Translate

26 Şubat 2012 Pazar

597. bölüm..

minderlerin üstünde  birbirimize  sokulmuş ..yatarken..
mırıldandım..
ir---- hala kanatlıları ,tercih ediyormusun... 
tu---- (gülüyor... ) hımm...vazgeçilmezimsin..
 
ir---- diyosuunn... tunaa.. şimdi sen, tatil misin yani.. 
 
tu--- evet.. vee zorunlu olarak ,sende tatilsin... ağzını açma sakın... 
göndermiyorum ,hiç bir yere... 
 
perdeler kapalı ya... zamanı şaşırdım.... 
ir--- saat kaç.. 
tu--- bilmiyorum... çıkardım saatimi.. öğlen gibidir.. niye sordun... 
 
ir--- tatilde ,burada mı kalmak istiyorsun..
tu--- benn... sadece ,seni istiyorum..  yer problemim yok... 
 
kollarının arasından sıyrılıp.. oturdum... 
ir--- kalk gidelim.. 
 
bakışlarını kaçırmadan ,bana arzuyla baktığını görünce....
 
. ir--- tunaa.. gözüme bak.. dinlesene beni.. 
tu--- hah hah hah..dinliyorum... nereye ve niye gidiyoruz... 
 
ir--- soğuk yerde hasta oluyoruz.. biliyorsun.. sıcak bir yere gidelim diyorum.. 
tu--- pekii.. patron sensin.. götür nereye istersen...
 
ir--- tamam.. 
 
******
 
 
giyinip,dışarı çıktığımızda... manzara olağanüstüydü..kar yağmıyor artık..
 
dizboyu olmasına rağmen... 
oyalanamadım.. hasta olmamalıyım... içim titredi zaten... 
 
tu--- irem.. karlara atlamadın.. 
ir--- hıı.. üşüdüm.. arabaya binelim, hemen... 
 
tu---  buraya geç de.. zincir takalım... yoksa gidemeyiz.. 
 
yarım saatte ancak taktık.. zincirleri... yola koyulduk ..saat dört olmuş.. 
neyse ,güle konuşa.. Adanaya gelirken...
radyoda "bugün sevgililer günü "olduğunu duyduk.. e bize de,bahane lazım ya... 
yemeğe götüreyim seni, dedi.. bende, olur dedim... 
 
tu--- ama önce annenlere, uğrayacağız... çok sitem ediyorlardı.. 
ir---   şimdi ,hiç sitem dinleyecek durumda değilim valla... yarın uğrayalım..
tu--- nereye gideceğiz,biz..
ir--- bilmiyorum.. sabaha kadar.. bulurum nasılsa... 
tu--- yine de.. annenlere gidiyoruz..geliriz dedim,çünkü.. dinle sitemlerini..ne yapalım... 
ir--- iyi.. 
 
zinciri çıkarıp..Adanaya girdiğimizde, hava kararmıştı... bir de  rüzgar var ki.. uçuruyor herşeyi.. 
 
************
 
babamların zilini çalarken... tedirgindim... 
ir--- offff.. of.. 
tu--- suuss.. 
 
annem kapıyı açtı.. gülerek... 
ne--- ahmeett... tunayla ,bir bayan geldi.. 
tu--- hah hah hah.... 
ir--- aman ne komik...
 
babam da,geldi..kapıya.. ... 
ah--- gel tuna.. hanım kim... gözüm ısırıyor da..tanıyamadım ... 
tu--- hah hah hah... 
ir--- giderim bak... 
 
içeri girdik... 
ertanı koridorda ,badi badi...yürürken görünce... 
"çekiliinn.". diyerek... aralarından geçip... diz çöktüm....  düşmeden geldi neyse...
kucaklayıp.. bağrıma bastım.. öpüyorum..kuzumu... 
 
ert--- ab ba.. 
ir--- oy abba diyen, dilini yerim beenn... canımmm... yürüyor musun senn.. 
ert--- ab ba..  
 
ah-- az daha gelmesen, askere gidecekti oğlum.. 
tu--ne-- ah-- hah hah hah.. 
ir--- abartmaya bak.. 
 
tunayı görünce, itti beni.. kollarını kaldırıp.. 
ert--- yunaa... 
ir--- e yuh yani.. 
 
 
tu--- kıskanmaaa.. gel canım.. geel.. aferin sana... al bakalım... bu senin..  
 
tunanın kucağına gitti de.. elindeki, çikolatayı almadan .. şapur şupur öpüyor velet... 
 
ah--- salona geçelim.. ayakta kaldık...
ir--- bende mi.. hani tanıyamamıştın ya.. 
 
ellerimden tutup..kaldırdı beni.. 
ah--- prensessimm.. hoşgeldin..yavrum.. bak nasıl tanıdım, gördün mü... 
ir--- amcaa.. size baba diyebilir miyim... 
 
kahkahalar arasında.. salona girdik.. annemle de, sarıldık tabi.. 
 
yanyana oturuyoruz... 
ertanı almak istiyorum tunadan.. gelmiyor ki.. çikolatadan ağzı görünmüyor.. bacaksızın... 
 
tu--- ertann.. ablana git bence.. bak zorla getirdim zaten... 
ir--- tunaaa... 
 
ne---- biliyoruz tuna.. sen olmasan hiç gelmeyecek.. .. 
tu--- hah hah hah...
ir--- tunaa.. aşkolsun ya... 
 
ah--- niye kızıyorsun tunaya... beş dakikalık yerdesin.. altında araban var.. 
kendin,gelebilirdin..değil mi.. 
 
ir---  bana sitem etmeyin.. lütfen.. çalışıyordum.. siz gelseydiniz..madem.. 
 
ne--- zeytinyağı gibi üste çıkıyor,şuna bak...
 erol  abim,gelmiş.. yüzüne bakmamışsın..  nasıl utandım.. ne kadar ayıp.. 
zuhalle... ergün gelmiş... osman enişte bile uğramış.. 
haberin bile olmamıştır senin.... 
gelsek ,sende ..işim var desen.. ben senin yüzüne bakmam ki, bir daha... 
ondan gelmedim...
üç aydır.. üçüncü görüşüm seni.. iyi ki.. tuna var..da, haberini ondan alıyoruz... 
 
 
ir--- yapma ya,anne... oldu olacak.. tunaya çalıştırma de,birde... 
 


Hiç yorum yok: