Translate

25 Şubat 2012 Cumartesi

571.bölüm..

kapıyı kendim açtım..
ir---- kimse yok muu..

odasından fırladı kadıncağız...
va--- irem hanıımm..
ir----  günaydın...

va--- günaydın..pardon, bu kadar erken beklemiyordum da.. şaşırdım.. buyrun..
..

ben odama geçerken... telefon için geldiler...
vahide hanım, gösteriyor yerleri...
ir---- sen,ilgilen.. kahveyi ben yaparım...
 önce benim odamı ,bağlasınlar.. tunayı arayacağım.. vahide hanım...

kahvemizi yaptım.. onun odasına götürüp.. sehpaya koydum... benim odada uğraşıyorlar daha...
oturdum artık.. sigaramı da yaktım.. içiyorum... saate bakarak...

yarım saat ,sürdü işleri.. benim odamdan çıktıklarında... ben oraya geçip... kapıyı kapadım...

onlar diğer yerleri bağlıyorlar...
not kağıdına telefonun numarasını yazmış..vahide hanım... ,
birisi masamda.. birisi.. toplantı masasında..iki siyah ,şık .. tuşlu telefonum var..

koltuğa kurulup... tunayı aradım...
---- buyrun..
ir---- ertuna kara ile görüşecektim..
---- şu anda toplantıda hanımefendi.. notunuzu ben alsam...

ir---- telefon numarası verecektim de...
----- aaa, terbiyesiz.. bu kaçıncı yaa.. herkes numarasını veriyor... almıyorum notunu falan..
gerizekalıı..
kapattı yüzüme...

ir---- alo aloo... delimi ne..

sonra güldüm kendi kendime... nasıl da ,yanlış konuştum diye...

tekrar aradım...
---- buyrun...
ir---- merhaba,ben irem kara... eşim toplantıda olabilirim demişti.....
yeni telefon numaramızı versem,kendisine iletebilir misiniz acaba...

---- tabi efendim... yazıyorum.
söyledim numarayı...
ir---- iyi günler, teşekkür ederim...
---- rica ederim... iyi günler,irem hanım...

kapattım....

on dakika daha oturdum, kursa gecikmemek için...
vahide hanıma haber verip... indim aşağıya...

********

kurs muhteşemdi.. kadınlı,erkekli bir grup.. tanıştım hepsiyle..çoğu benden büyük..
ama harika çalıyorlar.. bir aydır geliyormuş onlar..
süheyla hanım.. bana .."yetişirsin onlara,merak etme "dedi..

dinlerken kendimden geçtim resmen.. keşke ,daha önce gelseymişim...
önce nota çalışması yaptık,sonra da.. pratik..
notaya göre ,ben bile benzettim birşeyler.. ay inanılmaz bir zevk duydum..

evde çalışırsınız diyerek.. bir kitap verdi bana...
iki saatin nasıl geçtiğini anlamadım..bağlama almam gerekli yarın..

neyse.. büroya gittim ,oradan çıkınca..

vahide hanım,yine çok faal..
",merhaba ..tuna beyi arayacakmışsınız..."diyebildi bana..
reklamcı gelmiş,çaycı iş başı yapmış..mutfağın eksikleri taşınıyor bir yandan..
 gelen giden eksik değil..
çaycımız.. 20 yaşlarında.. adı.. songülmüş.. bana çay getirdi..tanıştık..
reklamcının kartvizit katoloğunu masama bıraktı, vahide hanım da..

"kemal beyin ve cengiz beyin geleceğini...daireyi almak için..evrakları hazırladıklarını "söyledi..

onu incelerken de.. tunayı aradım..
---- buyrun..
ir--- ben irem kara...
---- merhaba,irem hanım.. ertuna bey ararsanız ,hemen bağlamamı söylemişti.... iyi günler..

ir--- sizede.. sağolun...
iki saniye sonra.. tunamın, sesini duydum... ama resmi konuşuyor...
tu---  merhaba, buyrun..
ir--- zamansız mı ,aradım.. kapatayım..sonra sen,beni ara...

tu--- hayır.. hayır.. anlatın.. dinliyorum...
ir--- acil bir durum yok.. kursa gittim, resim çektirdim.. büroya geldim..
 birazdan cengiz bey ve kemal bey geleceklermiş..notere gideriz herhalde..
şirketler içinde..imza atacakmışım..

şeyi soracaktım..
ne kadar ,para vereceğim cengiz beye.. ve şirketlerin kurulması aşamasında ,
notere ne kadar ödeme yapacağım...

tu--- siz sadece,imzalayıp..tapuyu alın.. diğer konuda,kemal bey yardımcı olacak..
ama yinede yanınıza alın tabi..

ir---- anladım,kartviziti seçiyorum.. adımın altına, sıfat olarak ne yazdırayım...
tu---- bir dakika ,beklerseniz


telefonu kapattı.. aa..

çalmasıyla ,açtım hemen...
tu--- irem..
ir---- evet..ne oldu ya... madem konuşamıyorsun...

tu--- öğrenmem lazımdı, sıfat bozdu...düzeni..
içeride.. maruf ve müfettişler var.. ingilizce konuşamadım,o yüzden...
"bahadır holding ,yönetim kurulu başkanı ,irem kara "yazdır..
işin bitince,zübeyde xxx otelindeymiş.
. onun yanına git.. beraber gelirsiniz...  çok geç kalmayın..

ir---- tamam da.. yönetim kurulu nerede.. tuna.
tu---- (gülerek..) kurul üyelerimiz var ve sende tanıyorsun aslında.. neyse zamanım yok, çekmecedeki kalemi kullan.. o uğurlu..

gülümsedim...
ir--- kullanan uğurluydu..aşkım..
tu--- sana da uğur getirsin ,öyleyse.. by...
ir--- byy..

kapattım...

********

kartı seçip..  karakteri gösterdim,yazılacakları söyledim... reklamcıya...
o gitti, cengiz ve kemal beyler geldiler...dedi,vahide hanım... ayağa kalkıp, karşıladım...
oturdular...koltuklara...

kemal bey.. çantasını açıp,hemen evrakları getirdi.. masaya..
gösteriyor..nereleri,imzalayacağımı.. kalem uzattı bana...

ke--- iki vesikalık resminiz vardır, değil mi.. tapu için..
ir--- var,kemal bey... kalemim de var,sağolun.. cengiz bey ne içersiniz...

ce--- bugün,içmeyeyim irem hanım... çok işim var...

çekmeceden, tunaya aldığım kalemi çıkardım...

ir--- peki, cengiz bey...
kemal bey... burası mıydı..
ke--- evet.. her sayfaya.. yan yana iki tane imza atacaksınız...

kağıtların çokluğuna bakıp,içimi çekerek... başladım..imzalamaya....

ir---- (gülerek...) kemal bey,tapu için bu kadar çok imza gerekmiyordu...
okuyamıyorum.. ne imzalatıyorsunuz bana...

ke--- tuna beyin haberi var..şirketler için ön hazırlık.. yapacağım da...
yarın,beraber geleceksiniz zaten notere...

ir---- imza sirkülerim gerekiyor mu...

ke--- yarın için, evet... tamam, bitti. şimdi notere gidelim.. sonra tapuya gideceğiz...
size soracaklar.. kaç liraya aldığınızı.. xxx üstünden satış göstereceğiz.. haberiniz olsun...

ir---- neden.. yoksa ,farklı bir fiyattan mı ödeme yapacağız...

kalemin kapağını kapatıp, çantama koydum...

ce--- evet,irem hanım.. tuna beyle,bir daire karşılığında neredeyse takas yaptık burasını...

ir---- hımm, anladım.. gidelim öyleyse.. buyrun..
ce--- hayırlı uğurlu olsun, güle güle oturun..
ir--- sağolun, sizde paramızın.. evimizin hayrını görün...
ce--- amin...

***

iki saat ..bir oraya, bir buraya koşturduk..
.. işimiz bitince..tapuyu aldım, cengiz beyle tokalaştık,o gitti..
harçları , vergileri falan da..kemal bey ödedi..
şirket kurulumu için, evrakları verdi, kemal bey.. notere..
 yarın geleceğiz,dedi.. onlarda hazırlıyacaklarmış...

arabamın yanına geldiğimizde...
ke--- yarın görüşürüz,irem hanım hayırlı olsun..
ir--- sağolun, kemal bey... iyi günler..

hareket edip,xxx oteline gittim...
zübeydeye geldiğimi haber verdirdim... oturdum lobiye..
bir neskafe istedim.. sigaramı da yaktım..

yoruldum ya.. ben bu kadar koşuşturmaya alışıkmıyım...

hala anlayamadığım,
tunanın yalnız başıma bunları yapmama ,ses çıkarmaması...hatta desteklemesi..
 tabi, kemal bey var ama yinede tuhaf geliyor..
onu yap, buraya git..şunu imzala demesi..

mutlaka birisi takip ediyor beni..bir bulsam,kim olduğunu..
arıza çıkaracağım da...
etrafıma bakındım.. tanıdık birisini,görecekmişim gibi....

zübeyde.. asansörden inince.. gülümserek ayağa kalktım..
... hiç değişmiyor bu kadın.. fıstık gibi yine..
o da, pantolon gömlek giymiş.. omuzunda da.. şık bir şal var...
makyaj desen, süper...

sarılıp.. öpüştük...
zü--- irem harika görünüyorsun..
ir---- sağol zübeyde.. sende öylesin... gidelim mi..
zü--- beraber mi gideceğiz... marufun haberi yok ki..
ir---- maruf,tunanın yanındaymış... tuna ,zübeydeyle beraber gelin ..dediğine göre haberi var...
zü--- peki, gidelim o zaman...

çıktık otelden...
saat 3 e geliyor..
arabaya oturduk...

ir---- zübeyde, benim kıyafetimi değişmem gerekiyor... sorun olmaz değil mi..
zü--- yoo, olmaz tabi..

Hiç yorum yok: