Translate

27 Şubat 2012 Pazartesi

603.bölüm..

sabah mı,yoksa hala gece mi.. bilmiyorum...
 sıkıntıyla uyandım...

tunanın kollarının arasından ,kalkmaya çalışırken...  o da,uyandı... tabi..
tu--- canım,ne oldu..
ir---  . hava sıcak,sen daha da sıcaksın... terlemişim..

yanağımı okşarken... mahmur mahmur da.. bakıyor..

ir--- saat kaç..

tu--- bilmiyorum..saatle, ne işin var...

"bu seni oyalar biraz "diye ..dudaklarını öptükten sonra..kalktım yataktan... bornozu omuzuma aldım aceleyle...

odadaki -tunaya göstermediğim -kapının kilidini açıp, araladım.. ..
sabah olmak üzere... ayy..kar yağıyor, lapa lapa.. hemde..
bembeyaz   karla kaplı ,mini bahçemizin...  etrafı çevrili... üstü açık...
aynı broşürde gördüğüm gibi...


tu--- iremm.. üşüyeceksin.. terliyim demedin mi..gel burayaa..

kapayıp.. yatağa atladım..
tu--- ne yapıyorsun sen.. o kapı da ,ne..
 yatak odasının ,iki kapısı mı var.. nereye açılıyor orası...

ir--- bıdı bıdı bıdı.. sus ve kalk çabuk..

ağzını açıyordu tam... konuşturur muyum hiç..

dudaklarından ayrılırken... 
ir--- göster hünerini ,demiştin dimi..
tu---- mmm,biraz daha göstersenee... ikna edilmeye ihtiyacım var..
ir---- gel.. gör... çok iddialı laflar etmiştin,şimdi yutacaksın onları..

*********
kalın ve uzun.. özel bornozlarımızı ,terliklerimizi ..giydik.. başımız ıslanmasın diye içi kürklü bonelerimizi de taktık..

katlı iki kocaman ,havluyu da ..tunaya verdim..
tu---- ee  nereye gidiyoruz,biz ... hemde bu halde..

kapı kenarında duran yolluğu aldım ..
bahçe kapısını açıp... yolluğun bir ucundan tuttum.. ileri doğru fırlattım..

karların üstüne serdim.. yani..

tunanın elinden tutup...

ir--- işteee... karşınızda... mucize... maldivlerde ki.. havuzun sıcağı..

iki metre çapındaki,  havuzumuzdan buharlar çıkıyor... karların arasında da,olağanüstü görülüyor...

tu--- ............ ............

**********

boyumuzdan derinmiş havuz.. iç kısımın...kenarına tutunacak ve oturacak yerler yapmışlar...
fayansla kaplı... alttan ,yandan jakuzi misali ..sıcak su geliyor devamlı..

 başımıza kar yağıyor
biz sıcak suyun içindeyiz... muhteşemdi canım...

çok çok eğlendim,tunayı şaşırttım ya.. 
" çıkmazdın dimii " diyerek.. kenarlardan kar alıp, attım üstüne..
o kıyamıyor yazık... üşümeyim diye.. hiç atmadı.

başımın üstüne düşen, karları temizlemeye çalışıyor.." suyun içinde durr "diyor ,sık sık...

halbuki ,benim tüm hücrelerim.. kaynamak üzere..
o mutlu .. ben mutlu.. var mı ,bundan daha güzeli..

******

havlulara sarılıp.. evin içine girdiğimizde... buharlaştığımı düşünmeye başlamıştım..
saat daha 6 .mııı...

su içtim kana kana..  geceliğimi giyip...yatağa uzandım...

ir---- çok yoruldumm.. uykum var.. pelte gibiyim...

tuna da.. yatıp.. üstümüze pikeyi örttü...

tu---- iremm.. çokk çok güzeldi.. sağol.. iyi ki gelmişiz..
iyi ki,ikna ettin beni..

ir---  sende sağol, canım... ama benim için önemli olan o lafları yutmandı.. nasıl çıktın bak..
tu---valla  kuzu kuzu çıktım.. mee mee..

ir--tu-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: