Translate

26 Şubat 2012 Pazar

584.bölüm..


birkaç saat .. havuzun tadını çıkardık diyeyim,ben size... 
 
hatta biraz da yanmışım... 
beyaz pantolon, beyaz straplez bluzle belli oldu... iyice..
sekize geliyordu saat...
makyajımı yapmış.. saçlarıma şekil verirken... tunam girdi ,yatak odasına... 
kara'm benim..ona da beyazlar çok yakışmış.. 
 
kıyafetimi görünce..
 
tu--- hiii... böyle mi ,ineceksin sen.. 
ir---- hah hah hah... eveett... beğenmedin mi.. aşkolsun... 
 
tu---( sarıldı belime... arkamdan...) yapma irem.. bayıldım ama... çıplak gibisin... 
ir---- tamam tamam... cekedim, askıda bak.. 
tu---- uufffffffffff... 
 
takılarımı takıp.. beyaz ayakkabımı da ,giydim... 
resepsiyondan arayıp.. şeyhlerinin geldiğini.. xxx kattaki restoranda beklediğini ,bildirdiklerinde...
tunam hemen cekedimi tuttu.. ya unutursam dimi.. giydim, gülerek.. 
 
***********
evett tam beklediğim gibi... 
bizim ,samimi çiftimiz.. görüntü olarak.. şeyh ve eşi olmuşlar.. 
maruf ,siyah bir takım elbise..giymiş.. öfff yani.. 
 
zübeyde de.. saçlar fönlü.. makyaj desen full
manken gibi zaten.. lacivert dökümlü kumaştan bir pantolon...yüksek topuklar...
kollarında işlemeleri olan...  beyaz.. gömlek...  giymiş..
harika olmuşlar..
 
tokalaştık, "nasıl dinlendiniz mi .. demiyorum, çok iyi görünüyorsunuz "dedi maruf... 
tu--- (gülerek..) sizde öylesiniz maruf... 
 
bu sefer ,ayrı bir bölüm istememiş herhalde... sosyalleşmiş.. 
geniş bir salona aldılar bizi.. ihtişam diz boyu derler ya..işte öyle...
 
marufa hürmet büyük.. selamlaşıyor devamlı..
oturduk masaya.. sofra takımlarına bayıldım.. çok zarif ve değerliler... 
 
yemekler ,içkiler.. müzikle birleşince, mest etti beni.. 
hala ayaklarım yere değmiyorken... zübeydenin dediklerini
güçlükle dinliyorum... ben hala, yukarıdaki havuz sefasındayım..çünkü.. 
 
masanın altından,tunanın elini tuttum.. çaktırmadan da... mırıldandım.. 
ir--- dans edelimm.. 
birşey demeden.. elimi sıkıca kavradı... 
 
konuşmaları bitince..
tu--- iremm.. dans edelim mi.. hayatım.. 
ir--- edelim.. 
ma--- zübeyde.. gel.. bizde kalkalım.. onları yalnız bırakmayalım..
zü--- peki.. 
 
kalktık.. pist bir anda boşalıverdi.. meğerse.. şeyhlerine saygıymış... iki çift kalıverdik ortada...
 
dans ediyoruz...
ir--- ne oldu..tuna.. 
tu--- maruf kalktı ya.. onlar bekliyor,işte... sen,marufun dediklerini anlamadın mı.. yoksa unuttun mu.
ingilizceyi.. 
 
ir--- yoo.. dinlemedim ki.. ne dedi ..
tu--- bu durumun olacağını bildiğinden.. bahsetmişti de.. 
sen diyince... teklif etmek ,durumunda kaldım... neden dinlemiyordun.. 
 
ir--- (gülümsedim.. ) şimdi biz aşağıya, çok hızla indik ya... aklım yukarıda kaldı.. 
henüz ,kendime gelemedim yani.. 
 
tu---( gülerek...) bir an önce gelsen,iyi olur.. canım.. holdingin başkanı sensin ,çünkü... 
ihracat  yapmak için..ön anlaşma, şartlarını konuşuyoruz marufla..... sen duymuyorsun bile... 
 
ir---- aaa,sen ...ben var mı.. neyi ihraç edeceğiz... konuya dalarım ,şimdi... 
 
tu--- dalmaa.. dinle.. pazar payını soruyorum.. .. narenciye için.. 
 
ir---- maruf mu ,alacak... ben satarım, canım.. sorun değil... 
 
tu--- hah hah hah... ev değil bu.. somut olarak, gösteremiyorsun ki..
gelecek senenin ürününü.. şimdiden bilebilir  misin,büyük riskleri var ... 
üstelik bildiğin bir konu da, değil... 
hem maruf almayacak... buradaki ihracat şartlarını.. ve 
fiyatları söylüyordu... 
o teklif etti .. bende, naza çekiyorum kendimi.. çok hevesli ,görünmemek lazım... 
yarın birisiyle görüştürecek ,bizi.. tüm yaş sebze meyve için.. tek adres diyor... tamam mı... 
 
ir--- tamam da... yurt dışına ,niye satalım canım.. hem ihtiyacımız yok... hemde, vatandaşım ucuz
yesin portakalı... 
 
tu--- biz niye ..vergisini ödeyip.. ticaret yapıyoruz ,... hiç düşündün mü...
biz iki kişiyiz.. ihtiyacımız da yok... doğru.. ekip biçmeyelim.. yatalım diyebiliyor muyuz... peki..
binlerce kişi faydalanacak.. kazancımızdan... 
hangisi daha önemli.. 
ülkenin ,okuyanlar sayesinde kalkınması mı.. ucuz portakalı tüketen, halk mı... 
hem..  hepsini pazarlamayacağız ki... yine dağıtılacak.. bir miktar olacak... 
 
ir---............................ 
tu--- .......................
 
ir---- kendime getirdin,kocacığım.... tatil de de..
iş düşüneceğini ,nereden bileyim...  
 
tu--- (gülerek ) işin tatili olmaz.. ben yada sen..bağlantıyı yapacağız.. sermaye koyup..üretecek... 
satıp..kazancı dağıtacağız.. o tatmin duygusunu yaşamak.. her şeye değer.. 
 sevgilinle, gününü gün ederken... yeni kaynaklar için de.. uyanık olacaksın... hayatım.. 
 
ir----tunaa var ya.. böylee bulutların üstündeydim, küt diye düştüm yere..her yerim,acıdı...
 
gülümseyerek... 
tu--- sevgilinin ,acıyan yerlerini de.. münasip bir zaman da.... 
hadi oturalım... 
 
ir--- sözünü tamamlaa... 
tu--- gell.. sonra tamamlarım.. 
 
masamıza oturduk... maruflar da ,geldiler... 
bir bardak suyu içtim... tunanın içmesi, aklıma gelince..
 gülümseyerek... baktım ona... 
 
tu--- ne oldu... 
ir--- hiiç.. sıcak oldu,birden... 
zü--- burası sıcak ,irem... dışarısı, çok soğuk oluyor.. bu mevsimde...gece-gündüz sıcaklık farkı
epeyce fazla... 
ir--- en tehlikeli zaman desene... böyle zamanlarda..  bizim,doğal ilacımız... portakaldır.. 
 
zü---  gerçekten güzelmiş.. portakalınız... çocuklara yedirirken.. tadına baktım da... nefisti.. 
buraya çeşitli yerlerden geliyor ama.. bu başkaydı.. 
 
ir--- afiyet olsun... göndeririz.. nasılsa geliyorsunuz... 
 
 
ma--- irem... ürününüzü bize satın.. diyorum... 
tuna artık senin,ilgilendiğini söyledi.. hayırlı olsun.. başkanlığın... 
 
ir---- sağol,maruf... anlaşırsak.. neden olmasın.. 
tuna iltifat etmiş.. ama onun onayı ..lazım... tecrübesi çok değerli..
 
ma--- hah hah hah... çookk güzel... birbirinizle ,paslaşmanıza hayranım...  
yeni ithalatımıza içiyorum... 
 
tu--- sağol da... acele etme... anlaşmadık henüz... 
ma--- anlaşırız, dostum... anlaşırız... iremi saf dışı ettiysek..bu iş olur... 
 
ir--- aaa.. ne münasebet... pazarlık konusu ,benim.. işim... 
ma--- eyvaahh...
tu--- hah hah hah... 
 
********
 
geç vakite kadar... konuştuk... 
 
zübeyde bir ara... yarın sarayda.. Adana ve İstanbulda ki evlerden.. komşu olduğumuzdan..
bahsetmememi rica etti.. 
"maruf için sorun değil...de,eşlerinin bilmesini istemiyorum ..
kulağa hoş gelmiyor..
onlarla da.. bir yerlere gidiyordur ..ama hiç konuşmayız aramızda.. tabudur dedi.."
bende başımı sallayıp... "tamam"dedim... 
 
ma--- kalkalım mı.. tuna.. 
tu--- kalkalım maruf.. teşekkür ederiz... 
ma--- rica ederim.. yarın kahvaltıda.. görüşürüz... 
tu--- olur.. 
 
asansörden... onlar bir alt katta indiler.. iyi geceler dileyerek... biz de.. yukarı çıktık... 
 

Hiç yorum yok: