Translate

27 Şubat 2012 Pazartesi

611.bölüm..

gülümseyerek,ilerledim....
ir---  hoşgeldiniz...

sarılıp.. öpüştük.. tokalaştık..
yerimize otururken...

ir--- çok çok şaşırdım.. ne zaman..geldiniz.. çocuklar neredeler...

gö--- annenlerdeler,irem... baban aldı bizi.. sağolsun..
aylin de biletleri ayarladı.... seni ,tebrik etmeye geldik..

ir--- çok memnun oldum, sağolun...
er--- bravo gelin..
tuğ--- evet,gurur duyduk seninle...
ir---teşekkür ederim... mahçup ediyorsunuz, beni..

aylinle,gönülle sohbet ediyoruz... ikisi de,çok hoşlar...
gönül kendine gelmiş.. fıstık gibi,olmuş.. eren abim, gözünün içine bakıyor.. helal olsun..

aylin de,biraz daha yakınlaşmış.. abime..
tuğrul abimle... aylinin de....
birbirlerine aşık oldukları ,artık aşikar..

 garsonlar içki servisi yaptılar..
tuna da abileriyle konuşuyordu.. sonra bana döndü..

tu--- açılışı yap bakalım,irem hanım..
ir--- hep beraber kalkalım.. hoşgeldiniz derken.. daha iyi olur diyorum..
kurul üyelerini, bu kadar çalıştıralım bari..
tu--- (gülerek..) peki.. diyelim..

tu--- eren,tuğrul.. gönül.. aylin.. .. açılışı beraber yapalım.. diyor,irem... lütfen kalkar mısınız...

altı kişi de.. kalkınca.. uğultu kesildi bir anda... bize bakıyorlar...
kadehleri aldık elimize... biraz yükselttim sesimi..

ir--- değerli misafirlerimiz... davetimize katılarak.. bizi onurlandırdınız... bahadır holding adına , teşekkür ediyorum..
kızlarımızın okuması için yapacağınız ,cömert bağışlarınızı
xxx vakfı elemanları.. makbuz karşılığı alacaklar...
kara ailesi.. olarak da.. hoşgeldiniz diyoruz... şerefinize...

******
içkiler içilip.. yemekler yeniliyor... bizde sohbet ediyoruz..
yaptırdığımız okulu ,lojmanları göstermiş babam... tebrik ettiler bizi...

 bülentle yelizde,iyilermiş..
çiğdemle şakir beyi görmüş,tuğrul abim... ufuğu parka götürdüğünde...
selamları varmış...

bir yandan, para toplanıp.. bir yandan dans ediliyor...
herkes
eğleniyor... abimlerde..kalkmışlardı..
masada ikimiz kalınca.. tunaya döndüm..

ir--- yemeğe gitmeyelim ,diyordun dimi..
tu--- (gülerek.. )niyetim gerçekten oydu.. ama senin ısrar edeceğini biliyordum..tabi..

ir---  sen ,ne zaman arayıp haber verdin babama...
tu--- aramadım ki..gittiğimizde söylemiştim..
ir--- çiftehana giderken.. geleceklerini,biliyordun yani..

tu--- evet.. erenlerin geleceğini biliyordum... tuğrula da,söylemiştim de..
aylini ,illa getir dememiştim..doğrusu..
söz gelişi, buyrun demiştim.
o da,bana sürpriz oldu..


ir---  rezarvasyonu uzatalım ,yeniden gelelim demen de,numaraydı öyle mi..
tu--- yoo..onlar da kalabilirdi..

ir--- çocuklarla,karların arasında havuz keyfi de.. çok ilginç olurdu.. eminim..
tu--- o onların problemi ..ben mi, çocuk yapın dedim.. tercih seçeneği,çok..

ir--- (güldüm..) senin tekir maceran da.. olamayacak ama..
tu--- hıh..kim demiş... yarın gece,dönüyorlar..izin alamamışlar. yakın bir yerlerde,iki günlüğüne yer ayırtacaktım da.eren  rezarvasyon yaptırdıysam,iptal etmem için  aramış.
 tatil keyfimiz.. bozulmayacak yani..

ir--- ayy nerede yatıracağız.. abimleri...
tu--- hah hah hah... yer mi yok ,irem.. çiftlikte kalırız...
ir--- doğru ya..eve sığmayız diyordum ,bende...

**********

bağış miktarı.. istediğimizin de ötesinde..gerçekleşince yemek de ,amacına ulaştı..
vakıf yöneticileri çok memnunlardı,bize teşekkür ettiler.
 davetlilerle de,tek tek ilgilendik tunayla..

 gecenin ilerleyen saatlerinde..
herkesi gönderdikten sonra..vahide hanımla ,nedim beyde gittiler..
sabah 10 gibi ,adliyede buluşacaklar... tunayla..

başbaşa kalınca...

ay--- irem.. çok etkilendim.. herşey çok güzeldi.. insanlarınız da ,çok sıcaklar..
ir--- sağol,aylin.. bende geldiğin için sevindim...
tuğ--- evet güzeldi dee..artık kalksak diyorum..ahmet bey ve nermin hanım.. üç çocukla
perişan olmuşlardır... erennn..

erenle gönül.. kısık sesle.. birşeyler konuşuyorlardı...
başını kaldırdı.. abimi duyunca...

er--- ne oldu...
tuğ-- gidiyoruz hadi.. mügeyi sattın.. rahatladın...
er--- çok görme oğlum..ilk defa ,yalnız bir yere gidiyoruz..

tu--- abi,mügeyi şikayet etme.. melek gibi, çocuk ..
er--- yaaa... sana göre ,öyle tabi.. şimdi görünce, fikrin değişir..
tu--- hiç de,bile...
ir--- (gülerek) biz bakarız.. çocuklara.. özgürsünüz.. abi..

er--- yaşa gelin...
gö--- yok yok.. geç oldu.. yarın gezeriz...

tuğ---  gönül.. biz yaşlıyız.. erene göre.. adam hala 20 yaşında gibi davranıyor..
er--- tuğruull..
gülerek kalktık...

arabanın yanına gelince..
tu--- sığmayız.. taksi çağırayım..
er--- sığarıızz..

tıkış tıkış oturdular arkaya...
sesleri de çıkmıyor.. herhalde,memnunlar hallerinden..

arkaya dönüp baktım...
eren, gönülü rahat ettirmek için.. tuğrul abinin, kucağına oturmuş ama... beli de,bükülmüş yazık..

ir--- abim,çok rahatsın bakıyorum..
er--- gelinn..
tuğ--- imdaatt..
tu--ir-- ay--gö--- hah hah hah...

Hiç yorum yok: