Translate

26 Şubat 2012 Pazar

582. bölüm..


gece yarısını geçtiğinde  herkes gitmiş.. biz bize kalmıştık.. ziyanın ailesi ,lütfü abiler.. biz.. birde ev ahalisi.
saadet teyzemlerde gittiler... arif eniştem.. biraz rahatsızmış... 
 
zu--- bana müsade edin.. şunları çıkarayım... 
zi---- bir dakika dur... babaa.. 
 
su--- efendim..
zi--- gülerek... osman babama diyordum... 
su--- hah hah hah... 
 
os--- buyur oğlum...
zi--- hepimiz, bir yere gidip ..eğlenmek istiyoruz...olur mu..
os--- ....................... peki.. gidin oğlum... 
zi--- sağol, baba... hadi zuhal ,bekliyoruz... 
zuhal birşey demeden.. kalkıp.. odasına çıktı... 
 
o gelinceye kadar,düğünü ne zaman yaparız ..diye konuştular... 
 
suz--- biz onbeş gün sonra,Ankaraya dönüyoruz.. hazırlanmak için.. 
sizde gelirsiniz... çocuklara
mobilya alırız... gelinliğini diktirelim.. alışverişimizi de,tamamlayınca... 
biran önce evlendirelim.. yavrularımızı... diyoruz...
 
se--- tamam,suzan hanım.. yaparız da.. bizim de..çok işimiz var daha... 
bu kadar aceleye,getirmeyelim...
zi--- annee.. 
suz--- efendim... 
zi--- (gülerek..) sevim anneye diyorum... 
 
se--- söyle oğlum... 
 
zi---  ev kiraladım,baraj yolunda.. 
benim,bekar evinde ki..  eşyalarım yeni,
 buraya gelince almıştım.... hepsini.. 
bakarsınız..  eksiğimizi tamamlarız.
.olanı almayın.. almayalım... diyorum.. 
taşınırken.. kırılıp dökülüyor ..nasılsa... 
şimdi,sıkıntıya girmeyin... yatak odası ve salon takımı aldık mı.. tamamdır..
aceleye, gerek yok diyorsunuz ya... var.. en azından,kira ödüyorum... 
 
os--- peki,oğlum..  hayırlısı olsun..  çabuklaştırmak için..elimizden geleni yaparız... 
 
büyükler aralarında konuşurlarken... lütfü abi.. kısık sesle... 
lü--- ziyaa.. çok uyanıksın valla... demek,kira ödüyorsun ha... 
zi--- ee.. ödemedim mi.. 
ir--- ne işler,çeviriyorsun.. ziya..
zi--- ev kiralarımızı,şirket ödüyor da.. lütfü abi ,onu söylüyordu... maaşımdan kesilmiyor sanki..
 
neş--- ziya, biz sizle gelmesek ..olur mu.. ben çok iyi değilim de..
 
zi--- peki, ablam.. sen nasıl istersen.. sağlığın ,daha önemli..tabi.. 
lü--- neyin var,neşe... 
neş--- midem kötü,lütfü.. içki,sigara kokusu olacak..gittiğimiz yerde.. huzurunuzu kaçırmayım..
dedim.. 
lü--- tamam ,gitmeyiz.. hayatım... 
 
ir--- hiç kilo almamışsın..neşe abla.. genç kız gibisin..valla..dimi,lütfü abi..
lü--- evet,irem...doktor da,öyle dedi..  ikisini de ,iyi buldu... kızımız ,olacakmış.. bugün öğrendik.... 
 
ir--- sahi mi.. allah analı babalı büyütsün,inşallah.. evine ve eşine bağlısın.. ne mutlu sana.. 
 
lütfü abi.. "evet,öyleyim" dediği anda ,ziya kalktı yanımızdan... mutfağa gitti... 
riyakarlığına dayanamadı herhalde..
 
zuhali arayacaktır.. mutlaka... diyordum ki.. 
zuhal içeriye girdi... saçlarını açmış,dalga dalga.. dökülmüş omuzlarına... 
...lacivert pantolon.. ceket .. kırmızı gömlek giymiş.. yüzükler hariç takılarını da çıkarmış... 
ayakkabısını değiştirmiş... siyahı giymiş.. 
elinde de.. çantası var...   makyajını temizleyip.. bir kalem çekmiş gözlerine..birde ruj.. fıstık gibi
olmuş... 
 
zu--- ben hazırım.. 
lü--- bizde hazırız zuhal... herşey için teşekkür ederiz,osman abi.. sevim abla.. 
os--- ne yaptık ki.. lütfü.. 
lü--- sağolun.. saat ikiye geliyor..geç kalabiliriz... tamam mı.. 
os--- tamam... tamam.. 
 
kalktık ayağa.. hep beraber vedalaşıyoruz... 
ziyada geldi, mutfaktan... o da,cekedindeki..liralarını çıkarmış..zuhale birşeyler anlatırken
... altınları
ona verdi.. 
suzan teyzeler de.. gidecekler...ama anneannesi hızlı olamadığından... 
biz,indik aşağıya.. 
lütfü abiler..hoşçakalın diyip.. gittiler bile... 
 
ergün ve ali abi de.. arabalarına bineceklerdi.. 
tu--- ergün, beraber gidelim... 
er--- rahatsız etmeyelim,sizi.. 
tu---- geç ya.. ne rahatsızlığı... 
zi--- ergüünn.. tarif edersin.. biz gidiyoruz... 
er--- tamam.. 
 
bindik arabaya.. ziya,zuhalle uçtu resmen.... 
ir--- ergün abi.. ziya da.. aynı senin gibi,araba kullanıyor ha...
er--- hah hah hah... 
 
hareket ettik... 
tu--- ali ,hiç sesin çıkmıyor... 
al--- ne diyeyim ki.. tuna.. çook yorgunum..  ama diskoya gidiyorum... kardeş hatırına..
 
er--- ben farklımıyım ki, ali.. zuhal için gidiyoruz,şikayet etme.. kızın moralini bozma... 
al--- o duymuyor nasılsa...
 
tu--- bunlar, unutulmaz.. ali.. ziya da.. yaptığınızın..değerini biliyor,hiç olmazsa..
 
al--- evet de, bilmese  bile.. zuhal var arada.. elimiz mahkum.. yani.. 
ir--- abilik de.. bu değil mi zaten.. lütfen konuyu değiştirelim... aklıma nuri geliyor.. 
er--- nuri de iyidir...irem..  şartlar değiştirdi ..onu.. 
 
tu--- nereye gidiyoruz.. ergün...
er--- yeni xxx oteli açıldı ya... onun, gece klübüne gidelim dedi.. ziya.. 
biz daha önce, beraber gitmiştik..
güzel, nezih bir yer... buradan doğru.. git.. görürsün..zaten... 
 
tu--- tamam.. açıldığını duydum da.. gitmemiştim..
 
gayet ağır gidiyor ,tuna da...
ir--- siz de.. kız arkadaşlarınızı.. getirseydiniz..keşke... tanışmış olurduk.. yalnız kalmazdınız... 
tu--- iremm.. niye karışıyorsun.. 
 
er--- önemli değil tuna... bacım, merak ediyor demek ki..  ama boşuna uğraşıyor.. haberi yok.. 
uygun zaman da,uygun kişiyi bulunca.. tanıştırırız.. irem... 
 
al--- bugün,akşam üstü.. kemal beyi gördüm... 
hayırlı uğurlu, olsun... tuna,
iremm... sana da.. kolay gelsin..
 
tu-- sağol ali...
ir--- inşallah abi.. 
er--- ben sana taşınmışlar.. yarında gideceğim ,demiştim ya ali..unuttun mu.. 
al--- unutmadım.. ben holding, kurdukları için tebrik ediyordum... 
er---  öyle mii.. bende kutluyorum.. o zaman... 
 
tu--- sağol ergün... 
ir---- abim.. sağolasın.. biz yarın yokuz.. ama vahide hanım geleceğini biliyor... 
er--- tamam.. sorun değil... 
ir--- abim, benim ve vahide hanımın masalarının altına.. bir uyarı düğmesi koyabilir misin.. çağrı 
gibi.. yani.. 
ses olmasın da.. ışık olabilir... haberleşebilelim diyorum... 
er--- tabi, bacım... koyarım.. ama yarın olmaz... önce, ölçü almam lazım.. 
ir---- sen ne zaman istersen.. abim..acil değil... 
 
*****
otelin park yerine girdik...
boş yer arıyoruz... 
ir--- otel burası mı.. hımm.. güzelmiş.. 
 
tu--- ziya gelmiş.. arabası duruyor... 
ir---  lastiklerin havasını indirelim mi.. çıkınca..şok olsun... 
al-- er-- tu-- ir--- hah hah hah... 
 
tu--- bir gecede.. iki lastik arızası..fazla gelir... 
ir--- hah hah hah...  dayım da, az değil ha... ziya görünce, nasıl şaşırdı... 
 
er---  o ,kendini afişe etmek zorunda kalmış... ışık gerekince... yaklaşmış,tabi.. 
 
ir--- hiii, neler duyuyorum abii.. takip mi,ettiriyorsunuz sizde... ayy ,ne ayııpp...
 zuhal ,çok sinirlenir bilmiş olun... 
 
er--- takip değil,irem.. Adana küçük yer.. bir şekilde,nerede olduklarından ...haberimiz oluyor...  
ama onlar  bilmesin...tabi.. 
ir--- evet...bilmesin... ziya,ergün  ve ali.. arkamdan iş çevirmez diyordu...yıkılır valla.. 
 
er--- ...iş çevirmiyoruz ki.. kusura bakmasın da sınırını..haddini bilmezse..babamı aratırım ,ona.... 
 
al--- ajanım, ergünüm... gerçek yüzünü gösterdi.... ziyayı ,korku dolu günler bekliyor... 
aslanım, heytt be... kim tutar seni.. hah hah hah... 
er--- dalga geçme .. len.. 
 
nihayet ,boş bir yer bulabildik... park etti tuna... mahsus mu, dolaştırdı bizi nedir... 
ziyaya ,kıyak yaptı sanırım.. 
inip.. otele girdiğimiz de..gülümsüyordu..çünkü..
 

Hiç yorum yok: