Translate

28 Şubat 2012 Salı

617.bölüm..

bir saatlik yoğun çalışma sonrası..
biriken işleri toparladım... bugün öğlenden sonra..için, randevu verdiklerimi arayıp...
özür dilemesini  ve yarına ertelemesini söyledim ,vahide hanıma...

annemi aradım..
ir--- günaydın annem,. gece için sağol..
ne--- aman efendim.. rica ederiz.. nasıl uyanabildin,sen..
ir---  uyandık,mecburen.. bürodayım .. öğlene geliyorsunuz dimi..
ne---  geleceğiz..  sarma dolma yaptım, yesinler bari..
ir--- ayyy.. sahi mi.. verirmiyim ki..

ne--- hah hah hah... kızım.. bir tencereyi mi,yiyeceksin..
hepinize yeter.. eskiden olsa.. belki derdim.. ama şimdi yemiyorsun..

ir--- hala aç gözlüyüm,sarmaya karşı... babam ne yapıyor...
ne--- söyleme diyor.. irem..
ir--- yaa.. söylee..

ne--- yok valla.. kötü kötü bakıyor...

ir--- e ben de.. gelip kendim bakarım öyleyse... arabam da yok.. yağmurda ıslanıp,hasta olursam..

ne--- sus sus... şımarık sende...kendin,  konuş babanla..öptüm..
ir--- bende...

ah--- prensesimm..annene, naz mı yaptın yine..
ir--- ehhh işte..
ah--- o çeker mi,hiç... bana söyle sen..

ir--- babamm... canım.. ne yapıyordun.. onu söyle yeter..
ah--- kü-ne-fee..
ir--- oleyyyy...

ah--- hah hah hah.. büroda oley diye bağırılır mı.. kızım..
ir--- unuttum burada olduğumu.. eline sağlık canımm.. öğlen görüşürüz..
 öptüm seni.. ertanımı da öp.. byy..
ah--- allaha emanet ol..

 ay künefeyi duyunca..coştum..ahizeyi,yerine bıraktıktan sonra..  bir çay alıp, geldim..
hem ufuğa baktım..
hemde duymuşlar mı diye, kontrol ettim yani..

*****
biraz sonra sevim teyzemleri aradığımda.. ergün abi açtı.. sesi hasta gibi.. geliyor..
er--- alo..
ir--- abim.. ne oldu sana.. niye evdesin..
er--- üşütmüşüm ,bacım.. boğazım ağrıyor,
kırgınlık var.. yatıyorum... sen nasılsın.. tuna nasıl..

ir--- biz iyiyiz..şükür.. ziyanın yüzünden ,hastasın yani..
er--- (gülerek..) yok canım..
yeni evde ..gelen eşyaları ,içeri koymalarına refakat ettim hepsi o..

ir--- geçmiş olsun.. teyzem,zuhal yoklar mı...

er--- neşe ablanın ,kızı olmuş.. dün..
sabah hastaneden,çıkmışlar..lütfü abi de, gelip ..annemi götürdü..
zuhal de,içeride.. dikilecek
eteği,varmış.. onunla uğraşıyor.. çağırayım mı...

ir--- peki,ziya burada mı..
er--- burada olması lazım.. niye..

ir--- ya,tunanın abileri..eşleri  geldiler dün...akşama da gidecekler..   ziyayı ,zuhali sizleri sordular da..
öğlene ,gelebilir misiniz.. diyecektim.. çiftlikte ,kebap partisi var... annemle babam da,geliyorlar..

er--- valla bacım.. sağol da.. ben gelemem.. zuhale de.. söylerim.. ziya müsaitse.. öğle tatilinde..
gelirler.. selam söyle..sende..
ir--- as.. yaşşa,abilerin abisi.. sağol.. sana da, kebap.. gönderirim.. öptüm seni..
er--- güle güle, bacım..

kapatıp.. bir sigara yaktım.. keyifle... yaslandım arkama...

büronun zili çaldığında.. hiç aldırmadım bile...
ama ziyanın sesini duyunca.. fırladım yerimden... açtım odamın kapısını...
vahide hanımla konuşuyordu...

ir--- ziya.. merhaba.. bu ne güzel bir sürpriz...
zi--- merhaba da... sen niye bu kadar sevindin,anlamadım..
ir--- (güldüm.. )güya nezaket yapıyordum,  sevimsiz..

ufuk koşup geldi yanıma... başını kaldırıp.. bana bakarak...
uf--- iyemm..gözünü patlatayım mı..

ir--- zi--- hah hah hah...

ir--- yok kuzum.. yok... zararsızdır..
zi--- tuna, korumamı tuttu sana...

ir--- hımm.. bu yakışıklı,tuğrul abimin oğlu.. ufuk...
zi--- memnun oldum ufuk..bende ziya..
uf--- bende memnun oldum..

odama girdik.. ufuk da geldi.. geziniyor..odada..
ir--- ne içersin.. hoşgeldin..
oturdu..
zi--- hoşbulduk.. hayırlı olsun.. yerin.. varsa, çay içerim..

songüle iki çay diyip.. yerime oturdum..

ir--- sağol.. nereden böyle.. zuhal mi aradı..

zi--- yoo.. arayacak mıydı ki.. ben,bulvarda.. eczane ziyareti yapıyordum da..
neşe ablanın ,kızı olduğunu söyleyim diye geldim...

çaylarımız geldi.. içiyoruz...
ir--- gözleri aydın.. şimdi ,ergün abiden duydum bende..
zuhalle seni, çiftliğe çağırmak için.. aradım da..
abimler geldiler.. kebap partisi var..

zi--- aradıysa da.. büroda yoktum.. tamam dedi mi, zuhal..
ir--- konuşmadım,dikiş dikiyormuş.. hamaratım..
gidersen.. gelir herhalde...
taşınmışsın.. hayırlı olsun..

zi--- sağol.. eşyayı koyduk..bakalım..  geceleri yerleştiriyorum.. yavaş yavaş..
gitmedim bu hafta..
ergün .. hasta olmuş.. ona ilaç götüreceğim şimdi.. zuhal gidelim derse.. geliriz..
tuna nasıl..

ir--- iyi.. bir davası vardı..mahkemede şimdi.
zi--- sonuç ,iyi olur umarım..
ir--- umarım.. bebek nasıl..neşe ablayı, gördün mü sen..
zi--- sabah,gördüm..hastaneden çıkarttık..  ikisi de..iyi.. çokk tatlı.. minicik.. bir kızları.. oldu..

Esmeray Unutma Beni 

içim düğüm düğüm ...gözlerim doldu,yine..
ir--- şansı kaderi güzel olsun,inşallah...  adını koydular mı..
zi--- amin.... sanem diyordu,neşe abla..

 (efkarlanıp.. sigara uzattım.. )
zi--- ben vereyim..
ir--- al bee.. ufuğum.. vahide hanımın, yanına git.. bir tanem..

gülerek.. aldı.. yaktı.. sigaralarımızı..
ufuk da.. çıktı odadan...

ir--- biran önce,evlenin de.. bari..sizin bebeğinizi ,sevelim ziya...
zi--- kısmet ,irem.. ben acele ettikçe.. uzuyor.. nikah günü almazsam.. olmayacak..
düğün salonu bakıyorum..

Hiç yorum yok: