Translate

27 Şubat 2012 Pazartesi

602.bölüm..

ir--- (gülerek... )tunamm,ne olduu.. hala donduracağımı düşünüyor musun...
tu--- çiftehanda böyle yer varmıymış diye ,düşünüyordum...

ir--- varmış işte... halana uğramasaydık... hava kararmadan gelecektik,
sende endişelenmeyecektin ama... neyse..gölgemiz getirdi bizi...


tu--- daha önceden haberim olsaydı.. gitmezdik..
bu köpeğin yavruları olunca.. alalım çiftliğe... muhteşem birşey.. bu..

ana kapıya gelince... gölge havladı bize... bende camı araladım..

ir--- gölgee.. çok akıllısın... hadi geri git...
gölge uzaklaşınca.. klubedeki görevli de.. geniş demir kapıyı açtı...

---- iyi akşamlar...
ir---- iyi akşamlar...tuna kara adına ,rezervasyonumuz vardı...
listeye baktı...
----  şu taraftaki.. ikinci ev.. 24 numara.. anahtar kapının üstünde.. kayıt için..
görevli gelir birazdan..
ir--- sağolun...

camı örtüp...
ilerledim... her ev dolu.. arabalar , kapalı garajlara konulmuş..
24 numaralı evi bulunca... bende garajımıza girip, park ettim... tek katlı, gayet şirin bence...

ir---  hayatım... nasıl buldun..
tu--- çok şaşırdığımı, itiraf ediyorum..

ir--- hah hah hah... daha ne gördün kii..
tu--- başka neler var..
ir--- ohooo ..

**********
o ,valizi .. bende bağlamamı aldım ... paltolarımıza sarılarak...
karların arasından yürüyüp.. evimize girdik...

kapıyı.. kapattığımda...
tunayı... hayranlıkla eve bakarken buldum...

tu--- çok şaşırdım.. çok.. burada, böyle bir yeri yapıp .. hizmet sunanı,
kutlamak isterdim doğrusu...
beş yıldızlı otel sanki..
ir--- hımm, beğendin bakıyorum..
tu--- evet..

içerisi çok sıcak, kaynak sıcak su ile ısıtıyorlarmış..

çiftehan ...kaplıcalarıyla ,ünlüdür zaten.. ama burası yeni yapılmış..

paltolarımızı çıkarıp..astık.. çantayı ,bağlamamı da.. dolaba koydum..

dolaştık..içeriyi..
geniş bir salon,geniş bir yatak odası .. tv.. mini bar ..dolaplar.. banyo..

yatak odasında ki.. ikinci kapıyı... görmesin diye çabucak çıkardım tunayı...
sürprizimi
bozdurur muyum canım... al sana maldivler..diyeceğim.. azz sonraaa...


ir--- yemeği buraya mı,isteyelim... yoksa biz gider miyiz...
tu--- isteyelim... bu gece ,başka kar görmek istemiyorum...

ir---amaaa göreceksin tunam... hah hah hah..

üstündeki kazağı da, çıkarıp..

tu--- (gülerek.. )göster hünerini.. giydir,giydirebiliyorsan....çıplak çıkaracaksan, bilmem tabi..
ir--- bahse girer misin..
tu---çok iddaalısın bakıyorum,iyi girerim.. hiç bir kuvvet beni dışarı çıkaramaz,nasılsa... duştayım..

*******

yemeklerimiz gelinceye
kadar tuna duş alıp çıktı..

 getirdiğim şortla ,kolsuz tişörtü görünce... çok memnun oldu..
gerçekten,o kadar sıcak ki... bende... askılı elbisemi giydim.. ohh dünya varmış ya...

masada, yemeğimizi yedik.. sohbet ederek..

ikili koltuğa ,bağdaş kurup.. karşılıklı oturduk..
şarabımızı içerken de... üç ayın acısını çıkardık ,denebilir...
o anlattı.. ben anlattım.. birikmiş lafları ,döktük ortaya..

bardağımı sehpaya bırakıp.. ayağa kalktığımda..

tu--- uykun mu geldi.. saat 11 daha..
 ikinci şişeyi açacaktım,ben...

ir--- ne uykusu tuna.. bağlama çalacağım sana.. bakalım, beğenecekmisin... hiç duymadın,sen..

tu--- (gülerek...) sabırla bekliyordum ,bende...
o koşturmacada,kursu bırakırsın diyordum ama..yanılmışım... sen beni bıraktın..

ir--- hah hah hah... geri alıyorum ya..sen ona bak..

kılıfından çıkarıp... getirdim..
karşısındaki tekli koltuğa oturunca da... akotunu yapıp...
mızrabı aldım elime... 
parmaklarım ,tellerin üstünde gezinip.. doğru notaları vurdukça..
rahatladım...
tuna da.. kimi zaman ,tempo tutup alkışladı.. kimi zaman ,bana eşlik etti..
çalıp, söyledim.. repertuarım bayağı genişmiş.. yani..

yorulunca.. ayağa kalkıp..bıraktım koltuğun üstüne...
tuna alkışlarken...
 eteğimi ,iki yandan
tutarak... dizlerimi hafifçe kırıp ,selam verdim...

tuna da kalktı..  kollarını açıp.. sarıldı bana....
tu--- çok çok güzeldi... şaşırttın beni.. bu kadarını ummuyordum ,doğrusu..
tebrik ederim .. harikaydı konserin..
ir--- ayy ,şımardım ..şımardımm.. sağol.. tunam...

başını geriye çekip...
tu--- kurstaa.. türkü söylemiyorsun dimi..
ir---- hah hah hah...
tu--- gülmee...
ir--- söylemiyorum ,sadece çalıyoruz. .. konser ağama özeldi..

tu--- (gülerek ) sağolasın ..  sakın şimdi giyin de,karlara çıkalım deme.. tamam mı..
ir--- (elini tuttum) tamamm,onu şimdi demeyecektim zaten..

tu--- yani daha sonra mı diyeceksin..ilahi irem,hiç şansın yok.. kusura bakma...
ir--- göreceğiz tunam.. bence şok olacaksın..
tu--- hah hah hah...



Hiç yorum yok: