Translate

27 Şubat 2012 Pazartesi

607.bölüm..

ir--- beraber gidelim..  seni ,niye görmek istedi acaba...

tu--- bilmem..özlemiştir.. belki..  senelerdir,görmüyor.. çocukken,halamlarda hep beraber..olurduk..
 çok iyidir, o da.. beni de çok sever..

ir--- şimdi,yasin amcanın oğlu dermiş..

tu--- yasin,amcamın oğlu olabilir ama firuze hanımın ,bana söyleyeceğini hiç sanmam.. çok gururludur.
dört yıl önce.. nedim bey..halamın vasiyetnamesini , hazırladı..
mühürlemiş..
kasaya koymam için, bana uzatırken..  "yasin bey ,kim" demişti...
artık ne bıraktıysa,dikkatini çekmiş yani...

ir--- vayy.. hala ,kardeşinin yapamadığını.. yapmış desene..

tu--- herhalde..  yine de.. "kara" soyadına sahip olduğunu belirtmemiştir..
sırları açıklanmasın, diye..
yasin merttir.. olur da birgün.. dara düşerse
yada ihtiyacı olursa..  hiç düşünmeden..
ya yardım ederim,ya  hissesini veririm..
zaten halam onun payını,parasını ayırmıştır ama..senin de ,haberin olsun..
ne olur,ne olmaz..

ir--- içimi kararttın tuna.. "ne olur ,ne olmaz"da ne demek..

gülerek,elimi tuttu..
tu--- toprak,mal.. hak sahibi olmak gibi.. konularda.. bunlar normal ve önemlidir..
sen benim tek varisim ve eşimsin.. bilmen gerekir..
kesin olmasa da.. yasin hariç,hiçbir akrabama .. abimlerde dahil.. hiçbir borcum yok.. fazlasıyla aldılar..haklarını..
tuğrulun hisselerini,babana devir ettim.. onun payı.. ayrı bir hesapta.. birikiyor...
karısı ulaşamayacak..o ufuğun geleceği için.. baban da,haberdar..
erenin ,toprakta.. artık hissesi bile yok.. ama mügenin ,.
çiğdemin kızının.. bülentin doğacak çocuğunun bile ,hesabı var..tıkır tıkır yatıyor..
yönetim kurulu üyeleri olmaları sıfatıyla ,maaş ödemiyoruz sadece..
göstermelik oldukları için.. o da..
çalışan,hak eden ve kazanan sensin..aldığın sana helal .. 
"bahadır holding"kazandıkça ,onlarda kazanıyor... nasılsa..
içini karartmak istemem de.. durum bu.. biraz daha oyalanırsak, gecikeceğiz.. hadi gidelim...

ir--- takım elbiselerini al,bende bunları kaldırayım..

tuna yukarı çıktı,bende bulaşıkları yıkadım.. bir sigara yakmıştım ki.. telefon çaldı...
ir--- aloo..
er--- merhaba irem.. sana ulaşmak ,sesini duymak...bir mucize...
ir--- merhaba abi.. sitem etme ya... nasılsın..
er--- iyiyim... siz nasılsınız.. çabuk,unuttun bizi..
ir--- iyiyiz,abii.. ne unutması ,yoğun çalışıyoruz.. da..ondan.. arayamadım..
müge,gönül iyiler mi..

er--- yengesi,müge kök söktürüyor bize... yürüyen,felaket oldu.. gönül de,evde çalışıyor.. iyiler..
tuna yok mu...

ir--- yukarıda.. sesleneyim.. tuğrul abimler nasıllar..
er--- bildiğin gibiler.. işi varsa ,çağırma..
ir--- yok yok.. selam söyleyin herkese.. öpüyorum..

ahizeyi kapatıp... tunaya seslendim...
yukarıda..telefonu açınca da.. kapattım..
konuşsunlar..diye...

tuna biraz sonra.. takım elbise kılıfıyla,indi aşağıya...
tu--- hazır mısın..
ir--- evet.. abimin acelesi vardı ,herhalde... yani,biraz soğuk gibi konuştu da..  birşey mi olmuş..

tu-- yoo..
gönül arabadaymış,ondan acele etmiştir..

ir--- ................. yanii.. gizli mi ,arıyormuş seni..

 gülerek.. kılıfı sandalyenin üstüne koydu... botunu giyiyor..
tu--- nereden aklına geliyor,niye gizli arasın ki..

bende giydim botlarımı...
ir--- ne bileyim,konuşması biraz tuhaftı.. huylandım .. hemen seni istedi,biz böyle konuşmazdık da..
 sakladığı birşey var gibi geldi.. öylemiydi tuna...
tu---.....................

çantamı,montumu aldım elime...
ir--- sormadım farz et..

çıktım dışarıya...
arabaya oturdum.. tunada askıyı arka koltuğa koyup.. yanıma geldi..

hareket ettim.. sessizce ilerliyoruz ,çakıllı yolda..
hava bulutlanmış ve soğumuş.. kaloriferi çalıştırdım...

tu--- iremm..
ir--- efendim..
tu--- ikimizin arasında kalması gereken.. bir meseleden ,bahsetti eren..o yüzden...

ir--- tuna.. sormadığımı farz et demiştim ya..
tu--- bana,bozuldun gibi geldi de..
ir--- söylemediğine göre, güvenmiyorsun diye düşünmüştüm..ama aranızdaysa,bırak öyle kalsın..
sizin meseleniz.. sizi ilgilendirir..

tu--- e bozulmuşsun,işte.. sana,güvenmediğimi nasıl düşünürsün.. anlamıyorum..
ir--- aynı şeyi,ben yapsam.. sen ne düşünürdün.. açık konuş..
tu--- ...................

Hiç yorum yok: