Translate

25 Şubat 2012 Cumartesi

570.bölüm..

kapattım.. çabucak...
lambiriyi de.. ittim...

ir--- tunaa.. kamera falan da koydursak.. ne dersin..
tu--- (gülerek.. elimi tuttu) cumartesi konacak.. goncam.. onu da , ergün yerleştirecek..
ir---- herşeyi düşünmüşsün.. bakıyorum..
tu--- senin için,düşünmez miyim..hiç..

uzanıp yanağını öptüm...
ir--- sağol hayatım...
o da ,beni öptü...
tu--- sende sağol...

vahide hanımın odasından.. iki anahtarı da aldık.. birisini bana verdi...
dışarı çıktığımızda da.. diğeriyle kapıyı kilitledi..

******
yürüyerek kurs alacağım yeri de, gösterdim tunaya..
 hava soğumuş... eve geldiğimizde... sıcaklık öyle iyi geldi ki..
ir---- sana salep yapayım mı.. tuna... içimiz ısınır..
tu---- sende içeceksen yap... şu üstümü çıkarayım bende...
ir---- tamam...

ben mutfağa girdim...
tabi dolabın kapağına astığım ,elbiseyi ve geceliği unuttum..
sütü ısıtıyordum tam..

tu---- iremmm..
ir--- efendiimm..
tu--- salebi bırak da.. gel.. içimizi ısıtacak şey , buradaymışş...

hala anlamadım.. tabi..

gittim yanına...
ir---- ne diyorsun sen... ne varmış.. ki..

takım elbisesini askıya asarken... eliyle.. geceliği ve elbiseyi gösterince... güldüm..

ir--- hııı,onlar mı..bir karşılayamadım ki, seni..
tu--- hah hah hah...

ir---- gülmesene yaa.. aklıma gelse, önce ben değişirdim üstümü... yarın,karşılarım artık...
tu---- tamam da...yarın da beraber.. gireceğiz içeriye... cuma günü de...

ir---- cumayı anlarım da.. yarın ne var..
tu--- açılış yapılıp,... çocuklar gittikten sonra.. okulun yemekhanesinde...
akşam yemeği yiyeceğiz.. tüm personel.. ve davetlilerle..
marufla,zübeyde de gelecekler...

ir----  ....................... ne yapalım, bekleyeceğiz çaresiz...

gülerek.. pekiii..diyip,banyoya girdi...
bende salebi yapmak için ,mutfağa girdim...

**********
on dakika sonra..
filcanlara salebi koyup.. tarçını,  serptim üstüne...
tepsiyi elime alıp...
ir--- tunamm.. hazırr..
tu--- geliyorumm..

oturma odasına götürüp, sehpaya bıraktım..
abajurun loş ışığını yakıp,oturdum koltuğa... 
tuna da duş almış.. pijamalarını giymiş.. gelip oturdu ..yanıma..
ayaklarımızı pufa uzattık..
sessizce içiyoruz... salepleri..

tu--- o,elbiseyi mi giyeceksin yarın..
ir---- nişan için almıştım ama olabilir.. giyme mi, diyeceksin yoksa..
tu---  üşürsün diye ,düşündüm de..
ir---- ..............doğru.. başka birşey,giyerim..

tu--- eline sağlık.. çok güzel olmuş..
ir--- afiyet olsun...
tu--- çiftliği kontrol etmeye gittiğimde...
philip aradı bugün, evinizden.. sesler geliyordu .. taşındınız mı yoksa dedi..
bende evet dedim...selamı var ,sana...

ir--- as... zuhal geldi de,onunla konuştuğumuzu duymuştur... nişan için.. tuvalete bakmaya gittik
elbiseyi de oradan aldım..o da tuvaleti aldı... sonra,neşe ablaya bıraktım onu.. teyzem oradaymış..
neşe abla ,biraz rahatsızmış da... beraber eve gideceklerdi..
hıı, o buradayken... ziya aradı..
konuştular... evden çıkarken..ireme gidiyorum, acelem var demiş de..

tu--- hımm..iyii..
ir---- tunam hadi yatalım.. uykum geldi...
tu---- benim de..

filcanları mutfağa götürüp.. yıkadım..

yattık sonrada... ben,öyle derin uyumuşum ki..
sabah çok erken uyandım...

o gün çok uzun ve yorucu olacağı için... mükellef bir kahvaltı hazırladım... tunam uyurken....
neyse uyandırdım.. o kahvaltı ederken...
yanına ,açılışta giyeceği takım elbisesini, gömleğini,kravatını.. .... ayakkabısına varıncaya kadar
gerekenleri de.. hazırladım... giderken verdim.. öpüp kokladım,duayla  gönderdim..

ben de.. duşumu alıp.. pantolonla..v yaka kazak giydim..
abdullaha gittiğimde.. dükkanın kapısını ,yeni açıyordu..


--- ay kız.. hayırdır inşallah... ne işin var ,bu saatte.. kargalar bile, kahvaltı etmedi daha..
ir---- vesikalık, fotoğraf çektireceğim de.. işim acele .. abdullah..
---- buyur öyleyse.. ilk sen gir,ayağın uğurlu senin..
girdim,içeri...

koltuğa oturtup...

saçlarımı açtı.. eliyle dağıtıyor...
---- madem fotoğraf çekileceksin.. seni değiştirelim biraz... manikür de yapılsın..
ir---- değiştirmek mi.. yok yok.. böyle iyi... resmi,evraklarda kullanılacak.. tanınmaz yapma..
---- ay sen ,niye işime karışıyorsun ..

******
saçımı kontrol ederek..makinadan çıkardı beni..
tırnaklarımın ojeli olmasına alışık değilim ya.. garip geliyor,ellerim...
---- makyaj yapılsın,sonra bigudileri açalım..
ir---- istemeem..
---- gündüz makyajı kıızz.. yüzün parlamaz fotoğrafta... itiraz etmee..

adam haklıymış.. makyajım nefis oldu...
----  kıyafetinin, yakası nasıl..
ir---- gömlek ve ceket giyeceğim..
----- tamam...

dağıttı saçlarımı.. parmaklarını geçirerek.. doğal bir dalga havası verdi..
spreyi önlere kullandı sadece..
aynayla gösterdi,bana da...
ir---- abdullah bir numarasın.. eline sağlık.. çok beğendim...
 borcum nedir...

kısık sesle...
---- müşteriler akın akın geliyor ,görmüyor musun... her sabah gel,dükkanı beraber açalım..borcun yok..

gülümseyerek kalkıp.. çalışanlara bahşişlerini verdim..
ir---- kazancın bereketli olsun.. hoşçakal..
---- amiin,güle güle...


dışarı çıkıp.. arabaya bindim...

fotoğraf stüdyosu olarak, abimin tanıdığına gideceğim..
eve gidip.. beyaz gömleğimi ve siyah takımımı giyindim.. ayağımda yüksek topuklular...
aceleyle çıktım...

 mavi köşe pastanesinin oraya,park edip... yan tarafındaki.. stüdyoya girdiğimde... saat dokuz du..

adam cin gibi,ergün abiyle konuştuğumuzu görmüştü ya.. hemen tanıdı beni..
---- buyrun,hoşgeldiniz... ergünün akrabasısınız değil mi..
ir---- evet, hoşbulduk... vesikalık fotoğraf çektirmek istiyordum...
---- içeri geçelim öyleyse...

dört farklı poz verdirdi.. çekti.. bana da gösterdi..
----  hangisini beğendiyseniz... onu basarım..
ir---- (hepsi de güzel, seçemedim ) siz, hepsinden 24 er tane yapın.. tek arzum,yarın sabah.. alabilmek.. mümkün mü acaba...
---- peki, ergünün hatırı var... yaparım...
ir---- sağolun...

parasını verip... ayrıldım oradan...
büroma geldim... ayy bürom dedim been..

Hiç yorum yok: