Translate

24 Şubat 2012 Cuma

549. bölüm..


perdeler hazırmış.. eve götürüp.. taktırdım.. harika olmuş hepsi de... ev çok değişti..
onlar gidince... duş aldım aceleyle.. 
 
abdullaha geldiğimde... zuhalin saçı bitmişti...düz fönletmiş.. ama nefis görünüyordu.. 
manikür yaptırıyor...daha..
abdullah ,beni aldı hemen.. saç, takacağım diye tutturdu.. ay nasıl özlemişim uzun saçlı olmayı..
saçımı dalga dalga yaptı..aralarına sık sık aynı renk saçları tutturdu..onlar da dalgalı.. kendimi tanıyamadım
biran... 
 
zuhal benim paramı da ,vermiş.. çok kızdım ama..almadı,tabi..
 
çıktık kuaförden.. 
ir--- bize gidelim.. sana makyaj yapayım.. geri götürürüm.. 
zu--- yok gülüm.. sağol.. yordum seni de.. pastayı zahmet etmişsin..taşınmışsın madem..
niye aldın ki..
 
ir--- sus be zuhal.. yapamadım zaten..içime sinmedi almak ama.. bin hadi.. bırakayım seni.. 
böyle gitme.. ziya karşına çıkarsa..kaçamazsın da.. 
zu--- hah hah hah...delisin.. sen..
 
teyzemlere geldik... ziya beyin arabası kapıda duruyor.. 
ir--- gelmiş senin ki.. 
zu--- senin ki, deme.. 
park ettim... 
 
ir--- gel,bakalım..elimle teslim edeyim seni.. 
zu--- aa,kime kız.. 
ir--- teyzemee... başka kime olacak ki.. hah hah hah..
 
demir kapı açıktı.. girdik içeriye... 
merdivenleri çıkıyoruz... 
 
teyzem kapıyı aralık bırakmış... ittim.. ziya içeride oturuyor... 
bizi görünce kalktı ayağa.. 
 
ir--- hoşgeldin ziya.. 
zi--- hoşbulduk.. sizde hoşgeldiniz... bu ne güzellik böyle,gözüm kamaştı.. 
 
zu--- merhaba.. cesur.. 
zi--- hah hah hah.. merhaba..
 
ir--- teyzem nerede.. 
zu--- girsene irem..  
 
zi--- kahve yapıyor.. anacığım.. 
ir--- vaayy.. anacığın ha..
zi--- e herhalde yani.. 
 
ziya da,ben de.. oturduk.. zuhal de.. mutfağa girdi.. 
 
kahvelerimizi teyzem yapmış,o da.. getirdi..
ikram etti.. 
tabi, ziyanın bakışlarını söylememe gerek yok...
zi--- tatlıya,dondurmaya  baktın mı..zuhal.. yetmezse.. söyle.. 
zuhal de,filcanı  alıp..oturdu..
 
zu--- yeter,  artar bile.. sizden başka kimse gelecek mi..
zi--- hiç kimseyi çağırmadım..nişana gelirler.
akşam için,çikolatayla çiçek yaptırdım.. başka birşey gerekiyor muydu.. 
 
zuhal gülümseyerek.. "yok" dedi.. 
 
ayağa kalktı...
zi--- bana müsade.. 
 
 benimle tokalaşırken... teyzem geldi,o sırada... 
onun da elini öptü..kahve için teşekkür etti.. 
 
zuhalle beraber..merdivenin orada konuşuyorlar.. yolcu,ediyor..yani..
 
bir ziyanın,birde zuhalin kahkahasını duyduk.. teyzemle otururken...
 
sonra.. zuhal içeri girdi...gülerek.. 
 
zu--- ee,sevim hanım..damadına da.. kahve yaptın ha.. anacığı olmuşsun..
se--- öyle oldu.. 
 
ir--- bu işler böyle..hadi, ben de kaçıyorum... 
zu--- yemek yiyelim.. senin yemeğin yoktur şimdi.. 
ir--- aa, niye olmasın canım.. 
 
teyzemi öptüm,zuhali koluna girip.. dışarı çıkardım...
 
ir--- senin cesur.. ne dedi.. 
zu--- yorum yok... 
 
ir---- hımm.. bak sen.. akşam .. kapını kilitle,tamam mı.. 
bu gece de, sözlümü görmeye geldim diye..
dalabilir odaya... 
 
zu--- (gülerek ) o da ,bana aynı şeyi ima etti.... 
bende, bir sürprizim olabileceğini.. söyledim.. gözleri parladı....
 
ir---- hiiiii... sürpriz miiii.... 
zuhalim ,yapma bee.. ileri de gidemezsiniz şimdi.. 
 
zu--- hah hah hah... ay iremm,inanamıyorum sana..
senin sürprizlerine benzemeyecek, kızım.. 
aliyi yatıracağım benim yatağıma... gelirse..onun saçını okşasın..bundan ala ,sürpriz mi olur..
 
ir--- zu--- hah hah hah... 
 
***********
 
 
eski eve geldiğimde ... saat dörttü.... 
tunayı aradım.. toplantıdalar dedi.. sekreter...
 yarım saat içinde.. toplantı biterse arasın beni dedim.. 
 
buzdolabında ki.. yemeklerimi.. saklama kabına aldım.. sebzeleri de..poşete koydum.. 
çamaşır telindeki.. çamaşırları katladım.. ütüyü de.. üstüne koyup.. bohça yaptım... 
 
bekledim, bekledim.. tuna aramadı diyerek.. hazırladıklarımı alıp.. indirdim arabaya.. 
içime sinmedi.. geri çıktım... 
kapıyı açarken.. telefonun sesini duyunca.. nasıl açtığımı bilemedim... 
 
ir--- alo..
tu--- canımm.. 
ir--- hayattıımm.. konuşamadan gitsem..üzülecektim.. nasılsın.. 
tu--- iyi ama çok yorgunum.. sen nasılsın.. ne yaptın.. 
(anlattım ) 
ir--- şimdi de.. gidip,giyineceğim.. gecikme olur mu... 
tu--- bak,altıya kadar gelmezsem.. sen git... doğrudan oraya gelirim.. 
ir---- ............ peki.. kıyafetini götüreyim mi.. 
tu--- gerek yok, aşkım.. giyinip,gelirim ben.. 
ir--- tamam.. hoşçakal canım.. 
tu--- sende.. 
 
*************
 
yeni evimizdeyim... 
tüp dedantörünü takıp..yedim birşeyler... 
getirdiklerimi yerleştirdim.. 
tunanın kıyafetini çıkarıp, dolap kapağına astım.. 
 
güzel bir makyaj yaptım... kahve tonlarında.. 
 
hazırlandım.. kahve rengi.. diz hizasında ki.. eteğimi ... 
fildişi ipek ,yakası volanlı.. bluzumu giydim.. 
şık kahve deri çizmemle ..çantamı aldım dolaptan.. setlerimi çıkardım kasadan.. baktım hepsine..
altınlar ağır kaçacak..diye.. pırlantayı tercih ettim.. yüzüklerimi de taktım.. 
 
biraz gezindim,evin içinde... etrafa baka baka, bir sigara içtim.. balkonda..
hava karardı.. neredeyse... 
 
içeri girip.. balkon kapısını kilitledim... 
krem rengi düğmesiz cekedimi ,giyip.. parfümümü sürdüm... çantamı aldım... 
indim aşağıya... 
 
**************
 
 
 
arabaya binip... bulvarda bir tur attım... 
ali abinin bürosunun önünden geçerken..içeri baktım... abim yoktu... 
iş yerindeler demek ki.. yada evlerindeler.. 
 
.. giderken.. lütfü abiyle, neşe abla yanımdan jet gibi geçtiler... 
arabayı tanımıyorlar ya... 
 
neyse ,benim acelem yok... 
teyzemlere gelip... zile bastım.. ergün abi açtı.. 
yukarı çıkarken... 
er--- bacıımm.. hoşgeldin... maşallah.. bu ne güzellik böyle.. tuna nerede... 
ir---- gelecek abi.. sağol... 
 
er--- sen,geç içeri.. yemek ye... bende giyinip.. geleyim... 
ir---- tamam..ütülenecek birşeyin varsa.. yaparım ha... 
er--- oy oy.. ütümü yapacaksın sen... sağol bacım... hazır herşeyim... 
 
o yukarı çıktı, ben içeri girdim... 
 
eniştem karşıladı... 
os--- maşallah tu tu tu tu.. allah nazardan esirgesin.. hoşgeldin... 
ir---- sağol eniştem..sende çok şıksın..  elini öpeyim ,lütfenn.. 
 
os--- olmaaz.. harçlık  istersin... 
ir-- os--- hah hah hah... 
 

Hiç yorum yok: