Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

60.bölüm..




abdullahı nasıl tanıtsam bilmiyorum.. yedi yıldır giderim.. tek kelimeyle saç üstadıdır.. yoksa Adana gibi yerde barınamaz ve .. aranmazdı diyeyim ben size..
dükkandan içeri girdim..yine çok kalabalık.. 
şemsiyemi koydum.. kapının yanında ki yerine.. 
ab--- ( kırıtarak geldi yanıma ) ay gözlerime inanamıyorum.. kız irem.. nerelerdesin sen.. 
ir---- merhaba abdullah.. acelem var.. gecikeceksem.. girmeyim.. 
ab--- ay aşkolsuun.. ben seni bekletirmiyim hiç.. ne istiyorsun söyle.. 
ir--- fön,makyaj ve takma tırnak istiyorum.. yarım saat içinde 
olacak ama.. 
ab--- derhall.. 
ben boşuna mahir demiyorum..  yarım saatte dediklerim yapıldı.. üstelik diğer müşterilerini aksatmadan.. hepimize yetişti.. ekibiyle.. 
dışarı çıktığımda.. yağmur durmuştu.. 
yelizin evi de.. çok yakın zaten..kendimi daha iyi hissediyordum.saç ve makyaj çok değiştiriyor beni.. uzun kırmızı tırnaklarım garip geliyor.. hep kısa olunca.. 
giderken, vitrinlere baktım biraz.. fikir edinmek için..  hoşuma giden bir kıyafet ,göremedim.. ayakkabıcı necatide de, ayakkabı modellerine gözgezdirdim.. 
 yelize de,ev hediyesi olarak.. borcam almıştım..  ziline bastım.. asansörden indiğimde.. yeliz kapıda karşıladı beni.. 
ye--- vay vay vay... diğer iremi,getirmediğin iyi olmuş.. hoşgeldin.. 
ir--- ( gülerek ,tokalaştık..) hoşbuldum.. yeliz.. 
ye--- valla fıstık gibi olmuşsun.. tunanın ızdırabını daha iyi anlıyorum şimdi.. girsene.. 
ir--- (içeri girdim de.. ) tuna mı... ne ızdırabı.. 
ye--- ayakkabılarını çıkarma.. silebilirsin.. gel içeride konuşuruz... bizim kızlar da çok kafa dengidir.. 
hediyesini verdim.. çok memnun oldu.. 
salona girdik.. beni tanıştırdı tek tek... beş bayan var.. 25-30 yaş arası.. hepsi bekar... hepsi doktor.. 
masaya oturmuşlar.. çay eşliğinde.. pasta börek kısır ziyafeti var.. 
bende oturdum.. tanışma faslından sonra.. 
kaynaştık hemen.. çaylar tazeleniyor devamlı... yelizin sayesinde .. yüzüm güldü.. aklımdakiler dağıldı..  sohbetti fıkraydı.. iyice açıldım.. . masayı topladık el birliği ile.. bulaşıklar yıkandı.. kahve pişirdi yeliz.. koltuklara oturduk.. içiyoruz.. 
ayda bir toplanıyorlarmış.. bana da buyrun, dedim.. 
ye---  iremciğim.. sana ocak ayında gelebiliriz..  yalnız nereye geleceğiz.. annenin evine mii, kendi evine mi... 
ir--- ( gülümsedim ) bilmiyorum yeliz.. sende herşeyden haberdarsın bakıyorum... kuşlar çok konuşmuş.. 
kahkahalarla güldüler.. 
ye--- yok , o kuş konuşmadı.. ağır abi o.. 
ama diğer .. fıkır fıkır bülbül şakıdı.. 
bazı şeyleri.. biliyorum.. 
tunayla da tanışmıştık.. 
sabah
olanlardan sonra.. tahmin ettim.. 
--- bize de anlatın.. fransız kaldık konuya.. 
---- ne anlatacak ki.. mesele belli.. kıza baksana.. bir afet.. birde adam vardır..uyuz, kara kuru bişi.. peşinde dolanıyordur kızın... 
---- benden sana tavsiye.. yüz verme sakın.. erkek milletine güven olmaz.. duygusuzdur hepsi.. sevginin s sini bilmezler... 
---- cık.. s harfiyle başlayan ..bazı kelimeleri iyi bilirler.. günahlarını alma şimdi.. 
kahkahalarla güldük.. 
--- kızın aklını karıştırmasana.. herkes bir mi.. 
belki tuna iyi birisidir.. hakkında ne biliyorsun ki.. 
---- en iyisi.. sen anlatsana irem.. nasılsa kız kızayız.. müdahalesiz.. tarafsız birisine anlatıp ,rahatlamak çok iyidir.. kendi yanlışlarını da fark eder insan.. mesela şu tuna denen kişi.. nasıl birisi.. s harfinden haberdar mı..
ben ne kadar safsam,onlarda hem kurnaz ..hem iyi niyetliymiş..  meğerse.. kumpasa almışlar beni haberim yok.. 
dokunulmayı bekliyormuşum..gibi, tüm içimdekileri döktüm.. yalansız riyasız.. hissettiklerimi  tüm çıplaklığı ile çocukça 
anlattım.. ama yakınlaştığımız birkaç yeri atladım .. dikkatle dinlediler beni.. tunaya git dediğimi söylediğimde.. kendi kulağıma bile
mantıksız geldi.. hırçınlığım.. 
gelmeden telefonla konuştuğumuzu da anlattım,düşünün.. bana verdikleri güveni.. 
nişan kıyafeti baktığımı da ,söyledim.. 
bitirip.. yüzlerine baktım 
ir--- işte böyle arkadaşlar.. bir genç kızın.. kısa zamanda olaylara adapte olamayışını.. sancılı büyüme,kalbini açma .. sevgiyi bulduğu halde,elinden kaçırmasının öyküsünü dinlediniz.. görüşlerinizi alayım.. 
---- bizim görüşümüzün önemi yok ki.. bundan sonrası için.. sen ne yapmak istiyorsun.. geleceğine yön verecek olan ,sensin çünkü.. kendi görüşlerin.. netleşti mi.. sen onu söyle.. kalbin tuna diyor mu.. onu ne kadar seviyorsun.. özverine değer mi.. istediğin gibi.. karar da, uygulama da senin.. tuna sana hayatım ol demiş.. sen onu, hayatın olarak kabul edebilecekmisin.. 
ir--- bildiğim ,emin olduğum tek şey var şu anda.. o aşk ve ben de .. ona aşığım.. herşeyden,herkesden çok seviyorum onu.. inanın abartmıyorum,o herşeye değer .. bana bakarken gözlerinde
kalbini  görüyorum sanki.. 
ye--- helal olsun irem... keşke bu dediklerini tuna da duysaydı.. eminim çok mutlu olurdu.. 
 birkaç kere gördüm ama dışarıdan bakınca daha iyi anlıyabiliyorsun.. ben gerçekten inanıyorum ki.. tuna sana ,adeta tapıyor .. 
madem ,bu gece dışarı çıkmayı planlıyorsun..
madem .. sen kendine güvenen,cesaretli bir kızsın.. ona da,söylesene.. 
ir---................. 
----saat yedi olmuş..benim gitmem lazım.. 
ir--- hii, yedi mi.. ne çabuk ... ben de gitmeliyim.. 
--- acelen ne,irem.. bırak beklesin tuna.. sana çok ısrar ettiği için... bunalmışsın  ya.. fırsatını bulmuşken.. sürtsene burnunu... 
ir--- ama ama ..o anlattı bana ısrarının nedenlerini.. hiç de bekletemem valla.. yazık..
gideceğiz diye, ayağa kalktık.. 
---- ama gerçekte ,bekletiyorsun.. adam sana tüm imkanlarımı sunarım dememişmiydi.. 
ir--- dedi,dedi deee.. henüz evlilikten emin değilim.. 
çantamı aldım.. kızlarla sarılıp.. öpüştük.. 
teşekkür ettim yelize de.. kendimi kuş kadar hafiflemiş hissediyorum diyince güldü.. 
ye--- ne zaman istersen buyur gel.. konuşuruz.. 
ir--- sizi de bekliyorum.. unutmayın.. 
geliriz dediler.. 
dışarı çıkıp, asansörü çağırdım.. 
hepsi de,kapıdalar.. vedalaşıyorlar.. asansör
kata gelince.. açıldı birden.. tunayla karşılıklı 
duruyoruz..  ben şaşırdım ama o ifadesiz gibi duruyor.. içinin öyle olmadığına,adım gibi  eminim
tu--- merhaba..
ir--- merhaba.. 
yelize başıyla selam verdi.. yana çekilip.. 
tu--- geliyorsan.. buyur.. 
ir---- ( yelize dönüp) hoşçakalın.. 
ye--- güle güle.. 
girdim, kapı kapandı.. bir metrekarelik bir yerdeyiz.. elini uzatıp, zemin katın tuşuna 
basarken.. çekileyim derken aksilik bu ya.. saçım,ceketinin kol düğmesine dolandı..
asansör iniyor.. biz de,hiç  konuşmadan saçı çıkarmaya çalışıyoruz..  saçıma kıyamayıp,ceketinin düğmesini koparmaya kalkışınca.. 
saçımı öne alıp.. birkaç teli feda ettim.. canı sıkıldı.. düğmesine dolananları alıyor, o da.. ama nasıl bir itina ile, anlatamam.. sinirim bozuldu.. 
asansörden inerken.. 
ir--- atsana onları.. çok değerliymiş gibi.. ne tutuyorsun, birkaç tel sadece.. 
tu--- karışmasana,sen.. benim için..  çok değerli.. 
çıktık apartmandan.. yağmur  başlamış yine..ama güzel güzel yağıyor... 

Hiç yorum yok: