Translate

26 Şubat 2012 Pazar

587.bölüm..


onlar gelinceye ,kadar...biz de.. değiştirdik kıyafetlerimizi.. 
zübeydeyle yürüyüp...
ağacın altında ki, banka oturduk...
 
zübeyde biraz sıkıntılı gibi, geldi bana... 
ir--- anlatmayabilirsin ama neyin var zübeyde...( gülerek.. ) maruf kaybetti diye mi, üzüldün yoksa..
 
güldü ,o da... 
zü--- o kadar sevindim ki,irem... anlatamam... ben.. başka bir şey,düşünüyordum... 
 
ir--- eee... nedir.. marufla mı ,alakalı... 
 
zü--- yok canım... onun derdi belli.. bizde..uyguluyoruz.. ben.. ben... offf... etkileniyorum dedin..
nasıl söyleyebilirim ki... 
 
ir---- ne yaptın, zübeyde... benim adıma ,yıldızname mi baktırdın... bilgilerimi nereden biliyordun 
peki.. 
 
zü---- hımm.. bir umut aradım belki..
sen hastanede yatarken.. çok çok kötüydün... tuna da perişandı..
yanına girmemize izin vermiyorlardı ama bülent beyden rica ettim.. peki dedi..
başucundaki,hastane kaydına baktım irem... 
 .. özür dilerim.. 
 
ir---- önemli değil.. baktırmışsın ama anlatma bana... ne duymak.. ne de,kurmak istiyorum.. 
sen,kendine baktırdın mı.. 
 
zü--- evet.. benim ,on çocuğum olacakmış.. marufa baktırdım... o da durmadan.. evlenecekmiş.. 
ir--- hah hah hah...bunu bende bilirdim, canım...tahmin edebilirdim,yani...
 
zü--- haklısın.. edilebilir.. ben,aslında söylemeyecektim.. konuyu bile açmayacaktım... 
sen sarayda.. çocuklarla boğuşup ,kendini kaybettin ya... 
anne olmayı ,ne kadar arzu ettiğini görünce... 
 
ir---- (elini tuttum...) sus zübeyde... devam etme.. bu benim ,en hassas olduğum konu... 
 kesin raporum var.. doktorum aynı zamanda yengem ve hayatta kalmamı ..önce allaha,sonra ona borçluyum.. ameliyatımı titizlikle yapmış,yabancım değil yani..
 o da ,ayrıntılarıyla anlattı.. asla çocuğun olamaz ,dedi.. 
tabi ben umutla.. dua ediyorum ..yalvarıyorum allaha.. ama ... durum bu işte... 
 
zü---- ya.. ya olursa.. 
 
ir--- aklımı kaçırırım ,herhalde... o çocuğa ,hiç kimse dokunamaz.. belki, tuna bile.. 
zü--- hah hah hah... 
 
marufla tunanın , uzaktan geldiklerini.. görünce... 
 
ir---- hiç çocuğun olmayacağını bilsen, ne yapardın zübeyde...
 
zü--- bilmiyorum...herhalde maruf. yeni bir eş , getirirdi.. .. hoş şimdi de var...değişen bir durum yok.. yani..
 ama... tunanın sana davrandığı gibi.. bana davranmış olsaydı...
 çocuğum olsun diye, tüm imkanlarımı seferber ederdim.. 
doktorların kapısında yatardım,en ufak bir umut için.. dünyayı dolaşırdım...
 
ir--- (gülümsedim... ) bende senin gibi düşünürdüm... ama benim,en ufak bir umudum dahi yok..
ve ben çok çok etkileniyorum,tunaya sözüm var.. üzdüm onu.. ki hiç hak etmiyor.. konu bile etmemeye
çalışıyorum..
 
yanımıza geldi, eşlerimiz... 
ma--- hanımlar.. gidelim mi.. 
 
ir---- gidelim de.. bak maruf.. 
 bu bir şaka olarak kalsın.. eğlenmiş olalım.. tamam mı... 
 
ma--- hayır değil.. tuna da..aynı şeyi söylüyordu.. onu ikna ettim... ama seni nasıl ikna ederim..
 bilemiyorum... 
 
güldük... 
tu--- vazgeçmiyor,irem.. birde ,sen dene istersen... 
ma---- hayıırr.. hayıırr... 
 
kahkahalarla gülerek... arabaya kadar yürüdük... 
 
marufun  iş yerine gittik... çok etkileyici canım... 
kimlik bilgilerini,vesikalık resmimi.. verdim..
 
gerekli ,bir kaç yere imza attım...
yarın faxlayacağı.. numarayı..tel,nolarını....vergi  numarasını... 
bir yere bakmadan söyleyince..
 
ma--- sen şimdiden.. adapte olmuşsun... daha cuma günü.. kurulmadı mı.. holding.. 
ir--- evet.. hocam iyi.. maruf.. 
 
güldük.. 
çaylar,kahveler ..pasta türü ikramlar geldi.. büro demeye, bin şahit isteyen..
 muhteşem yerde, oturduk epeyce..
saat beş olduğunda... telefonu elinden bırakarak... 
 
ma--- eveett.. işlemler tamammış... yarın iş gününde.. 
yapılacak ,bir iki prosedürden sonra... tapunuz hazır olacak.. 
 
ir--- teşekkür ederiz.. 
 
****
otele geldiğimizdeyse..
  
ma--- akşam yemeğine kadar.. biraz dinlenelim isterseniz... 
tu--- iyi olur.. maruf.. 
 
çıktık dairemize... 
içeri girer girmez...
 
ir---- yihhuuu.... 
tu--- hah hah hah... irem dur, zıplama.. maruflar aşağıdalar.. unuttun mu.. 
ir--- bana ne, bana ne... zıplıyacağım işte... 
hoplaya hoplaya... yatak odasına gidip.... atladım yatağa.... 
 
tuna da geldi, gülerek... 
üstünü çıkarıyor... 
tu--- bir ,duş alayım... terledim.. 
ir---- tamam.. 
 

Hiç yorum yok: