Translate

25 Şubat 2012 Cumartesi

569.bölüm..

ne--- ben açarım...
nedim bey.. hızla çıktı salondan...

tu--- "bahadır holding"olsun mu...

hiiii,kalbime bir bıçak saplandı sanki.. nefes alamadım...
tuna başını kaldırıp, bana baktı... onun da, gözleri dolmuş..
tu--- ne dersin..

yutkundum.. konuşamıyorum ki.. boğazım düğüm düğüm ,oldu..

tuna kalkıp,kapıya gitti..
tu--- hoşgeldiniz ,kemal bey...
ke--- hoşbulduk.. ertuna bey.. kusura bakmayın,beklettim ..

tu--- önemli değil.. birer çay alın ,kendinize... iki dakika da.. ben bekleteceğim sizi..
ke--- tabi tabi..

kapıyı kapatıp... yanıma geldi.. masaya yaslanıp...
yanağımı okşadıktan sonra.. çenemden tutup kaldırdı...

tu--- irem,istemiyorsan söyle.. hep böyle olacaksan ,adı koymayalım.. ben,bu tarz yaşatalım
demiştim...

gözlerimi sildim...
ir----  hiç beklemediğim için.. şaşırdım tuna..
olur,koyalım..iyi düşündün..
babasının,annesinin dilinden düşmemiş olur.. hiç olmazsa..
 o yaşayamadı, tüm gücümüzle..
 yeni bahadırımızı yaşatıp,büyütürüz.. inşallah...

eğilip.. öptü yanaklarımı..
tu--- peki canım... çağırıyorum..tamam mı..
ir--- hımm.. çağır..
tu--- biraz da.. para mevzusu duy.. bakalım...
ir---- kabus görürmüşüm yine.. ayy.. tüyü dökülen kedi...geldi aklıma...
tu----kedi diye beni kovalamada...   hah hah hah...

ir---- yarın açılış kaçta...
tu---- saat dörtte.. okulumuzu resmen faaliyete geçireceğiz.. sen ve ben...
ir---- ama ama çalışıyorum,ben...
tu---- hah hah hah... patronluğun iyi tarafı da..bu..  kimseden izin istemeyeceksin..
ir---- uffff..çok işim var,yarına... kemal beyi de.. dinleyip.. evimize gidelim...
tu---- tamam...

************
kemal ve nedim bey..tunayla epeyce konuştular.. ben de.. dikkatle dinledim... not aldım yine..

iki saat içinde.. tunanın,mali işleri hakkında ..genel bilgi sahibi oldum denilebilir.. ...

 duyduğum rakamlar,bol sıfırlı.. teleffuz etmekte bile zorlanıyorum....
bu kadar kolay ev ve büro kurmasına şaşırmamak lazım..
onun yerinde,o maddiyata sahip olsalar.. sapıtacaklar, o kadar çoktur ki..
maşallah yine de.. tek
aşırılığı ,bana duyduğu sevgi.. o na da razıyım.. canım...

 menkul ve gayrimenkul zenginiyiz ama kazandığı kadar da.. vergi ödüyormuş..
bu şirketleri babama devredecekmiş..aslında,ben çalışmak istiyorum diyince.. vazgeçmiş..
öğretmenken
o kadar sorun olmuyormuş ama şimdi,tamamen elimi çekmeliyim dedi..
 zamanlama ve onun hemen ,kabul etmesi de.. bu yüzdenmiş.. imza yetkisi,olmayacakmış..şirketler için..
herşeyi ben idare edecekmişim...

son olarak .. şeyi duydum..
tu--- ireme yönetici maaşı bağlanacak,vahide hanımın tüm ihtiyaçları karşılanacak...
sizlerin istediği birşey var mı.. beyler...

ke--- yok..
ne--- benim de ,yok..
ke--- yarın açılışa geldiğimde.. evraklardan acil olanları getiririm.. imzalarsınız..
ama cuma günü, mutlaka notere gitmemiz lazım..hazırladıklarımızı hayata geçirmeliyiz...
vesikalık ,24 resim gerekiyor...irem hanım...
bahadır holding ,hayırlı olsun..
ir--- tu--- sağolun..

tu--- peki,iyi geceler size.. yarın görüşürüz..
size de diyip.. tokalaştılar ikimizle de...

onlar gidince... yerimden kalktım.. esnettim vücudumu...
dolaplarıma.. masama.. pencere ,kenarındaki çiçeklerime..dikey perdelerime... krem rengi
yumuşak halıma.. spot aydınlatmalara .. bakarak dolaştım salonda...

uzun toplantı masası ve koltuklar da,çok şık.. duvarlar da lambiri kaplı... iki de tablo var duvarda

tuna içeri girince...
tu---- irem.. gel.. burayı da göstereyim..
ir---- daha neresi kaldı ki..
gülerek..
tu--- bak,şu ..arkandaki lambriye.. elini bastır..çek..

yaptım dediğini.. . aaa.. açıldı.. kapının arkasında,kasa varmış..

tu--- koltuğunun arkasında olmasını istediğim için, değiştirdim odanın düzenini.. bak,bu kasa değişik.. tuşlu şifre ve anahtarın yanısıra.. arkada bir düğmesi var..
ona dokunmazsan açılmıyor..
(alışık hareketlerle, çabucak açtı kasayı...
çekmece ve iki raf var.. )

tu--- çekmece de.. çok çok çok, değerli kağıtlar ..hisse senetleri, tapular var...
senin ve benim geleceğimiz için..
kesinlikle kimsenin yanında açılmayacak,burası...
abimler de ,dahil buna.. güvenmediğimden değil.. öyle gerekiyor..
çekmecenin anahtarını
çevirmeden ,buraya dokunacaksın.. yoksa elektrik çarpar..anahtarı ikimizde olacak..
sadece biz biliyoruz, bunları..
 olur da,bir gün..  bir sıkıntı yaşarsak.. yada fevkalade bir durum olursa..
o zaman açarsın.. bu bizim,sigortamız..
tamam mı...

ir--- hımm..
tu--- ilk rafta,alım satım evrakları.. senetler,çekler var..tabanca arka kısımda..
ikinci rafta.. para var.. gördüğün gibi.. acil durumlar için.. dolar ve mark bulundururum..
senin şu anda ,kasa ile işin yok..ama yinede bil,istedim.. şifreye dikkat ettin mi..

ir--- evet...

kapattı kasayı...
kenara çekilerek...
tu--- aç öyleyse...

ir---- pekiii... h-u-y-s-u-z v-e t-a-t-l-ı  k-a-d-ı-n   anahtarı,çevir.. düğmeye dokun..iştee.. açıldı..
bu çekmece.. elektrikli ,anahtarı çevirmeden.. buraya dokunuyorsun.. asla,kimse görmemeli..
ilk rafta,evraklar ve tabanca... ikincisinde, acil ihtiyaçlar için.. dolar ve mark var...
şifreye dikkat ettin mi..

tu--- hah hah hah... kapat hadi... gidelim..

Hiç yorum yok: