Translate

25 Şubat 2012 Cumartesi

575.bölüm..

bir sigara yaktı...
tu--- söz verdiğim için,ben izletmedim.. ama yanılmamışsın.ben hiç anlamadım...mesela..
dayın istemiş.. takip edilmemizi..
ir---- .... nasıl ya.. niye ki..

tu--- (içini çekerek.. )tuğrulun meselesinden dolayı,o kadının bağlantıları ..olabileceğini düşünmüş.. neden şüphelendiyse artık.. bilmiyorum.. 
bize zarar vermesinler diye.. savcılık izniyle.. resmi olarak,ikimiz de... takip edilmişiz..
bugün dayın ..hayırlı olsun diyerek,ziyaretime geldi...
herhangi bir tehdit altında ,olmadığımıza kanaat getirmiş.. .
artık.. izlenmeyecekmişiz..onu haber verdi.. taşındığınız iyi olmuş, dedi..
sanki..biliyormuşum gibi..

ir--- o kadın,neredeymiş ki.. savcılık izniyle dediğine göre ,hapiste mi yani.. ne alaka ,suçu ne..
tu--- bilmiyorum, bilmiyorum..

ir---- bugün izlenmiyor muydum yani...
tu--- hımm.. herhalde..
ir---- ben hiç sanmıyorum.. dayımın vazgeçtiğini.. ziyadan bile, şüphe ettim şimdi.. iyi mi..

tu--- hah hah hah... vazgeçmemiş olsa bile.. ziyadan şüphe etme.. o kendi derdinde..
ir---- anlarız yakında...

evimizin önünde..maruf da, ben de..yan yana,  park ettik..

ir--- tuna.. şuna bak,şuna... beşinciyi, istediğini duymasam..
inanacağım neredeyse... zübeydeye
bakışına,bak.. (..................)

tu---- o başka, bu başka.. irem... maruf,beş değil.. onbeş kere daha evlenir..

kemerimi açarken...
ir--- zübeydeye ,İstanbulda karşılaştığımızı söylememiş de..
çekindi, demiştim bende..

tu---- sanmam.. onun, açıklama yapmak gibi bir durumu yok..
ona herşey mübah.. eşleri de... biliyor..hadi,inelim...

ir---- allahım ,sabır ver bana.. marufu,sana havale ediyorum...

gülerek,indik arabadan...
maruf da ,kilitledi arabayı.. anahtarı uzattı tunaya...

ma--- araba kullanmayı özlemişim.. çok eğlendim, tuna..
tu---- (güldü.. )sende dursun.. öyleyse.. gezersiniz..

ma---- emin misin.. sen nasıl gideceksin, yarın...
tu----  işimiz var.. yarına... iremin arabasıyla giderim..

( mırıldandım.. )
ir---- tuna ,yarın nişan var..
tu--- biliyorum.. beraber gideceğiz nasılsa.. şirketleri de,kuracağız ya..
hem..yok mu deseydim,irem..
ir--- densiz, zübeydesiz gidip ..gezer bu..
tu---- hadiii..

apartmanın kapısını açtım...
asansörle bizim kata çıktık..önce...

ir---- buyrun.. bir kahve içelim...
zü--- siz buyrun...yukarı..

ma--- evet evet.. evimizde ağırlayalım sizi..
tu---- peki , üstümüzü çıkaralım da... bir kahve içmeye geliriz..
ma--- tamam...

biz asansörden indik.. onlar yukarıya çıktılar...

*********


yatak odasında... cekedimi asıp.. sırt üstü,yatağa attım kendimi..
ir---- offf.. ayaklarımm..

tuna da.. cekedini gömleğini çıkarıyor..
ir---- (doğruldum birden ). kimbilir sen ne kadar... yorgunsun.. ama şikayeti ben ediyorum...

kalkıp, gömleğimi .. pantolonumu çıkardığımda...

tunanın, bakışı ve iması süperdi..
tu---- marufun ,numarası var mı..
ir--- hah hah hah.. yok malesef.. giyinelim hadi..

yüzümü yıkadım,banyoda... saçlarımı da, arkadan toplayıp... takılarımı çıkardım..
kot pantolonlarımız ve  tişörtlerimizle .. yukarı çıkarken.. ben zuhalin hediyesini.. aldım kucağıma..

tu--- ne yapıyorsun..
ir--- zübeyde bunu çok beğendi.. zuhalden ..isterim tekrar...elimiz boş gitmeyelim..
tu---- zuhalin fırsatı olur mu ki.. götürme..
ir---- canı sağolsun.. zübeyde olmasa ,götürmezdim zaten..
***
marufların kapısı açılınca

işte ev hali bu olsa gerek.. dedim.. ayaklarında terlikler.. sıradan bir çift var karşımızda..
onlarda değişmişler kıyafetlerini..
ma---- buyruun..

içeri girdik...
ir--- bu sana, zübeyde.. hayırlı olsun eviniz..
zü--- ayy...  irem... hediye demiştin ama..
ir--- zuhal tekrar yapacak bana...
aldı elimden...
zü--- çok teşekkür ederim...

salona aldılar bizi..
gayet modern eşyaları.. oturduk koltuklara..
ma--- viski içeriz değil mi..

" domuuzz..özel çikolatan da vardır..dimii" diye mırıldandım ..

tu--- kahve olsun.. maruf..
ma-- yapma,tunaaa..
tu--- sonra içeriz.. yarın,bizim için..  özel bir gün..
zü--- tamam.. ben hemen yapıyorum kahvenizi..

****

kahvelerimizi, sigaralarımızı içerken.. konuştuk epeyce...
tuna,nişana davet etti.. ziya çağırdı diyerek.. maruf,düğünlerine geliriz kısmetse dedi..

 cumartesi ve pazar gününü.. beraber geçirmemizi teklif etti..  dubaiye gelin diyor..
tuna bana bakarak...
tu--- ne dersin,irem..
mırıldandım "havuzu düşününce cazip geliyor da,gidebilirmiyiz.. bilmiyorum..
diğer eşlerini göreceksek ,çok istekli olduğum söylenemez ,cumartesi ..
abim kamera kuracaktı hani.. "

tu---- o kurulur.. vahide hanım var.. iki günlük değişiklik.. iyi olur,gidelim bence..
ir---- peki.. geceliğimi alsam yeter..dimi..
gülümseyerek...
tu---- tabi kiii..

marufa bakarak...
tu--- tamam.. geliyoruz.. maruf.. cumartesi kaçta ..gideriz..
ma--- (güldü..) harikasınız..  öğlen gibi.. olur mu...

tu--- olur..kahve için teşekkür ederiz.. biz kalkalım..
ma--- peki, tuna..iyi geceler..

zübeydeyle de tokalaştık... o da ,çok sevindim diyip duruyor..
kısık sesle...
ir--- ben.. diğer eşlerini göreceğim için.. çok istememiştim aslında... onlar adına da,
üzülüyorum çünkü..

beni mutfağa çekti.. marufla tuna, konuşurlarken...

zü---- diğer eşlerini de..ihmal..etmiyor ama...
marufla,genellikle. otelde kalıyoruz biz...
saraya gündüz gidiyorum.. sizi de, otelde ağırlarız...

ir---- ağzımı açarsam..marufla kavga edersiniz.. onun için.. susuyorum.. zübeyde...

zü---( gülerek...) öyle bir ihtimal ,hiç olmadı.. olamaz da ..irem.. bana yaptığı en büyük ayrıcalık..
otel oldu... artık diğerleriyle nereye, nasıl gidiyor.. bilmiyorum.. öğrenmek de istemiyorum..
hıı, birde burası ..ve İstanbuldaki yalı var işte...
tek mi, geliyor başkasıyla mı.. ondan da,emin değilim..

ir---- ..............................

tu--- iremm..
ir---- geldim,tuna..
mutfaktan.. çıkıp,zübeydeyle tokalaştık...sarıldık..
ir--- iyi geceler..
zü--- size de..

marufun uzattığı eli, görmezlikten gelip... merdiven boşluğuna çıktım... tuna da,peşimden geldi..
kısık sesle..
tu--- n'apıyorsun..irem.. eli havada kaldı..
ir--- layığı ,daha fazlası...
gülerek.. başımla selam verdim.. ikisine de...

indik merdivenleri...

*****

evimize girince...
tu--- dubaiye,gitmeyelim öyleyse..
ir--- umurumda değil,tuna... sen ,nasıl istersen..

ayakkabılarımı çıkarıp.. yatak odasına gittim...

banyoda dişlerimi fırçalarken.. küvetin suyunu açtım... doluyor.. sakinleşmem lazım...
tuna da.. geldi.. banyoya.. o da ,dişlerini fırçalıyor...
küvete de,köpüğü döktü.. bir eliyle...

elimizi ağzımızı yıkadık...
" küvete mi gireceksin.. "
diyerek.. öyle bir baktı ki.. bana...

ir----( gülümsedim... ) yok, o senin için..

tu---- hımm, bak seenn.. sağol.. iyi düşünmüşsün...
ir--- ben daha neler düşünüyorum, bir bilsen..
tu--- hah hah hah..

Hiç yorum yok: