Translate

27 Şubat 2012 Pazartesi

604.bölüm..

saat dokuza kadar.. dinlenmiş vücudumuz.. 
giyinip... kahvaltı yapmaya giderken.. tünele  bayıldık..  hiç,üşümedik.. ya...

"burnumuzun ucundaki ,hazineleri görmüyoruz.. ,
bu tesis yurt dışında olsa bilirdik "
"reklamını yapsan,dünya çapında bir yer olur burası"diye hayıflandı tuna..

servis güzel, çeşit boldu.. diğer kalanlarda, kahvaltı ediyorlar..
garson çaylarımızı, getirdiğinde...

ir--- beyefendi.. buranın yetkilisiyle  görüşebilir miyiz..
--- tabi efendim.. bir sorun mu vardı..
ir--- hayır,çok beğendik de.. tebrik etmek istemiştik..
---- haber veririm,şimdi..

garson uzaklaşınca..
gülerek..
tu--- benim düşündüğümü mü, düşünüyorsun...
ir--- kimbilir, belki.. tatilde de, uyanık olacaktık dimi..
senin de bir yerin acıdıysa... münasip zamanda... icabına bakarım yani.. hiiçç merak etme..

tu--- hah hah hah... hiç unutmuyorsun ,bakıyorum....
ir--- unutmaamm... hocam kızar sonra...teklif.. holding adına mı, şahıs adına mı uygun olur...

tu--- (kaşlarını kaldırıp...)  henüz,emin değilim... önce konuşalım da.. teklifi hemen yapmayalım..
ir--- tamam...


gencecik bir bey.. gülümseyerek yaklaştı yanımıza...

on---- merhaba efendim.. ben, onur  soycan... buranın müdürüyüm...
tokalaştık...
tu--- ben de, tuna kara.. eşim irem..hanım..
on---- memnun oldum ,efendim....

tu--- ayakta kalmayın lütfen, oturmaz mısınız.. oteliniz hakkında ,bilgi almak istemiştik...
tebrik ederiz sizi..

bir koltuk yaklaştırıp.. oturdu...
on---- teşekkür ederiz... övgülerinizi duymak bizi,mutlu ediyor...
ir----onur bey, ulu köyün... işletmecisi kimdir.. 

on----  niğdeli,halis ulu'nun burası..
 ben de,mimarım aslında.. . 1.lik ödülü aldığım projemi ,gerçekleştirmek için..
halis bey ,bana fırsat verdi..
çizimini, yapımını üstlendin..iki yıl da, çalıştır dedi.
ben de, kıramadım..o bana güvenmişti,çünkü..
ilk kışımız bu.. eksiklerimiz olabilir.. tam tanıtım yapamadık henüz..
ama sizin gibi..
duyan ,müşterilerimiz sayesin de.. boş evimiz yok ,şu anda..

tu--- (gülümseyerek... ) ödülü hak etmişsin,bence.. daha da,başarılı olacağına eminim...
müdavim olmaya adayız.. kartvizitiniz ve broşürlerinizden.. bizde, alalım..

on---- tabi, veririz .. çok teşekkür ederim.. tuna bey...
acabaa.. "ertuna kara "ile bir yakınlığınız var mı... 

tu---( dudak bükerek... ) yooo.. o kimmiş.. siz tanıyor musunuz...

tunaya bakakaldım... kimmiş diyor,birde...

on---- tanımıyorum da.. tanımayı,çok isterdim doğrusu... neyse.. iyi günler size...
broşür getiririm...

tokalaşıp... gitti..

tuna, gururla bakıyor ardından... aa,gözleri de.. doldu sanki...

uzattığım, sigarayı alarak... içini çekti...
tu--- sağol..

yaktı sigaralarımızı...
ir--- ya adama niye ,öyle dedin..  bu halinin sebebi nedir...
tanıyordun sanki, yani ..kardeşin.. çocuğun desem..
olamaz... dimi..

başını arkaya atarak ,öyle bir güldü ki..
tu--- off of... aklına ilk gelen, bu mu..ama bir nevi doğru sayılır..

ir--- hııı... onur beyle..üç beş yaş, vardır.. aranızda..

tu--- iremm...  bu okuttuğumuz, gençlerden birisi.. ödül diyince.. hatırladım.. bu projeyi.
selçuk beyimiz.. ilgilendiği için.. ertuna karayı , biliyor..
birinciliğinin haricinde ,özel para ödülü vermiştim de...  parayı ,adımın yazılı olduğu zarfla vermiş (.............. ) öğrenince ne kadar çok kızmıştım..

ir---- ayy.. gözünün nemlenmesine, hak verdim...ben bile gurur duydum..
seni de.. tanısaydı .. ne olur du sanki ,tunaa...
çocuk ,teşekkür edecekti işte...

başını iki yana sallayarak...
tu--- sana anlatmıştım... teşekkür,minnet .....   ben bunu istemiyorum ki..
niye karşımda ezilsin.. böyle işlerde.. gizlilik gerekiyor.. bilmesin ,daha iyi..

ir--- ee.. ulu köy planım..suya mı ,düştü yani..

tu--- iki yılını doldursun..onur..  çalışsın.. tecrübe kazansın... sonra,duruma  bakarız...
gidince unutturmada ,halis beyi.. bir arayayım..

ir--- ben bulup,konuşurum..
tu--- yok, ona sen karışma.. onuru ,konuşacağım ben.. şimdilik ilgilendiğimizi de,bilmesin..
ir--- tamam...


. dışarı çıkıp.. çevreyi dolaştık... hava soğuk ama mis gibi..

resepsiyonu.. kafeteryası , camlı salonu.. pinpon masalarının.. basketbol ve voleybol sahalarının olduğu kapalı
alanları da.. mevcut...
oynayanlara baktık,biraz...
birde.. yer altında.. hamam, sauna.. normal havuz... masaj  odaları.. kil banyoları varmış...
inip,dolaştık...
 pırıl pırıl,her yer...

görevliler de,ilgili... randevu aldım.. kil ve..masaj için.. .. tuna da.. hamama gidecek...
öğlenden sonra...

kafeteryaya gelip,oturduk... diğer müşterilerden de.. birkaç kişi var.
kahve içip,gazeteleri gözden geçirirken.. ...

ir--- burayı.. galip beyle,saliha hanıma önerelim..  hah hah hah...
tu---(ters ters ,baktı bana...) çok ayıp..

ir--- niye ayıp olsun kii,ben şey için güldüm.. hah hah hah...
saliha hanım .. gençleşeceğim diye... killi maskeyle,galip beyin karşısına çıkarmış...
ayy, adam da..kar kış dinlemeyip.. kaçarmış...

tu--- ir--- hah hah hah...

tu--- muzursun,muzurr...  annenle babanı ,gönderelim..bence...
ir---  şimdi birşey diyeceğim.. olmayacak.. yok.. söyleme.. ben istemiyorum...

tu--- niye ,anlamadım...
ir--- beni dinle,sorma... hıh.. önereceğimiz yegane kişiyi ,ben buldum..
tu--- kimm..

Hiç yorum yok: