Translate

24 Şubat 2012 Cuma

550.bölüm..


teyzem çıktı mutfaktan... 
se--- kızım yemeğe gel..
ir--- yedim teyzem.. zuhal nerede..
se--- bizim odada.. giyiniyor... 
 
gidip,kapıyı tıklattım.. 
ir--- aç len.. bu sefer kurtuluşun yok.. 
 
açtı kapıyı... 
ir---- vaaayyy... bu ne hal kız.. 
zu--- ne varmış halimde.. gel ..bakalım.. çok şıksınız ,irem hanım.. 
 
içeri girip.. kapıyı örttüm... 
ir---- sağol da... nutkum tutuldu.. çok çok güzel olmuşsun..zuhall.. bayıldım kız.. ziya şok olacak..
zu--- hah hah hah... abimin saçını okşadığını düşünürsek ,olacağı kesin..
 
ir--- hah hah hah.. dön bakayım,sen.. 
zuhalciğim, çok radikal bir değişim geçirmişsin.. 
siyah dar etek .. boyu kısa.. ayakkabın ,ipek çorapların..muhteşem.. 
gömlek desen.. süper.. üstüne cuk diye oturmuş.. hafif makyajınla birleşince... 
tam bir afet olmuşsun... 
 
zu---  hiç,görmediğin için.. farklı geldi sana... şu küpemi ,tak bakayım..
ir--- benim çok hoşuma gitti.. ziyada beğenir.. abimle, baban ne der onu bilemedim.. 
 
zu--- gösterdim.. az önce.. ikisi de.. ses çıkarmadılar... 
asıl radikal değişimi ,bu gecelik..onlar geçirdi bence..
 
iri iri.. halka küpeyi taktım... 
 
zu--- bileziğimi, kolyemi takmayacağım.. sade olsun.. saat kaç.. 
ir--- altı buçuk sanırım.. 
zu--- konuşuyordun, duydum.. tuna gelmemiş.. niye..
ir--- dekan oldu.. okula da,işler yoğunlaştı... bana tek git bile dedi ,baksana... 
 
zu--- vayy.. tebrik ederim.. enişteme, yakışır..
ir---- sağol..lütfü abiler gelmemiş daha..yanımdan geçtilerdi.. de..
zu--- ptt evlerine gidiyorlardır.. 
 
parfümünü sürdü.. 
 
zil çalınca.. dikkat kesildik... saadet teyzemlermiş.. anneannem.. de geliyor... 
 
ir--- babaannen yok mu.. 
zu--- varr.. yemek yiyordu.. ondan görmemişsindir.. dedemi getirmemiş, babam.. 
 
dışarıdan sesler geliyor... hoşgeldiniz falan... teyzem gözlerimizi sevdi yine... 
zu--- hadi,çıkalım... 
 
ir--- zuhaall.. kız ben ,senden daha heyecanlıyım.. 
zu--- ben de..ama belli etmiyorum.. 
 
hayal ablanın sesi gelince... 
dışarı çıktık odadan... 
 
ha--- zuhaliimm.. iremm.. anam ,ne oldu size... anneee.. şunlara baakk..
 
sa--- maşşallah maşşallah.. elemtere fişşş ,kem gözlere şiişş... (..........) kaşıyın..
oy kara gözünüzü ,severim ben siizziinn... 
vay anam vay...ne çabuk büyüdü bu...bücürler... uhu uhuu..
 
ir--- doğru diyorsun ,teyze..anneanne olacakmışsın.. gözün aydın.. 
 
sa--- hee.. sağol.. acelesi vardı sanki.. oğlan doğursaydı bari.. 
ir--- ....................
 
hayal ablayla,sarıldık.. 
anneannemin elini öptük... 
zuhalin, yakasına.. sarı lira iğneledi ..öptü kokladı.. 
saadet teyzemi ,ben öpmedim..allah var ya... 
yalandan dokundurdum yanağımı...
 
arif eniştemle tokalaştık... 
ama sevim teyzemi öptüm..hem de şapur şupur.. 
 babaannesi .. cebinden, beşi birlik çıkarıp.. taktı zuhale... 
 
zu--- babaannem.. ne gerek vardı buna... şimdilik çıkarırsam,
 darılmazsın değil mi.. nişanda takarsın.. ha... olur mu canım... 
 
--- olur kuzuumm.. olur... cahal kadınım ben..sen yakışanı yaparsın.. 
zu--- estafurullah canım... 
 
annesinin elini öptü.. teyzem yine ağlayacakken... 
er--- kıpırdamayıınnn.. 
 
abim fotoğraflarını çekiverdi..
 
babasına yaklaşıp... elini öptü.. eniştem de.. duygulandı tabi.. 
bir fotoğraf  daha çekti abim... 
 
zuhalin alnını öptü.. bir sarıldılar kiii...
ondan sonra.. bizim gözyaşları sel oldu tabi.. 
 
ir---  durun yaa.. maskara olacağız.. ağlatmayın benii.. 
 
ergün abimle,ali abimle sarılmaları.. tam anlamıyla dağıttı hepimizi.. 
 
ben de, onların fotoğraflarını çektim... 
herkes yüzünü, gözünü siliyor... 
 
os--- tamaamm.. kendinize gelin hadi.. 
 
zuhal ,ben ..hayal.. odaya girdik.. 
rimeller akmış tabi.. 
ir--- ayy.. öcü gibi olmuşuz... 
ha-- zu--- hah hah hah... 
 
neyse yeniden yaptık makyajımızı... 
zuhal de altınlarını çıkardı.. 
 
***********
 
ilk zilde.. tunam geldi.. 
karşıladım, merdivenlerde.. 
karşılıklı beğenilerimizi gösterdik diyim de ,siz anlayın... 
 
içeride...herkese hoşgeldiniz diyip... oturdu.. 
tunaya yemek ye diyordu ,eniştem.. yemiş neyse ki.. 
tüfeği de ,fişekleri de.. unutmamış.. onu da.. yatak odasına koydum.. 
 
zuhal çıktı ,mutfaktan... 
elini uzattı tunaya... 
 
zu--- hoşgeldin tuna... çokk sevindim,tebrik ediyorum... hayırlı olsun.. 
tu--- teşekkür ederim, zuhal... sizin için de, hayırlı olur umarım... 
zu---- sağol.. 
 
er--- kimse gelmeden.. poz verin.. bakalım... 
 
abim hepimizi değişik açılardan, çekti peş peşe.... 
 
ikinci zilde.. lütfü abiler,geldi..
onlarla da.. bir hoşgeldiniz furyası yaşadık... 
 
iştee beklenen an geldii... 
 
suat amca, suzan hanımın arkasında... şen şakrak.. merdivenleri çıkıyor... 
 
elinde süslenmiş, çikolata gondolunu taşıyor o da.. 
anneannesinin arkasında da... 
ziya var...
iki dirhem bir çekirdek.. giyinmiş.. elinde kırmızı güllerle geliyor.. ...
 
içeri girdiler, tahmin edersiniz artık ortamı... 
 
herkes oturdu.. ziya yok.. 
dışarıdan... kapının tokmağından da tutmuş.. kimse açamasın diye.. 
zuhale ,çiçeği veriyormuş meğerse...
 
 tabi.. ben zuhalin yalancısıyım.. inanmış gibi yaptım artık..
 
ikisi birden içeri girdiler..
ziya da.. tokalaşıp.. oturdu.. tunanın yanına.. zuhalde güllerle mutfağa girdi.. 
 
suat amca öyleydi zaten ama suzan teyzeyi,bu sefer çok sıcak.. buldum...
zuhal göz hapsinde..devamlı... 
vazoya gülleri koymuş.. getirdi.. sehpaya... bıraktı.. gondolun yanına... 
 
zu--- kahveleriniz nasıl olsun.. 
herkes orta dedi.. 
 
dışarıda sohbet edilirken... zuhal mutfağa girdi.. neşe ablayla bende,ardından... 
 
dört bakır cezve ocağa konmuş bile...
filcanların tabaklarında da.... lokumlar var.
 
neş--- zuhal.. çok hoş olmuşsun.. 
zu--- sağol neşe abla.. 
neş--- şeyy, dün için.. bozulmadın dimi.. lütfüm herşeyi açık açık konuşsunlar dedi de..
sen olsan... 
 
zu--- neşe abla.. üzme kendini, ben de öyle olması gerektiğini düşünüyordum zaten... 
 
neş--- sevindim,canım.. 
ir--- bu ince belli bardakta içen  kim,zuhal.. 
zu--- suat........ bey.. 
 
ir--- artık,baba desen.. 
zu--- henüz erken .. ziya gibi ,değilim ben.. 
neş--- haklısın zordur da... suat amcaya.. baba dersen ,deli divane olur.. 
kızları yok ya,o çok seviyor gelinini.... 
zu---................. 
 
neş--- suzan teyze de.. .. anneannesi de..öyle benimsemiş ki,seni.. 
dün, gittin diye çok üzüldüler... 
zu---................
 
ir---- ben sehpaları koyuyorum.. tamam mı...
zu--- tamam.. 
neşe abla da ,bardaklara ..suları doldurdu.. 
 
zuhal getirecek.. biz de dışarı çıkıp..oturduk... 

Hiç yorum yok: