Translate

27 Şubat 2012 Pazartesi

610.bölüm..


firuze hanımla.. vedalaştık.. yine geleceğiz.. o da gelecek.. söz verdi..

yasin bizimle, arabanın yanına kadar ..geldi.. tokalaştık...

ya--- ben hiç birşey.. anlamadım.. olanlardan ama.. annemin çok mutlu olduğu aşikar...
lütfen,yine buyrun..

tu--- inşallah.. siz de,gelin..
ir--- hoşçakal,yasin.. bekliyoruz.. tamam mı..
ya--- tamam..

arabaya binip.. el salladık.. hareket etti tuna ...


**********

eve gelinceye kadar ..sorgulandım da... sakıncalı.. hiçbirşey söylemedim,tabi..

annesi yaşıyor ve tuna bunu bilmiyor... bilmeli mi.. bilmesin mi.. emin değilim...
firuze hanım ,istiyor mu bakalım..

hem çok ,eksikler var... konuşmamız lazım mutlaka.. ancak kendisi söyleyebilir, tunaya...

tu--- iremm.. iremm..  bak.. banaa..

döndüm..
ir--- hıı..
tu--- kuaföre diyorum.. gidecek misin... bu ne dalgınlık irem...
ir--- yok geç kalırız...evde  topuz yaparım ben..

tu--- bayılma sebebini hala anlayamadım.. hastaneye gitseydik,keşke..
ir--- haayyııırrr.... asla gitmem.. iyiyim yaa...

evin önünde park etti.. askıları alıncaya kadar.. bekledim onu.. hava soğuk ama ben dopingliyim..
hiç üşümüyorum...

****

yukarı da.. aceleyle giyindik,gece makyajımı yapınca...
saçlarımı öne eğip.. topladım.. 
taşlı topuz tokalarımla..şık bir topuz haline getirdim...

altın gerganlığımı taktı ,tuna da..
küpelerimle uğraşırken...

arkamdan,belime sarılıp...
tu--- bana nispet yapıyorsan.. başardın... eren...

dönüp.. parmağımı, dudağına bastırdım...
ir--- suss.. söyleme tuna..
 nispet yapmıyorum,öyle denk geldi.. konuyu kapatalım,lütfen..

öptü boynumu...

tu--- peki.. ama bu elbiseyi giymek zorundamıydın..
(elini çıplak omuzlarımda... sırtımda..  gezdiriyor..) gözüm takılıyor, biliyorsun...

gülümseyerek..
ir--- bende, sen bak diye giydim hayatım... birazdan.. kapatacağım.. nasılsa..

tu--- o "biraz" uzadıkça.. yemeğe gitme fikrinden de,uzaklaşıyorum.. haberin olsun...
ir--- hah hah hah...

bilezik,yüzük.. çanta ayakkabı.. tamamdır..
hıı.. boleroo.. giydim hemen..
kürkümü de.. koluma aldım...

tuna salondaydı.. sigara içiyor... koltukta...
yanına gidip.. karşısında durdum.....

ir--- hadi yakışıklım..
tu--- gel vazgeç.. gitmeyelim..

ir--- olmazz.. yardım yemeği bu.. kızlarımızı okutacağız.. dimi.. organize eden biziz üstelik..
yarın yaylaya ,gelemiyorum
demek gibi birşey bu da... hoşuna gider miydi..

tu--- tamam canım.. ben ne dedim kii..
ir--- hah hah hah...

**********

otelin balo salonuna  girdiğimizde..
masaların doluluğunu , görünce.. gülümsedim tunaya...

Adana esnafı,bürokratı.. hepsi orada..

tu--- sen çağırınca.. gelmişler.. işte..
ir--- ben değil.. biz çağırdık.. dikkatini çekerim... tunam...

vahide hanım... yanımıza yaklaşınca...
ir--- vahide hanım... çok şıksınız...

va--- teşekkür ederim,irem hanım.. sizde öylesiniz...
sizi ikinci masaya aldım.. özel misafirleriniz ,geldiler de..

ir--- özel mi.. kimmiş..ben kimseyi çağırmadım ki..
tu--- gidip, görelim.. hadi..  vahide hanım... organizasyon için,teşekkür ederiz...

va--- bu benim işim, efendim...

misafirlerimizle selamlaşarak... ilerledik...

küçük yuvarlak masanın etrafında...
eren abi.. gönül.. tuğrul abi.. aylin...oturmuşlar..
gülerek bakıyorlar bize...

ben dondum kaldım...

tuna ,elini belime koyup..
mırıldanarak..
tu--- sürpriizz..

ir--- sizz.. bunu mu ,konuştunuz yani..

tu--- evet.. saklanan buydu..
şimdi sıra sende.. tuhaf davranışlarının ,asıl nedenini öğrenmek istiyorum..

ir--- çok zoor...

er--- ee.. böyle bakışacak mıyız.. gelsenize ya..

tuğ--- irem hala inanamıyor.. gibi..
tuna , söylememiş anlaşılan....

Hiç yorum yok: