Translate

27 Şubat 2012 Pazartesi

606.bölüm..

sabah giyinip.. çantamızı hazırlarken...


tu--- irem.. bu gece yemeğe katıldıktan sonra... başka önemli bir iş yoksa, geri gelelim mi..

başımı eğerek...
ir--- çok isterdim de.. işim var ,tunam.. hem pazartesi ,senin de gelmen gerekiyor.. zaten..
 ödemeler de var.. duruşma da.. celp gelmedi mi,sana..

tu--- unutmuştum onu..geldi..
ir--- kazanacaksın.. merak etme...

botlarını giyerken..
tu--- etmiyorum da.. merhametten maraz doğarmış
,sözünün doğruluğunu .. bir kez daha görmekten.. huzursuzum..
adam hem arazime girip ev yapıyor, gözüme baka baka.. 
ne yapıyorsun komşum diyince de, dava açıyor..
olacak şey mi..
halbu ki ,hibe etmeyi düşünüyordum  ama madem böyle yaptı.. süründürmezsem ,bana da tuna demesinler..

makyajımı yapıp,banyodan çıktım...

ir--- sen niye sinirleniyorsun, bakayım..
biz,tatildeyiz dimi..

tu--- (gülerek ) sakinleştir beni iremm..
ir--- derhal ağam.. bağlama mı çalayım,havuza mı atayım.. bilemedim.. sen seç..

tu-- ir-- hah hah hah..


***********

yemek salonunda
kahvaltı yaparken.. neşesi yerine geldi ..
tabi sayemde..

ir--- sana, bir önerim var..
tu--- evet.. nedir..
ir--- sen tatilsin ya.. salı günü ,sabah.. tekire git..
tu--- eee..

ir---gez,dolaş.. dağlarda..av yok ama..moral depola..
evle ilgilen, suyu bağlat mesela...
bende akşam gelip,sabah döneyim.. dört gün de,böyle geçsin..
ne dersin..
tu--- ciddi misin sen..

ir--- tabi ki.. çiftlik diyecektim de.. orada dinlenemezsin..
karışacak,yapacak birşeyler bulursun yine.. 
 git kafanı dinle.. hemm,yaparım dediğin mantarlı omleti de merak ediyorum.. bir türlü fırsat olmadı..
yemek senden, gelmek benden .. tamam mı..

tu--- (gülerek...) yaparım,teklif de  cazip ama... sensiz gitmeyi ,içime sindiremiyorum...
ir--- beni özlersin işte...
tu---özlemek için..uzak olmak ,gerekmiyor ki..

ir--- biliyorum da.. (tek kaşımı ,kaldırıp) ilginç olur be ,tunam..
tu--- hah hah hah..
ir--- (imalı imalı gülümseyip..)hoşuna gitti..dimiii...
tu--- hımm.. çookk..

ir--- iyi,anlaştık  o zaman..

*********
hesabı ödedi ,tuna..
onur bey,yokmuş.. konuşamadık..

evden eşyalarımızı alıp,güneşli bir havada ayrıldık otelden...

karlar, ışıl ışıl parlıyor.. ama soğuk olduğundan..erimemiş..
öndeki köye geldiğimizde..
ilk levha dikkatimi çekti.. yeni konulmuş belli...

ir--- onura aferin.. dediğimi yapmış..
tu--- evet..

esnediğimi görünce...
tu--- ileride yer değişelim.. sen uykusuzsun..
ir--- olur..

****
Adanaya gelinceye kadar.. uyumuşum ben..
 sarsıntı olunca.. açtım gözümü...

ir--- neredeyiz..
tu---çiftliğe geldik.. hayatım.. dinlendin mi..

esnettim kollarımı...
ir--- hımm.. çok kalmayalım..ama.. kuaföre gideceğim.. daha..
tu--- tamam..

evin önüne park etti.. indik arabadan...köpekleri sevdik önce...
k 9lar kocaman olmuşlar..

fatma evdeymiş.. kapıyı açarken.. seslendi..
fa--- geliyorum ,hüseyin...
ir--- fatma ,biz geldik..

çıktı mutfaktan...
fa--- aaa ,hoşgeldiniz.. buyrun buyrun... bende  yemek getirdiydim.
ir--- sağol fatma... nasılsın..
fa--- iyiyim..hanımım...

paltoları çıkarıp astık... salona girince...
tu--- fatma, arayan soran var mı...
fa--- var,beyim.. yazdım kağıda..
onlar konuşurken bende.. ellerimi yıkamak için, banyoya girdim..

****
salona döndüğümde..
fatma gitmiş... tuna da telefonla konuşuyordu...
kahve mi,yemek mi diye işaretle sordum tunaya..
ahizeyi kapatıp..
tu--- ne istersen..o olsun...

girdim,mutfağa... yemekler sıcakmış.. koydum tabaklara... tepsiyle salondaki masaya getirdim..
diğer gerekenleri de .. koyup.. hadi gel dedim tunaya.. tabi işaretle...
gülerek başını salladı...

neyse.. biraz sonra yerken..

ir--- birkaç takım elbise alalım ,yukarıdan.. evdekileri,kuru temizlemeye verecekti.. necla abla..
akşama giyecek birşeyin olmayabilir..yani..
tu--- olur da..

ir--- "da"yı sevmedim... yalnız git, demeyeceksin değil mi..

tu--- (gülerek..) yok canım.. demem... azıcık gecikmeylede olsa.. gelirim..
ir--- ne oldu.. kimle konuştun sen...

tu--- yasinle... annesi rahatsızlanmış.. üç gün hastanede yatırmışlar.. kalp olunca göndermemişler..
kadıncağız,beni görmek istemiş de.. yasin de not bırakmış..

ir--- evindemiymiş şimdi..
tu--- evet.. gelirim dedim..

Hiç yorum yok: