Translate

27 Şubat 2012 Pazartesi

605.bölüm..


ir--- maruf ve eşleri.. herbirisine bir ev.. aynı labirent gibi..burası da.
 saraydan da alışık zaten.. 
hah hah hah..
 
tu--- marufla uğraşma... hastaydı son konuştuğumda... 
ir--- hii.. beşinciyi almasına engel mi, hastalığı....aldı mı ,yoksa..
 
tu--- (gülerek...) iremm...hasta dedim, dalga geçme.. annesinin yanına gittiğinde... 
ir--- frengi mi olmuş.. 
 
tu---  anlatmıyorum işte... 
ir--- valla aklıma o geldi.. ne yapayım.. 
anlat.. nesi varmış.. 
 
tu--- hava çok soğukmuş.. hiç anlamadım ,nasıl üşüttüğümü dedi.. ..zatürre olmuş.. hastanede
tedavi altına almışlar.. iş yerine bile gidemiyorum,izin vermiyorlar diye ..şikayet ediyordu.. 
 
ir---- sahi mi ya.. bana bak.. üşütme sakın.. tamam mı.. gitme ,hamama falan... 
 
tu--- hah hah hah... sende masaja gitmezsen, anlaşırız..
ir--- olur da...masöz kadın,sordum ya... 
 
tu--- yok birde ,erkek olsaydı... keyfi bir masaj bu.. fizik tedavi  gibi..değil ki.. 
ir--- inanmıyorum sanaa... 
tu--- inan,ben  kıskancım.. tamam mı..
ir--- ....................
 
ir---- tunaa.. onur bey geliyor.. şimdi, "babaa babaa "diye sana sarılırmış... 
tu--ir--- hah hah hah...
 
ir--- ayy.. çok güldüm.. karnım ağrıdı.. 
tu--- tarihi değil ama.. başka birşeyden ağrımasın... 
ir--- hıı.. yok yok.. sen ne çok şey..biliyorsun ya.. 
tu--- senin herşeyin,beni.. ilgilendiriyor, neden bilmeyecekmişim ki.. 
 
on--- rahatsız etmiyorum ,umarım.. 
tu---  tabi ki.. etmiyorsunuz,buyrun.. 
 
kartvizitlerini ve broşürleri koyduğu.. kağıt poşeti.. masaya bıraktı... 
on--- tuna bey.. memnuniyetiniz bizim referansımız.. ama broşürlerimizi de,
arkadaşlarınıza verirseniz.. sevinirim..
 
tu--- veririm,tabi..
ir---  bir önerim olabilir mi, onur bey... 
 
on--- elbette... 
ir--- burayı bulmak için... 
 ana yoldan ... döndükten sonra.., levha,hava ve yol şartlarından dolayı .. zorlandım... 
bir köpek getirdi bizi.. madem çok kar yağıyor buraya.. müşterilerinizi.. kızakla yada ne bileyim.. 
bir rehber eşliğinde.. getirtseniz...
aşağıdaki köylüler de,kazansa.. 
daha,iyi olmaz mı..
 
on--- olur tabi.. bir daha geldiğinizde..
 rehberi göreceksiniz, emin olun.. fikir için ,teşekkür ederim...görüşürüz... 
 
başıyla selam verdi. ve gitti.. 
 
tuna da.. bende.. broşür aldık..inceliyoruz... 
 
yazın ve kışın çekilmiş.. çevre düzenini gösteren resimler var... 
 
basit ve bütün aktiviteler faaliyete geçmeden ,aceleyle basılmış gibi..
mesela bahçedeki havuz
yok bu broşürde.. halbuki,benim burayı seçmemde ki.. etken oydu.. 
 
 mali problem de olabilir,yönetici zaafiyeti de... iki farklı broşür olduğuna göre... 
 
tunaya baktım... 
ir--- onur beyle.. bir görüşelim diyorum.. ne dersin.. 
tu--- amacın ne.. sponsor olmak mı.. 
 
ir--- hımm.. reklamcıyı göndereyim,buraya.. tanıtım nasıl olurmuş.. görsünler.. 
tu--- oda söyledi zaten.. tanıtım eksikliğini.. senin çıkarın ne olacak.. peki..
neyin
 reklamını, yapacaksın.. 
ir--- düşünüyorum,daha.. bulurum nasılsa..  
 
******
 
cuma gecesine kadar..kar yağdı ve her aktiviteden faydalandık.. hamam,sauna.. kil... 
... dinlendik, dinçleştik..
stresimizden arındık... 
 havuz vazgeçilmezimiz di zaten... onu söylememe ,gerek bile yok... 
 
 
son gecemizde... akşam yemeğimizi... restoranda yedik.. diğer kalanlarla da.. göz aşinalığınız oluyor... 
selamlaşıyoruz.. bizden epeyce büyükler  tercih etmiş, kaplıca olduğundan.. 
 
kahvelerimizi içerken, abimlerden konuştuk...
 eren çalışıyormuş artık.. gönül de.. evde proje çizimi yapıyormuş.. 
bir yardımcı bayan geliyormuş.. 
 
tuğrul abim de.. ufukla, aylinle..  yapabildikleri ölçüde.. bir düzen kurmuşlar..
özellikle ,ufuk
çok mutluymuş... yavrum, anne diyormuş ayline.. ama evleri ayrıymış yine... 
 
nuri de.. bitirmiş askerliğini... eniştemin dükkanında çalışıyormuş şimdilik... 
 
tuna söyleyince, garipsedim.. anneme sormak ,aklıma bile gelmemişti...çünkü..
 
 
****
 
yatalı bir saat olmuştur herhalde.. 
karma karışık düşüncelerle, doluyum..  işler de,etken ama artık uykum kaçıyor.. takıyorum..aklıma... 
eski gamsız günlerimi,o derin ..dertsiz uykularımı özlüyorum...inanın.. 
başucumdaki kitabımı alıp,gece lambasını yakınca.. tuna uyandı..
 
 
tu---- ne oldu, canım.. bak bana.. 
ir---- (döndüm  ) yok birşey,.uykum kaçtı da.. 
 
tu--- yeni mi bu.. işi mi kafana takıyorsun,yoksa... anlattıklarım yüzünden mi... 
ir--- (gülümsedim...)hepsi birden.. 
 
belime koydu elini...  
 
tu---  bak.. iş hayatının stresini ,çekmek zorunda değilsin.. 
herşey, tıkır tıkır çalışıyor.. rayına oturdu... 
toprak için,ziraat mühendisi ve ekibini de..işe aldın.. 
geri çek ,kendini... yorulma.. 
sabah erken,gitme mesela.. 
bütün gününü ,bağlama oraya... iyi bir,proğram yaparsan eğer.. iş ve ev bir arada yürür.. aksi
halde... 
 
ir---- ne.. çalışma mı ,diyeceksin.. 
tu--- demiyorum da.. yine kendini ,çok fazla hırsa ..kaptırırsan... derim.. 
 
kitabı bırakıp,elimi yanağına koydum..
 
ir---- içinde..bu kadar biriktirmeden, parola olarak "ulu köy" dersin.. ben kendime gelirim, tamam mı.. 
 
mırıldandı.. 
tu--- parola mı ,istiyorsun.. beni düşün öyleyse.. sana baktığımı,hayal et.. 
dudaklarımı hisset.. 
 
öptü..öpüyor.. öpüyorum... ben kanatlandım.. uçuyorum... 
gözlerim kapanmış.. boyuttan boyuta geçerken... dudaklarımdan  bir an,ayrılınca... 
 
ir---- (fısıldadım.. ) biz batarız.. 
tu--- hı.. 
ir---- hayal edersem.. beş paramız kalmaz.. leyla leyla.. dağıtırım herkese... 
 
gülümseyerek..
tu--- leylamın ,canı sağolsun...mecnunu bakar ona... 
ir----  canımm.. bende ona bakarım.. 
(.. tunaya bakarak)
hemm.. gerçekten
hissetmenin yerini de.. tutmaz...dimi.. 
 
"tabi kiii.. " dedi.. 
 
 ben biliyordum zaten... ama hissettirmesine de hiç itiraz etmedim... 
 


Hiç yorum yok: