Translate

26 Şubat 2012 Pazar

595.bölüm..


tu---evet. dubaiden geldiğimizden bu yana... neredeyse üç ay oldu... 
sen müthiş çalışıyorsun,başardın..
çok faalsin..tüm haftalarını  proğramladın sayılır... boş anın yok.. haklı mıyım... 
 
ir--- evet ama...
 
tu--- ben seni,göremiyorum... başbaşa kalamıyoruz..uzaklaşıyorsun benden.. 
rutin,sıradan bir evliliğe
doğru hızla yaklaşıyoruz.. 
evde görebildiğim ,zaman da da..yorgunluktan ,bitap düşmüş oluyorsun... uyurken de, konuşamıyoruz haliyle.. 
bende çalışıyorum, yoruluyorum ama herşeyle ilgilenirken bile.. seni ihmal ediyor muydum..  
 
ir--- yok da... 
 
tu--- o zaman.. lütfen dengeyi bul.. çalışma demiyorum ama kendine ve  bize zaman ayır.. 
şimdiye kadar konuşmayıp ,senin fark etmeni bekledim ama olmadı.. 
 hevesle ..kendini ispat etmeye..
öğrenmeye ve uygulamaya çabalıyordun... 
. acemiydin,mutluydun... ama başardıkça ,hırsa kapıldın.. 
iş yaşantısı.. özelimizi ezdi geçti.. kalmadı..
bana en son.. ne zaman, güzel birşey söyledin.. hatırlayabiliyor musun... 
 
başımı eğdim,düşünüyorum düşünüyorum... aklıma gelmiyor... 
biraz sonra da.. 
neredeyse ,  aylardır birlikte olmadık diyecek... yok artık ..diyordum.. 
sahi biz dubaiden bu yana.. değiştik..
hep ondan önce yattığımı ve uyuduğumu hatırlıyorum... haklı mı ne... 
farkında bile değildim.. tuna söyleyinceye kadar... 
ben ne yapıyorum böyle... 
vur diyince..öldürdüm resmen... 
 
tu--- ne oldu... hatırlayamadın mı... 
 
başımı salladım ,iki yana..
tu--- çünkü.. söylemedin.. hatta tavrınla bile hissettirmedin.. koptun benden.. 
 
ir--- ben... ben... 
 
 
tu--- sen ..  ürünü,iyi pazarlıyorsun.. 
ticareti kavradın,yürümedin... koştun... 
acımasızların içinde..yıkılmadın... 
tek başına,devam edecek düzeye ve bağlantılara sahipsin... 
var olan itibarımızı... yükselttin.. 
servetimize servet katıyorsun..nankör yada kör değilim..
 doğru karar vermişim.. senden iyi yönetici bulamazdım...
sayende"bahadır holding" Adana da,vergi rekortmeni olacak ..bu yıl...
başarılı olmanı da,kıskanmıyorum asla.. hatta,destekliyor ve  gurur duyuyorum..
 
gerekiyordu.. değiştin ama değişikliğin ,ev dışında kalsın..o orası için.. uygun ve geçerli.. 
 
 ben sadece seni istiyorum.. eski vurdum duymaz,şımarık.. 
hayat dolu,cıvıl cıvıl iremimi ..kadınımı ,özledim..
 beni sevdiğini,önemsediğini.. 
erkek olarak arzu ettiğini ,yeniden hissetmek istiyorum... 
yeterince açık mı... 
 
ir---- hımm...
 
tu---  az önce ,acıktın mı dediğimde... eski irem ,ne tepki verirdi..
ir--- üstüne atlardı .. herhalde..
 
tu---- sen aynısın.. ben aynıyım.. ilk defa,yalnızız.. 
şimdi niye atlamadın.. öyleyse.. 
ir--- bilmem.. 
 
tu--- uzaklaşıyorsun,koptun derken.. demek istediğim buydu..  rutini kabul ediyorsun.. arzularını nereye
gömdün,hiç mi özlemedin beni.. 
 
ir--- özledim de.. fırsat mı vardı,ki.. 
 
tu---hıh..bahaneye bak.. fırsatı sen yaratırsın..bir hafta sonumuz vardı güya... 
hepsini doldurdun.. çevirilerle,kurslarla... toplantılarla,davetlerle...  okul arkadaşlarınla.. 
çiçek bile.. 
benden çok görüyor seni..  haksız mıyım irem... 
 
ir---  ........... ben, kendimi çok kaptırmışım.... seni ,ihmal ettiğimin farkına varamadım..
şimdi sen söyleyince..(başımı eğerek )  afedersin.. sende eve gelmiyordun ki..
 
tu--- erkenden evine gelen, ben... artık gelmez olduysam.. nedenini , biraz da kendine sormalısın.. 
sen bana bir kere bile... -gece hariç-neredeydin tuna.. 
niye geç ve içkili geliyorsun ..bir sıkıntın mı var... dedin mi.. 
 
ir--- o zaman da.. bana karışıyorsun, diyecektin... 
 
tu--- yanlış.. demezdim.. karım ,beni merak etmiş..ilgileniyor derdim.... hem ben, ne zaman bana karışma dedim ki..
 
uzanıp.. elini tuttum... 
ir--- tunaa.. "arzularını nereye
gömdün,hiç mi özlemedin beni.."dedin.. bunu, nasıl söylersin ya... 
 
tu--- benimde.. sana soracağım, aklımın ucundan dahi geçmezdi..  böyle bir konuşma yapacağımı düşünemezdim bile.. inan bana.. 
içimi acıtsa da,durumumuz bu.. canım.. 
sihirli deyneğinle..dokunduğun yeri,cennete çeviriyorsun..
sadece,en yakınında olanı ...unuttun...
 
lokmalar boğazıma dizildi.. tunanın ,koyduğu çayla zor yuttum... 
ben salağım salak.. o yanımda,şikayette etmiyor  diye.. 
hiç anlamadım ,tunayı bu kadar gerdiğimi.. ne kadar dolmuş adamcağız..
bütün dedikleri de ,doğru üstelik..
 


Hiç yorum yok: