Translate

24 Şubat 2012 Cuma

560.bölüm..


tu--- aşkım..nereden arıyorsun.. annenlerden mi, teyzenden mi.. 
ir---- bilemedinn.. evden arıyorum..telefonumuz bağlandı.. numarayı veriyorum.. yaz.. 
tu---..... nasıl bağlandı ki.. sıra ..bir ,iki ay sonra gelir demişlerdi...
ir--- anlatırım.. numarayı yaz da.. gideceğim şimdi..  
 
söyledim.. 
tu--- yazdım..olay mı çıkardın.. söyle hadi.. 
ir--- çıkarmadım.. hatta gitmedim bile... 
ziyanın,arkadaşı
müdürün hemşerisiymiş.. o yaptı.. ziyanın selamı var... mefruşatçı arkadaşım var diyordu ya.. 
babası ,şakir amca.. seni de tanıyormuş.. .. onunda selamı var.. 
 
tu--- as.. gelince anlatırsın.. aklım karıştı.. parayı gönderdin mi..
ir--- evet.. evimiz de,temizlendi.... biraz ,süsledim.. 
bende ,senin için..süsleneceğim akşama.. 
 
tu--- hah hah hah...tamam.. ama sekize kadar buradayım.. 
ir--- bende, ancak gelirim zaten.. öpüyorum seni.. hoşçakal.. 
tu--- (içini çekerek...) bende.. by.. 
 
kapatıp.. teyzemleri aradım... 
zu--- alo..
ir--- zuhal, hazırmısın..
zu--- evet.. sen.. 
 
ir--- bende hazırım.. nereye geleyim diye aradım.. 
zu--- buraya gel.. beraber çıkacağız.. irem..
 
ir--- neyin var senin.. yanında birileri mi var.. rahat değilsin gibi.. 
zu--- aynen öyle.. babamla,annemin de selamı var.. 
ir--- anladım.. canını mı ,sıktılar kız..
zu---  bekliyorum .. 
ir--- tamam.. 
********
 
 
gözüme bir kalem çekip.. rujumu  sürdüm..
kekimi tabağa aldım.. nefis olmuş... evi kontrol edip..
 çıktım evden... beş dakika sonra.. teyzemlerin evinin önünde durdum..
 
ziya.. arabasıyla yanıma geliverince, şaşırdım tabi.. 
camı açıp.. 
 
 
zi-- irem..kuyumcular çarşısının orada, bekliyorum sizi..
ir--- niye.. 
zi--- zuhal , anlatır sana.. beni görmedin..sen..
 
hareket edip gidincee...
anladım kii,  eniştem fikir değiştirip.. son dakika arızası çıkartmışş.. 
 
güleryüzle.. yukarı çıktım..
eniştemle teyzemle öpüştük.. hoşgeldin dediler..
ir--- hoşbuldum.. 
os--- otursana..
ir---- oturmayım eniştem.. zuhal hazırım demişti.. hemen gidelim.. 
os--- zuhall.. 
 
zuhal, cekedini giymiş.. geldi.. bana merhaba dedi.. ama yüzü asık.. 
os--- dikkatli olun.. gerekenleri,ikiniz de alabilirsiniz.. değil mi ,kızım... 
ziyanın yanınızda olmasına ,ne gerek var.. 
 
ir--- tabi enişteciğim.. biz, alırız.. hem, tanıdık mağaza da var..  
ziyaya uymazsa.. gitsin değiştirsin ,yani.. sorun mu.. 
 
os--- yaşa sen.. benim gibi düşünüyorsun... zuhal için de.. bakın.. 
ikinizin,zevkine de..güveniyorum.. yüzük de alın.. 
ir---  hiçç ,merak etme eniştem.. ama biraz gecikebiliriz..izin var mı..
 
os--- canın sağolsun.. kızım.. iznim var.. 
ama tunaya sordun mu..
ir--- sormam mı.. saat sekize kadar,izin aldım... 
os--- peki öyleyse.. gidin hadi.. rast gelsin,işiniz...
 
 
*********
 
arabaya bindik... hareket ettim.. zuhalin ağzını bıçak açmıyor... 
 
ir--- zuhall..e baban izin vermemiş.. ne var bunda.. yeni birşey değil ki.. canını sıkıyorsun.. 
 
zu--- haklısın da.. yeni olan.. ziya.. 
babam beraber çıkıp alışveriş yapacağımızı, bildiği halde.. sabah,ne olduysa .. iremle ikiniz gidin dedi..
 ziyayı arayıp, "gelme "demek 
kolay mı sanıyorsun..
 
ir--- değildir herhalde.. ama sende.. yürek.. ziya da.. bu inat.. olduktan sonra.. 
benim gibi de kuzenin olursa.. -- eniştemi rahatlattım ya -- siz alışverişi beraber yaparsınız.. 
 
zu--- nee..  nereye gidiyoruz.. biz..
 
ir---( güldüm..) şu ifadeni değiştir de.. iki sigara yak bakalım.. ziya bizi bekliyor.. 
 
zu--- (sigarayı yakıp verdi.. ) sen ne diyorsun,irem.. 
 
savurdum dumanı... 
ir---- ben geldiğimde.. ziya gözlüyormuş, evi demek ki..
kuyumcular çarşısının orada bekliyorum sizi dedi..
 
zu--- hah hah hah... 
 
ir--- güldün bakıyorum.. 
 
zu---  gelme dediğimde.. önce,şaka yaptığımı sandı da..
 "ne demek,göndermiyormuş "dedi.. 
bende zaten.. sinirlenmişim.. 
"sorun sen değilsin,babamın huyudur bu.. ama kabul edemiyorsan.. yol yakınken vazgeç "dedim..
bana.. "kimliğini yanında bulundur" demişti de..ondan güldüm.. 
 
ir--- abooo...ne yani.. kız zuhal.. başımı yakmayın ha.. götürmem valla... 
 
zu--- hah hah hah... babama inat.. ziyaya tamam dermiyim.. len.. 
 
ir---- bak zuhal.. ziya çok sabırlı değil.. hızlı yaşamış.
sana,evlenmeden.. ziyanın isteklerine evet de.. de..demiyorum.. ama.. 
çok katı görünüyorsun..dengeyi bul bence.. tamam mı.. 
benden ,sana bir abla tavsiyesi olarak kabul et.. 
 
zu--- ......................
 
ir---- ne kadar para var yanında.. 
zu---- gerekenleri alacak kadar verdi ,babam.
ali de.. ergün de.. verdiler.. ayrı ayrı.. var yani.. ama 
 çamaşır,pijama vs.. onları sonra alırım artık.. 
 
 
ir---  sözde giydiği elbiseyi.. xxx  den almıştı.. yine oraya gidelim.. 
bende de var..
 ne gerekiyorsa al...
çamaşır.. pijama da dahil.. ben beklerim.. siz alırsınız,ikinizin de zevkine göre olsun madem....
 bir daha çıkma imkanınız yok..çünkü.. 
bulvarda ki.. xxx  mağazasından hepsini alabiliriz.. 
saat de sorun değil.. anladın mı.. zuhalim.. 
bizim eve  de.. çıkarız.. bir kahve içersiniz... az bişi yakınlaşın.. diyorum.. 
bak..bekliyor... 
 
zu--- offffffffff of.. 
 
ben park edince... 
ziya indi arabadan... gelip.. zuhalin kapısını açtı... 
 
zi--- benim de.. huyum bu.. merhaba.. 
zu--- merhaba..
 
indik ,arabadan... kaldırıma geçtim.. 
zi--- sağol,irem.. 
ir--- rica ederim.. enişteme karşı suçluluk duyuyorum ama doğrusu buydu.. 
önce nereye..gidiyoruz.. 
 
zi--- yüzük alalım.. 
ir--- tamam..  
 
kuyumcuda.. ikisi de.. deneyip, bakıyorlar.. ben oturdum..onları inceliyorum.. 
on dakika sürdü.. beğenmeleri.. 
ikisi de.. çok kararlılarmış.. şaşırdım kaldım.. 
 
 
---- tamam.. hayırlı olsun... ne yazılacağını söylerseniz... 
ziya kalem kağıdı alıp yazdı birşeyler... zuhal, gelip alacak yarın dedi.. 
 
 verdi hepsinin parasını.. 
 
pırlantayı alıp.. çıktık,kuyumcudan.. 
ir--- hayırlı olsun.. 
zu-- zi--- sağol.. 
 
*******
 
elimiz kolumuz dolu.. alışverişi bitirip.. arabaya döndüğümüzde.... saat yediye geliyordu... 
benim arabanın arka koltuğuna koyduk ,hepsini... 
ama gereken herşey alındı... 
 
ir--- ikinizle de..alışveriş yapmak bir zevkmiş.. bravo size... 


Hiç yorum yok: