Translate

25 Şubat 2012 Cumartesi

574.bölüm..


bina kapısından çıkarken..
okul bahçesine, telaşlı bir adam girdiğini görünce.. dilaranın babası,olduğunu anladım...
zaten..dilarada fırtına gibi koşup, babasının kucağına atladı..

bende yürüyüp,çantasını uzattım adama.. teşekkür etti..
beraberce çıktılar okuldan..

 adamın ..çocuğunu öpüp koklayarak götürmesine ,o kadar imrenerek
bakmışım ki..
tu---- iremm.. misafirlerimizin yanına gidelim hadi..

başımı sallayıp.. geriye döndüm.. tunaya bakmamaya çalışıyorum.. gözlerim doldu.. içim isyanlarda..

tunam da hak ediyor,çocuğunu kucağına almayı.. kendimden ,kaderimden.. nefret ediyorum..
ağlamamalıyım diye de, direniyorum... ama..

yemekhaneye doğru,birkaç  adım attım.. boğuluyorum sanki.. sessizce girdik,içeriye...

tuna elini belime koydu..
tu---- topla kendini.. gidelim diyemiyorum.. çünkü,gelecekler var..
ir---- tamam.. dayanırım..

yerimize oturduk...

o geceyi, yemeği.. yapmacık gülümsememi.. hiç hatırlamak bile istemiyorum..
o kadar sıkıldım,kendimi zorladım ki.. anlatamam.. ama tunam için katlandım..
kimse halimi anlamadı.. tuna hariç..

ziyafet hazırlanmış.. ikramlar ,hizmet süperdi..
hangi otelindi, bilmiyorum... ama gelen, garsonlar arı gibilerdi.

misafirler de, bir eğleniyorlar ki.. sormayın.. gülme,konuşma sesleri arasında..
belli etmesek de,çok mutsuzuz..birbirimize bakıp duruyoruz..
gayret etmeliyim.. tunam bunu da hak etmiyor..

zübeydenin,lavoboya gidelim mi demesine.. kurtarıcı gibi.. atlamışım... kalktım hemen...

yemekhaneden çıkınca.. derinnn.. bir nefes aldım...
koridorun ışıkları yansada,ürpertici bir sessizlik var..

zü--- irem, neyin var senin..
ir---- çocuğumuzun olamayacağı.. gerçeği yine yüzüme, tokat gibi çarptı da ..zübeyde..  dağıldım..
unuttum,unutacağım.. unutmalıyım diye kendimi kandırıyorum ama.. olmuyor.. olmuyoorr..

yürürken,belime koydu kolunu..
zü--- söyleyecek birşey bulamıyorum,irem... teselli eder mi, bilmem ama.. evlat edinseniz.. hıı..

ir---- o çocuğa, birşey olacak diye..aklımı kaçırırım herhalde..
dokunamam,sesimi bile yükseltemem..
annesini babasını ,ararım..
ölmüşlerse daha da kötü.. o yaralı,ben yaralı.. iyi bir,ebeveyn olamam... hayır,zübeyde..
hiç düşünmüyorum..
şimdikinden de.. zorda kalırım..çok  çok mutsuz oluruz.. tuna da istemez herhalde..

zü--- ..............
ir---- sen gir, hadi.. bekliyorum...

 koridorda ki.. panoları incelemeye başladım...
yazıları okuyup, resimlere bakıyorum...
hademeler de, sınıfları paspas yapıyorlar...
zübeyde gelince.. geri döndük.. yemekhaneye...

içeri girmeden...
ir---- konuştuklarımız aramızda kalsın,zübeyde.. tunam,daha fazla üzülsün istemiyorum..
 beni görünce,yeterince huzursuz oluyor zaten...
değişmeye çalışıyorum da.. pek,başardığım söylenemez ..

zü---- tamam.. eşin çok anlayışlı,sen de çok baskı ..yapma kendine..
ir---...........


********

saat 12yi geçiyordu.. misafirlerimiz gittiğinde.. vedalaştık,hepsiyle...
arabalar ard arda, ayrıldı..

maruflar ve biz kaldık..
yemekhanedeki yerleştirme ve malzemeleri toplama işi de bitmişti.... garsonlar da, ayrılınca..
tuna hademeye arabanın arkasında ki koliyi verdi.. o da,arkamızdan kilitledi kapıyı...

tu--- hadi buyrun.. gidelim..
ma--- ayrı ayrı mı, gideceğiz...

ir---- ben tek giderim.. zübeyde de sizinle gitsin..
ma--- öyle demek istemedim,irem...
tu--- al, anahtarı.. maruf.. takip et bizi..

marufla zübeyde.. tunanın arabasına oturdular...
bizde benim arabama...
hareket ettim... maruf da peşimden,geliyor...

tu---- maruf, ters yola girdiğinizi öğrenince.. panikledi..
ir---- haklı da, benim suçum değildi ki.. kontrol edebildiğime, şükrediyorum..
karısının kıymetini mi, anladı nedir.. diğer eşlerinin de.. biliyor mu acaba..

tu---- hiççç, girmeyelim bu konuya.. iyi ki, hızlı değilmişsiniz.. iyi ki, ziyayla karşılaşmışsınız..
çok merak ettik..sizi.. istersen, şöför...kullansın..

ir--- istemem tuna..kimseye bağımlı olmamalıyım.. bana lastik değiştirmeyi öğret,bir de bijonları nasıl açacağımı göster yeter..
tu--- peki..

ir--- birşey soracağım sana.. ama ne darıl,ne de yalan söyle..tamam mı..

tu--- ben sana ,ne zaman yalan söyledim ki..
sor bakalım..

ir--- ben,beni..  takip ettirdiğini düşünmüştüm.. öyle hissetmiştim yani..
 yanıldığımı söyle ,tuna..


Hiç yorum yok: