Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

59. bölüm..


sesindeki üzüntüyü,pişmanlığı anlamamak imkansız.. annem de, fırsattan istifade benim diyemediklerimi .. kendi demek istediklerini 
söylüyor.. tunanın ,gelirken üzüntüsünden..  anlattıklarından bahsediyorlar.. epeyce konuştular.. 
babam en son.. 
ah--- benim  hatam yüzünden, çocuğumun haline bak.. eğer,birbirlerini sevdikleri halde..  ayrılırlarsa .. kendimi hiç affetmeyeceğim.. 
nermin, tuna .. iremi ,o kadar çok seviyordu ki.. benim babası olduğumu bilmeden.. bana iremi- sevdiği kızı-öyle çok anlattı ki.. adını bile bilmiyordu.
.bizim..çiftlikte görmüş..
" abi, kim olduğunu öğrenir misin "dedi ,bana da.. 
içtenlikle  anlatışını ..ifadelerini duysaydın.. halini görseydin keşke.. 
çok denedim onu.. çok engelledim.. vazgeçirmeye çalıştım.. emin oluncaya kadar.. iremin kızım olduğunu söylemedim.. 
ben hiç böyle bir aşk görmedim.. nermin.. 
kara sevdaydı resmen.. 
şartlarım vardı.. bekledi.. iki yıl.. mezun olunca demiştim.. 
isteyince de.. ona inanıp, güvendiğim için.. kızımın mutluluğunu düşünerek, tamam dedim.. böyle olacağı, hiç aklıma gelmedi..   tunayı dinlemeliydim.. yanlış yaptım.. 
tunanın sitemle dediklerini .. boşverdim de.. iremin dedikleri,içime oturdu.. o benim evladım,gözbebeğim.. ben onun kötülüğünü ,isteyebilir miyim hiç..
ne--- istemezsin tabi.. ama bizi hiçe saymadan bu söylediklerini.. anlatsaydın.. yolu yordamı bilseydin.. böyle bir halde olmazdık.. ailece,kabul ederdik.. tunayı..  sen de, kızı çileden çıkarmazdın.. 
şimdi dövünmen de, işe yaramıyor.. malesef.. 
gel, insülin iğneni vurayım.. saat bir oldu.. 
ah--- ben yaparım..sen çok yoruldun.. yat da, dinlen biraz.. 
ne--- hıh.. vücut yorgunluğu geçer.. sen benim ruhumu yordun ,ahmet.. ruhumuu.. 
beni bir kerecik dinleseydin keşke.. 
sesler uzaklaşınca.. gözümü açtım.. duyduklarım ,kendimi daha iyi hisetmeme neden olmuştu.. kalktım, bir duş yapmam lazım.. yelizin çağırdığı geldi aklıma.. biraz uzaklaşmalıyım, evden..  arkadaşlarıma da uğrarım.. aklımı ,düşüncelerimi netleştirmem gerekiyor.. 
tunaya haksızlık yaptım sanırım.. 
ilk günden bu yana.. istediği tek şey var.. o da ben.. yanımda ol,karım ol diyip..deli divane  peşimde dolaşırken.. metres diyince , küplere bindi tabi.. 
gülümsedim kendi kendime.. gitmişken.. nişan kıyafeti de bakayım bari.. 
su her zaman beni sakinleştirir zaten..
duştan çıkmış, dişlerimi fırçalıyordum ki.. 
telefon çaldı.. babam açtı.. konuşuyor.. 
ah--- sağol, daha iyiyim.. hımm.. evde.. uyuyor.. bilmiyorum,ben karışmıyorum artık.. 
geç ama anladım.. kendisine sorarsın.. uyanırsa söylerim.. ararsa da,öğrenirsin... 
yok yok.. bence gelme buraya.. ..........niye mi.. hepimiz gerginiz..bizim yanımızda ,ireme sesini yükseltirsin falan.. neme lazım.. hiç dinlemem,kovarım seni.. bir daha da, adımını atamazsın.. 
vay bee.. babama bak,tunayı kovarmış..
banyodan başımı uzattım.. koridora,
 babam beni görünce,ahizeyi kapattı eliyle.. 
ah--- tuna arıyor, seninle konuşmak istiyormuş.. ne diyorsun.. 
ir--- şimdi mi..  
ah--- yok akşama.. ne bileyim.. gel kendin sor. 
telefonu bırakıp.. mutfağa girdi.. 
mecburen gittim.. ahizeyi alırken,elim titriyordu.. kulağıma dayadım.. 
tu--- abi, abi.. ne oldu.. konuşsana.. allahım sabır ver bana.. gönül diyor.. kimseyi dinleme git, al eşini.. bu ne ya.. 
ir--- buyrun.. 
tu--- ................... iremm.. canımm.. sesini duymak ne güzel... 
ir--- benimle ne konuşacaktın, dinliyorum.. rapor hakkında mı.. 
tu--- rapor mu.. dalga mı geçiyorsun benimle.. bundan sonra ,fırsat kollayacağım madem.. vermedim,gel kendin ver.. yüzünü görürüm hiç olmazsa.. 
ir--- hıı, demek  yeniden alıp.. benim vermem gerekiyor..  iyi, ne yapalım..yelize gideceğim,söylerim ona.. 
tu--- iremm.. sen ne diyorsun..allahaşkına..  haa,sen rahat konuşamıyorsunn.. hahaha.. 
ir--- evet.. 
tu--- iyi.. akşam yelizden alırım seni.. kaçak buluşalım diyorsun yani... 
ir--- iyi dersler.. 
kapadım.. odama giderken de ,içimden gülüyordum.. kaçakmış.. bir daha gizli saklı bir iş yaparmıyım.. elime yüzüme bulaştırdım..
kahverengi süet ,etek ceket takımımı çıkardım dolabımdan.. ince çoraplarımı giydim..
bal rengi.. dik yakalı gömleğimle uyumlu kolyemi küpelerimi taktım..
kahve rengi ,yüksek ökçeli deri botlarım ve çantamla.. hoş oldum.... saçlarımı ıslak ıslak topuz yapmıştım zaten.. kuaföre gideceğim önce.. makyajımı da yaptırırım.. 
bileziğim ve yüzüğüm de hala duruyor.. abimin dedikleri geldi,aklıma.. doğruydu..
tunayı kalbimden atsam,çoktan çıkarırdım.. 
ne--- iremmm..mutfağa gel..yemek hazır.. 
odamdan çıkıp.. mutfak kapısında durdum.. bana baktılar.. 
ir--- yemiyeceğim anne.. bülentin arkadaşı ,yelize gidiyorum.. rapor alırken yardımcı oldular,davet etti.. arkadaş toplantısı yani.. necatinin üstündeymiş evi.. akşam,ben gecikirim.. dolaşacağım biraz.. 
ne--- iyi de, saçını kurutsaydın ya.. yüzün de bembeyaz.. böyle mi gidilir.. 
ir--- abdullaha uğrayacağım.. merak etme.. 
ah--- ben götüreyim.. 
ir--- gerek yok.. yakın.. 
ah--- paran var mı.. 
ir--- var.. 
şemsiyemi alıp.. çıktım evden.. 


Hiç yorum yok: