Translate

24 Şubat 2012 Cuma

552.bölüm..


öğlene doğru uyandım.. esnettim vücudumu ,yatağın içinde.. 
uykumu alıp.. dinlenmişim.. 
birde yanımda tuna olsa ,tam olacaktı ama... 
ir--- tunaaa.. 
tu---- mutfaktayıım.. geliyorum.. 
 
 
geldi odaya... 
tu--- günaydın, uykucu.. 
gülümseyerek... 
ir--- günaydın hayattımm... yanıma geell.. 
 
tu--- teklif çok cazip.. ama gelmeyim,gecikiriz... 
ir--- hah hah hah... korktun muu.. 
 
yattı yanıma... 
tu--- çook.. 
 
öptü beni.. 
tu--- keyfi yarın yaparız.. kahvaltı edip, çıkalım diyorum... 
ir--- ya tuna... idare ederiz.. ne diye acele ediyorsun ki.. 
tu--- ederiz de,sevmiyorum.. herşey yerli yerinde olmalı.. 
 
ir--- iyi ama ...
susturdu beni...dudaklarıyla...  
tu--- bak, birazdan istediğin olacak.. gibi ,bir his var içimde... 
ir--- hah hah hah.. 
 
*************
tunam, gidip kahvaltılık almış... tepsimiz, masamız da yok ya.. tabakları tezgaha koymuş.. 
ayakta ,güle konuşa kahvaltı ediyoruz... akşamın kritiğini yaparak.
 
 ziyanın ,eniştemin elini öpmeye çalışmasının, taklitini yaptım tunaya... bayıldı canım.. 
sonra.. zuhalle aile fertlerinin.. sarılmasını anlatınca da.. hüzünlendi.. 
ir--- çok dokunaklıydı ,canım.. ağlattılar herkesi.. 
tu--- ne yaparsın.. çok bağlı olmak da.. iyi değil ..ali de,kötü oldu..baksana... 
 
ir--- evet yaa.. ama ziya nasıl posta koydu... yarın kıyarım bak, nikahı dedi ya... birde, çok rahat
hiç bizim varlığımızı umursamadan.. zuhalin yanaklarını sildi.. 
 
tu--- birisinin,rahat olması gerekiyor... zuhal de.. gitmedi gece..
ir--- hah hah hah... ayyy aklıma birşey geldi de... söyleyemem.. tuna,pardon.. 
tu--- bana da, mı... sen bilirsin..
 
ir--- yok,öyle değil de... anı tek, zuhali ilgilendirmiyor... ziyaya bakışın değişebilir diye dedim.. 
 
tu--- ziya,insanları ikna etmesi gereken bir iş yapıyor... kişiliğine de uygun..
 fıkır fıkır.. onu görünce ,bir kalıba koyamıyorsun.. değişken,herşeyi yapabilir diye düşünüyorsun..
sınırları sevmiyor... o yüzden, fikrim değişmez.. yani... 
 
ir--- hımmm.. anlatayım bari..ikisinin de duymayacağına eminim çünkü...
anlattım,odasına girdiğini.. onun ve zuhalin dediklerini... 
 
ir--- zuhal ,ailesiyle birlikte olmak istedi herhalde.. asıl ben şey için,gülüyordum... acaba alinin yanına gitti mi.. 
 
tu--- hah hah hah... ali zaten,ziyaya ters.. kovalamıştır.. gittiyse... 
zuhal de,ne acımasızmış.. sürprize bak.. 
 
ir--- hııhh..hiç de bile... ziyanın yaptığı,saçmalık asıl..kıza korkak demiş birde..denssiizz.. 
 
tu--- hah hah hah... çok komikmiş.. sahiden.. 
ir---- eline sağlık tunam.. gidelim mi.. 
tu--- afiyet olsun... giyinirsen, gideriz... 
 
geceliğime baktım... unutmuşum onu.. 
 
ir--- beş dakika sonra.. hazırım.. 
tu--- saçlarını çıkarmaa.. çok yakışmış.. 
gülerek.. başımı salladım.. 
 
 
****
 
 kot pantolonumu... kalın penye  blüzümü,giydim.. 
saçlarımı  parmak uçlarımla şekillendirip... 
spor ayakkabılarımı ,geçirdim ayağıma.... montumu,çantamı da alıp ..
tunanın yanına geldim... 
ir--- hazırım aşkım..
 
 
tuna da.. montunu aldı...
 dudaklarımı öpüp.. 
tu--- gece, içimde kalmıştı da... 
ir--- hımm.. benimde kaldı da.. neeyysee.. 
tu--- hah hah hah... telafi ederiz.. goncam...
ir---- aksini düşünmedim bile.. tunam.. 
 
ir---  dönüşte alalım arabanı,ne dersin... 
tu--- olur..alırız.. belki sen.. ziyanın akibetini de sorarsın zuhale... 
ir---- hah hah hah.. 
 
**********
 
 
bir mobilya mağazasına girdik ,çarşı içinde... tunayı tanıyorlar.. 
koltuk ve yemek odası takımlarını gösterip... gezdirdiler bizi... 
 
ikinciyi  mağazayı da ,gezdik..orada hiç birşey beğenemedim.. çok ağır takımlar vardı... 
 
üçüncüyü girerken...
tu---- irem daha beğenemedin mi.. 
senin zevkin olsun diye, karışmıyorum ama... zuhale hak vereceğim ,neredeyse... 
 
ir---- tunaa.. almam bak... git,sen otur..ben hepsine bakacağım...
tu---- iyi.. bu mağazanın sahibi, tanıdık.. çok uzun zamandır da, görmüyordum... 
kaybolma bir yere..oradayım ,tamam mı...
 
kaşıyla, işaret ettiği yerde... tuna gibi ,esmer bir bey oturuyor...o bizi görmedi ama..
ir--- aa,ne çok benziyorsunuz.. kim bu, bey..akrabalığınız var mı..
 
tu--- evet benzeriz ve ben, var sanıyorum..  
amcamın büyüttüğü oğlu ,yasin diye bilir.. herkes....
yaşıtız..
amcam hiç evlenmemiş,  gerçek oğlu da olabilir.. diye düşünüyorum.. 
amcama da,babama da -gençliklerine yani- çok benziyor çünkü..  
makina mühendisi aslında ama Adanaya dönünce,iş imkanı az. tabi.. 
burasını da.. yeni açtı demişti halam..
bahsetmiştik..abimle,adı yasin.. hatırlarsın belki.. 
 
ir--- hatırlayamadım.. ölmüş adamın arkasından..konuşmak istemiyorum da.. ......... neyse.. git hadi.. 
 
ben, satıcıyla dolaşıyorum .. tuna gitti.. yasinle konuşuyor.. seslerinden anladığım kadarıyla..
 çok memnun oldu ,yasin... 
biraz sonra..ikisi de..yanıma geldiler... 
gerçekten tunaya,ne kadar benziyor allahım.. bu kadar benzerlik olur mu ya.. 
 
ya--- irem hanım.. ben yasin.. nasılsınız...
ir---- teşekkür ederim yasin bey..iyiyim.. ya siz.. 
ya--- sağolun..iyiyim.. ertunayı görünce.. çok şaşırdım .. evlendiğini,duymuştum da..
görüşemedik.. bir türlü... yoktum burada... 
 
ir--- bundan sonra,görüşürüz inşallah yasin bey..
 
ya-- inşallah... mobilya lazım olmuş..herhalde... gördüklerinizin haricinde.. 
katologdan da beğenebilirsiniz...getirtirim.. hiç sorun değil... yeniyiz, acemiliğimizi hoşgörün...
 
ir--- (gülümsedim...)  tamam..yasin bey... estafurullah..
ya--- sizi rahat bırakalım da..istediğiniz gibi dolaşın.. 
ir--- peki.. 
tu---biz oturuyoruz,irem.. 
 
başımı salladım..ikisi gittiler, yerlerine.. 
 
takımlar güzel sahiden de.. klasik de var.. modern de... 
 
salona.. fazla abartılı olmayan.. şık ve sade bir takım beğendim.. kumaşı,gülkurusu renginde..
perdeye de uyar.. sehpasıda büyük bir kare şeklinde... 
 oturma odasına..da.. bordo rengi   iki geniş koltukla , bir kanepeyi uygun gördüm... tv sehpaları vardı..
çekmeceli maun rengi ,olanı seçtim... 
yemek odası içinse.. ceviz rengi.. altı kişilik takıma tamam dedim.. 
büfesi ve sandalyeleri çok hoş.. salon takımıyla .. sandalye kumaşları da aynı....
 
 
tunayla,yasinin yanına gidip... 
"  tuna".. diyince.. 
kalktı ayağa... 
tu--- beğendin mi,irem.. 
ir--- hımm.. gel sende bak.. 
 
yasin de kalkıp, bizimle geldi.. gösterdim.. seçtiklerimi.. 
ya--- zevkliymişsiniz,irem hanım... 
 
tunaya bakarak... 
ir--- sağolun.. öyle olduğum,söylenir.. 
tu---(gülümsedi...) yasin,akşama gönderebilirsin değil mi.. 
 
ya---- şimdi gönderirim.. hemen hazırlasınlar... buyrun lütfen.. 
 
masasına geçti, bizde önündeki koltuklara oturduk... 

Hiç yorum yok: