Translate

25 Şubat 2012 Cumartesi

565.bölüm..

kendini anlat bana dedi..
kısa bir özet geçtim.. müzikle ,ud la niye ilgili olduğumnu sordu.

amatörüm.. seviyorum.. kendim,için öğrenmek istiyorum dedim..
piyanoya geçti.. çalacağımı,ritim olarak.. sıraya vur dedi..
yaptım ..
sü--- nota bilirmisin..
ir--- çok değil..

udu nasıl tutacağımı gösterdi.. üst teline vurarak.. benim çalacağımı tekrar et dedi..
onu da yaptım..

sü--- sana bağlama öneriyorum.. onu,öğrenirsen.. udu hobi olarak çalabilirsin..
ir--- tamam mı yani..

sü--- tamam... salı   10-12 arası sana göre sınıfım var..
bir saat nota.. bir saat pratik yaparız..hayırlı olsun.. kaydını yaptırabilirsin...
ir--- teşekkür ederim.. süheyla hanım...yarın görüşürüz..
sü--- görüşürüz,irem hanım...

ay bir sevinçle çıktım ki.. sınıftan.. hemen kaydımı yaptırıp.. paramı verdim..
zil takıp oynayacağım neredeyse...

pastaneye uğrayıp.. börek aldım... birde kısır yaparım..
dün gezerken gördüğüm tuvaleti..incelemek için de... mağazaya gittim..

vitrinde güzel görünüyordu da.. kumaşı ,dikişi hoş değilmiş..
başka bir tane gösterdi..tezgahtar... rengi,mavi.. .. dekoltesi tülle kapatılmış..
ben beğendim..
 bakmaya,geleceğiz diyerek... ayrıldım oradan....

****

saat iki de.. yemeğimin altını kapattığımda.. zuhal geldi..
yüzü, ışıl ışıl ..hafif bir makyaj yapmış.. .. siyah pantolon,ceket  içine kırmızı blüz.. giymiş..
fıstık gibi olmuş..
ayakta dolgu topuklular... saçlar kesilmemiş.. at kuyruğu toplamış.. yine upuzun.

elinde de.. geniş bir jelatine sarılmış.. ucu kurdaleli bir şey tutuyor...

zu--- incelemen bittiyse..içeri girsem.. ne  dersin..
güldüm..
ir--- pardon ya... gözüme çok güzel göründün
içeri girdi..

öpüştük..
zu--- sağol.. bu, benden sana...
ir--- bu ne ...

aldım elinden..
ayyy.. bana yaptığı küpeli çiçeğini getirmiş... su kabağının içine de ,tanzim etmiş..
öylede güzel ki...
gözlerim dolu dolu..
sarılıp ,öptüm yanaklarını...

ir--- zuhaliimmm... sağol...
zu--- güle güle kullan... mobilyanın rengine uyar diye ,bunu getirdim....
götürüp.. salon masasının üstüne koydum... yakıştı sahiden de....

ir--- mutfağa gel.. yemek yiyelim...
zu--- yemem..

ir--- kısır yapacağım da.. ondan sordum.. otur hadi..
zu--- irem.. kendine göre yap.. ben istemiyorum..

oturdu...
zu--- anneme haber verdim.. seninle tuvalete bakıp.. onun yanına gideceğim..
beraber döneceğiz eve...çok zamanım yok yani..
kahve yap..içip çıkalım...

böreklerden koydum tabağa...
kahve yaparken...
ir--- bunu da yemem dersen.. kızacağım bilmiş ol... ye len.. inceciksin..
hemen,hasta oluyorsun.. baksana..

zu--- hala ilaç içiyorum.. valla...iyi bir tane yerim..ud dersi ne oldu..
ir--- bağlama öğretecek kadın..udu sonra çalabilirsin dedi.. yarın gideceğim bakalım...

zu--- nişana geç,kaldın da... düğüne kadar çalarsın dimi..
ir--- yaa.. tabi tabi.. tuna da ,öyle diyordu...

zu--- (gülerek.. ) ben istersem izin verir.. ergün bir anfi kurdu.. eve.. öff ,yer yerinden oynuyor..
nişan için.. kaset dolturtacaktı... oynayacak yer olacakmış gibi.. koşturuyor ,canım benim..
ir--- pasta ,meşrubat işi nasıl olacak ki.. mutfakta yer mi var ..

zu--- bir şekilde olacak işte..  pasta siparişi, verdiğimizi söyledim mi sana...
ir---- (kahveleri masaya koydum) yoo.. fırsat mı oldu ki.. eniştem geceye damgasını vurdu...

zu--- hemde nasıl.. ziyaya..gidelim diyen de, gelme diyen de..benim...üstelik.. 
eve baktıktan sonra.. dönerken..
kavşakta.. kamburoğlu var ya.. onlar yapacaklar pastayı...
ziyanın arkadaşıymış..
çok beyefendi ,çerkez bir başka arkadaşıyla da tanıştım.. orada.. ..

ir--- (yüzümü buruşturdum... )ayy.. mürsel mi yoksaa..
zu--- o kim kız.. adı ruşendi.. adamın..

anlattım.. postane maceramı..
zu--- hııı,ondan diyordu demek kii.. irem ,sana birşey anlattı mı diyee.. bende bilmiyorum ama
anlattı dedim..
ir---- hah hah hah.. senden,çekiniyor desene...
"bana da ben gizlemeden,zuhale herşeyimi anlattım "demişti.. .

zu--- ayrıntısız anlattı canım.. "gözümde kalan hiçbirşey yok ,bundan sonra.. tamamen seninim "
diye de ilave etti..
her naneyi yemiş.. burda,Ankarada..İstanbulda...

ir--- (kaşlarımı çattım..) İstanbul mu...
zu--- hımm.. askerliğini orada yapmış.. niye ilgini çekti ki..
bilmediğim ne..

Hiç yorum yok: