak edilecek ,bir durumda da değilsin.. 
 
tu--- tam merak edilecek ,haldeyim aslında.. böyle durduğuma bakma, içimde fırtınalar kopuyor.. ilgiye,şevkate.. sevgiye ....... ihtiyacım var.. 
ir--- ( gülümsedim,ona bakmadan ) beni atladın.. sana demedin.. 
tu--- yanlış anlıyorsun, o yüzden demedim.. oysa ,benn.. 
 
ir--- sen adımı bile bilmeden.. kim olduğumu.. babama mı, sordun .. 
 
tu--- ( durup,bana baktı ) ahmet abi.. nasıl ve niye söyledi .. ne duydun ,bilmiyorum da.. bak, duygularımla ..aşkımla dalga geçeceksen..  izin vermem.. onlar benim.. 
anılarımın başkahramanı olarak .. senin için de- emin olarak -benim diyebilseydim keşke.. ama diyemiyorum.. sahi, sen benim neyimsin irem.. kendini nerede görüyorsun.. 
 
ir--- ( elimi ,kalbinin üstüne koydum) ne dalga geçmesiymiş ki.. diyebilirsin,buradayım... sevdanım.. nişanlın olacağım... uzun vade de ,eşin olmak istiyorum.. tabi sen, hala beni kabul ediyorsan.. 
ben yanlış anladığım için.. özür dilerim.. durumumu ..göz önüne almanı rica ediyorum,sebeplerim vardı..
sen de ,yanlış anlama.. hala tam yatışmış , değilim.. başka bir konuda,özür dilemiyorum..havalara girme sakın.. 
 
tu--- ( gülümseyerek, cekedinin üstünde duran elimi aldı avucuna... )  dönmem dedim,döndüm.. üstümdeki etkin , inanılmaz.. inkar etmiyorum..  ama benim de çok sabırlı olduğum söylenemez.. durumunda benim de, payım olduğu için..geldim.. sana bağırmak istememiştim, benim de sinirli olma nedenim vardı diyelim.. 
neyse, bu ilk ve son olsun.. bir daha vazgeçersen.. beni kırarsan.. 
affetmem.. 
yapmayacağım, her ne varsa yaptırıyorsun bana.. 
 
ir---- hımm, ne gibi.. 
tu--- mesela kimseyi.. böyle kaldırımda öpmemiştim.. 
 
ben dehşetle "nasıl yani.." derken..  yanağımdan öptü beni.. rahatlayıp,derin bir nefes verince de.. 
güldü.. 
çekiştirdim kolunu.. yürüyoruz.. durmuşuz kaldırımın.. ortasında..etrafımızdan şemsiyeli insanlar geçiyor.. hava kararmış iyice.. tanınma riskimiz azalmış neyse ki.. 
 
ir--- gülme, sağın solun belli olmuyor seninde.. 
başka yerden öpeceksin sandım..
tu--- yalnız olacağımız ,anı bekliyorum.. 
ir--- ( gülerek ) desene ..koca  iki gün daha bekleyeceksin.. dayanabilirsin değil mi.. 
 
tu--- bilmemm.. daha önce öpme şansım yok mu.. 
ir--- yok.. 
tu--- tabi, evine gidiyoruz olur mu.. annenin, babanın yanında konuşabileceğimiz bile şüpheli.. 
hem ben nasıl döneceğim..tekrar..  şemsiyem de yok.. 
ir--- seni ben getireceğim.. merak etme.. buluşmamızı gizli- kaçak olarak.. nitelendirmemeleri için.. gidiyorum eve.. açık ve net.. görsünler.. beraber gittiğimizi.. 
 
tu--- hımm.. fikri sevdim..  sonrasında ne düşünüyorsun.. gitmek istediğin bir yer var mı.. yoksa bana mı bırakırsın.. 
ir--- güzell.. soruyorsun,götüreceğin yeri dikte etmiyorsun yani.. bana böyle davran.. seçimi sana bırakayım.. 
tu--- tamam da.. niyetim, dikte etmek değildi.. 
 
sokağımıza döndük.. 
 
ir---- (içimi çekerek ) offf..derslerden de,  geri kaldım.. sen bir sürü ödev vermişsindir şimdi.. 
 
tu--- verdim de, sana zor gelmez açığı kapatırsın.. yardım ederim,eğer istersen.. 
 
ir--- nasıl , nerede çalışacağız.. hem sen..hemde ben..aklımızı veremeyiz ki.. 
 
kolunu kolumdan çıkardı,belimden tutup.. çekti kendine.. 
tu--- ( gülerek )sen öğrenmek istedikten sonra.. yer sorun değil ki.. iki dakikada, konunun özünü anlatırım.. 
kavrarsın.. 
 
ir--- sende beni süper öğrenci yaptın..benim aklım,yerinde olmalı.. sen karıştırıyorsun.. 
 
tu--- inan bana.. benim de,karışıyor.. 


Hiç yorum yok: