Translate

25 Şubat 2012 Cumartesi

566.bölüm..

ir--- ya.. ben.. hani toplantıya gelmişler.. biz oradayken...
tesadüfen.. gece lütfü abiyi gördüm..
bir bardan çıkıyordu.. yanında ki,  afetle öpüşe koklaşa.. taksiye binip gittiler..
ben dondum kaldım... neşe abla adına çok üzüldüm..
sözde.. hiç konuşmadım..
 gözümle gördüm,keşke görmeseydim.. neşe ablaya
da uzaklaştım..
ziya da.. o barda mıydı diye düşünmeden edemedim..

zu--- irem.. bak bu ,söyleyeceğim... aramızda kalacak..tamam mı.. bizim dışımızda çünkü..
ir--- tamam...

zu--- ziya ve arkadaşları otelin lobisindeymiş.. . lütfüyle..o bayan geldiğinde..
odaya çıkarlarken..
...uyarmak istemiş..
neyse lütfü çok sarhoşmuş.. ayakta duramıyormuş..
ziyaya ,"sen ...karışma bana "..demiş..
kadınla beraber, yukarı çıktıklarını herkes görmüş yani..
ertesi sabah.. toplantı yaparlarken de...
 "burada olan,burada kalır.. laf taşınmaz "diye göz dağı verir gibi,konuşmuş..

sözde ,soğuklardı fark ettiysen...
alışverişe çıkarken de..

"kendimi suçluymuş gibi hissediyorum,ağzını burnunu kırabilseydim keşke...
söylemek istiyorum.. neşe ablayı,çağırmayalım lütfen "dedi...

lütfüyle de ,iş harici ..pek konuşmuyorlarmış.. ziya gergin..yani...
 lütfü de.. ne oldu sana diyormuş..
sanki, bilmiyormuş gibi..

hani  bizi ..göl kıyısına götürmüştünüz ya...işte o gece.. eve dönerken,anlattı bana..

tuna da.. bülentle kaldığında.. uyandır, ziyayı demiş ya... onu da, biliyorum..
mehtap denilen kadın.. durmadan bülenti ,arayıp duruyormuş..o evin, telefonunu biliyormuş herhalde..

bülentte.. tersleyip.. fişi çekmiş.. ziya ne oldu demiş hatta... o da anlatmış,eskiden beraber olduklarını..
gece yatarken.. fişi geri takmış.. belki acil bir durum olabilir diye...
tuna arayınca,sabah bülent berbatmış tabi.. ziya ya,uyanmadın diye sitem etmiş de...

ir--- az dedikoducu değilsiniz ha.. iki dakika yalnız kalmışsınız..
bunları mı konuşuyorsunuz, kız..

zu--- hah hah hah...
ziyayla,birbirimize söz verdik.. yalan olmayacak aramızda..
ne olduysa, yanlış anlaşılmamak için.. diğeri de bilecek.. ve başkası duymayacak..
şimdi sen söylediğin için.. anlattım.. tamam mı..

ir--- tamam.. tunada biliyor zaten.. bende,lütfüyü ne kadar tanıyorsun diye ..
o yüzden sormuştum..tuna sormasana demişti ,hatırlarsan...

zu--- hımm..  ben de, çok üzüldüm.. duyunca.. hiç beklemezdim doğrusu..
karşılaşınca.. tuhaf oluyorum..

ir--- bende.. ziyaya bir kötülüğü olmasa bari..
zu--- lütfüyü bilemem de...ziya, ipleri geriyor...
" Adanadan ,başka  bir bölgeye gitsem.. aileni bırakman sorun olur mu " dedi bana..

ir--- eee..
zu--- evlenince.. seninle , her yere giderim dedim.. çok mutlu oldu..
onun için,iki de bir evlenelim diyip duruyor...
lütfünün, babamın üstünde etkisi var ya..  nişanı yapsak,rahatlayacak..
suzan hanım da..
bizi Ankaraya davet etmiş.. gelecek ay ,gideceklermiş de.. gelinliği diktirelim..
mobilyalarını alalım demiş.. ergün ve annemle gidin dedi babam..

ir--- olsun.. gitme dememiş, en azından... ziya korkuyordu ya...
zu--- (gülerek.. ) haberi yok.. biraz daha korkabilir..
ir--- vicdansızmısın kız.. yazık ..

zu--- bilmiyorum..irem.. belki.. öyleyimdir..
ir---- cuma günü mü,gelecek ziya..
zu--- evet.. haber mi vereceksin yoksa...

ir--- hah hah hah...  hamama da,gidelim diyecektim..
zu---hıhhh... bende çok giderim ya... birşey soracağım..

ir--- haydi sor sor.. engin tecrübelerimden, faydalandırayım seni..

zu--- (gülerek ) aman allahım.. kız, kendine gel.. buranın, telefon numarasını ziya nereden biliyor..
ir---- e anlattım ya.. mürsel yaptı diye.. evraklara bakmıştır.. ne bileyim..
hem, bildiğini nereden çıkardın...

zu---  ziya, ben evden çıkmadan aradı da.. acelem var..ireme gidiyorum ,tuvalete bakacağız diyince..
iyi, oradan ararım öyleyse ..dedi.. 

ir--- vayyy... arayınca,ben seni yalnız bırakırım....haniii rahat konuşman açısından..

zu--- irem,hayatım.. tunayı çağır istersen... senin durumun, iyi değil gibi..
ir---- asıl,siz kendinize bakın..
sende..öpmüşsün adamı.. perişan olmuştur...

zu--- öpmeden, öpmeye fark var.. ben yanağından öptüm.. güle güle manasında.. perişan olduysa
öpmem birdaha...

ir--- heh heh heh... o seni öper.. görürsün.. yıldızları..

zu--- ben sana ,bir yıldız gösteririm.. şok olursun.. kalk ,gidelim  gecikeceğim..

ir---- zuhall.. on dakika bekle beni.. lavoboya gitmem lazım..
zu--- git.. hadi git.. ne oturuyorsun madem..

telefon çalınca.. birbirimize baktık...
ir--- (gülerek) ziyaysa.. gitmemmm,dermişimmm..
zu--- gitmee,konuş..

açtım..
ir--- buyrun..
zi--- merhaba irem.. ben ziya...

ahizeyi kapadım.. zıp zıp zıplıyorum, gülerek..
ir--- öhöm.. merhaba ziya... şaşırdım da.. neredesin.. ne yapıyorsun..

zi--- Antakyadayım.. aniden  kulaklarım çınladı,niyeyse.. arayayım bir dedim.. siz ne yapıyorsunuz.. zuhal yanında değil mi..


ir--- evet..  tuvalet aldık da.. onu deniyordu..  göğüs dekoltesi ,fazlaymış biraz..
seni andık...ondan kulağın çınlamıştır..

zi--- hah hah hah... ilahi irem..çok şakacısın.. dekoltenin fazlalığı ,benim için hiç sorun değil ki..aksine memnun olurum...

ir--- aaaaaaaa..
zi--- yaaaa...kandıramadın ..çünkü,zuhal almaz .. 
ir--- zuhall.. al konuş..

zuhal alınca.. yatak odasına gittim...
onlar konuştular..

Hiç yorum yok: