Translate

24 Şubat 2012 Cuma

545.bölüm..


kitabı elime alıp.. sayfaları hızla çevirdim... bir başka yerinde yazı falan ,var mı diye bakarken... 
basım tarihine takıldım.. 
 
"20 ağustos 1981" yani bu yıl.. ben hastanedeyken basılmış.. buraya nasıl geldi öyleyse... 
koşup , merceği getirdim..evet, doğru okumuşum işte.. 
 kim yazdı bu yazıyı.. 
tuna kimin ,sevgilisiymiş.. çıldırdım tabi.. burnumdan soluyorum... 
 
 
kitabı yırtıp atmayı düşündüm de.. delili yok etmiş olurum .. tunaya soracağım ,
bunun ne demek olduğunu..tunadan şüphem yok canım.. evimize kim girdi,onu bilmem lazım.. 
 
kapı açılıp.. tuna ,gayet neşeli bir sesle içeri girince.. 
yelkenleri suya indirdim... 
 
tu--- iremmm... aşkımm.. 
ooo buradaymış,benim goncamm... e hani öpücüğüm.. 
 
gülümseyerek... yanına gidip ,öptüm yanağını... 
ir--- hoşgeldin canım... geciktin.. 
 
"bu ne güzellik böyle diyerek.."sarılıp.. o da ,öptü beni.. 
ceket koluna, gül sokmuş... upuzun sapıyla ne alem ya... 
onu verdi bana... 
 
tu--- bu da senin için... jestin, çok güzeldi.. çok ,teşekkür ederim.. 
 
ben kaktüs gönderdiğimi unuttum, bir an... anlamamış bakınca... 
 
tu--- yanii.. sen değilsen..  benim bilmediğim...bir başka sevgilim var..o zaman.. 
ir---- olamaz ,o dediğin.. ben gönderdim.. sen ,sadece benimsin.. 
 
tu--- (kaşlarını çatarak ) ben ,başka birşey mi dedim sanki.. neyin var ,senin... 
ir--- birşeyim yok... hadi giyin de.. gidelim.. acıktım... 
 
 elimden tutup.. salona girdirdi... koridorun ışığı vuruyor ,içeriye... 
oturup.. kucağına çekti, beni de... 
 
tu---- kandıramadın.. hadi goncam söyle.. ne oldu sana.. 
ir---- tunam, önemli değil ... 
 
tu---  birileri canını sıkmış ,senin... kim..
 
ir---- kitap okuyordum.. ona takıldım.. konusu ,böyle yaptı beni.. 
adı love.. sen mi aldın onu.. yazın, basılmış ta... 
 
tu--- yoo.. yazın,kitap alacak haldemiydim ki... neredeydi...
ir--- oturma odasında ki ,dolaptaydı.. sen anahtar verdin mi ,birisine.. hani,abinler falan kaldılarsa.. onların olabilir.. 
 
tu--- nerede kitap.. bakayım şuna... 
 
gittik mutfağa.. 
eline alıp.. baktı ,içine dışına... ingilizce olduğunu görünce...
 
tu--- onların olmadığı kesin,bunu okuyacak..  düzeyde ingilizce bilmiyorlar..
tuğrul abim geldi ,iki kere buraya... hasat zamanındaydı..
ben gönderdim yani.. para bırakmıştım,onu aldı.. 
şimdi öğreniriz.. onun muymuş..
mercekle 
mi,okudun ... basım harfleri o kadar küçük değil de.. gözün mü bozuldu yoksa..
 
telefon ahizesini alınca... 
ir--- bırak tuna.. arama.. kalsın... ben anladım,kimin koyduğunu.. 
tu---- kimmiş.. 
 
ir--- abimin hanımı.. 
tu--- nereden biliyorsun.. benim evime onunla mı ,girdi yani.. 
yok yok.. yanılıyorsun.. o yoktu burada.. 
arayıp soracağım.. eğer öyle birşey, yaptıysaaa... 
 
ir--- ya tuna... boşversene..moralini bozma ,ona da..  hatırlatma şimdi.. ...
 o girmenin bir yolunu, bulmuştur.. 
kadın deneyimli.. yalıya da, kadınları getirmişti ya... 
 
tu---- peki, sen neden o dur ..diyorsun... parmak izi mi ,var... 
 
kitabı alıp.. merceği tutarak.. yazıyı gösterdim..
 
ir--- anladın mı... konusu itibariyle ,kendine yakın bulmuş demek ki.. 
vazgeçmeyip..seni elde etmek istediğini de ,bil.. ingilizce bile, öğrenmiş olabilir.. 
 
baktı baktı..  küfrederek..kitabı yere fırlattı.. 
 
tu--- yarın taşınıyoruz.. ne gerekiyorsa ..al.. burada kalmak bile ,istemiyorum... 
gizlice dolaştığını düşündükçe, midem bulanıyor..
 
içeri girip... giyeceklerini ,kılıfın içine koydu.. .. aceleyle kapattı.. 
 
tu--- hadi gidelim... 
 
cekedimi ,ayakkabımı giyip.. poşeti aldım... 
tuna da, diğer evin anahtarını aldı.. 
sessizce ama gergin indik merdivenlerden... 
 
*******
 
yeni eve gelinceye kadar.. hiç konuşmadı... çok sinirlendiğini görebiliyorum..
yukarıda, kıyafetlerini değişinceye kadar.. bende salonda gezindim... 
 
tu--- irem... 
 
döndüm arkamı...
 
ir--- tuna, ısrar etmesen.. söylemeyecektim.. hevesini ,neşeni kırmamak için.. 
tamam.. burada 
otururuz.. ama sakinleş lütfen... tesadüfen görmesem, hiç bilmeyecektik.. bile... 
hadiii.. gülümse
ben,az önceki .. tunamı geri istiyorum... 
 
ışığı kapatıp.. yanıma geldi... arkamdan sarıldı.. bana... 
 
tu---- haklısın da.. bana,dedikleri aklıma gelince..  delirmemek işten değil..irem...
 polislerin,abimin duyduğunu bilmeden.. 
"tuna sevgilim ,sana sürprizim var gidince göreceksin" diyordu... nasıl, gülümsememi bekliyorsun.. ki..
 
ir--- o da.. onun (..............)  ..saplantı yapmış seni.. normal değil,o kadın.. 
hem çiftlikte de.. kalmış ya..
tepkin biraz fazla gibi..geldi.. bana...
 
tu--- değil..orada,onlarında hakkı var.. ama yukarıdaki kapılar kilitliydi o varken.. 
 bizim mahremimizi görmedi.. 
burası,sadece bizim... evde, istediği gibi gezinmiş..olacak şey mi..
 tiksiniyorum,anlıyormusun.. satarım ben ,orayı..
 
ir--- seen.. ev mi satacaksın.. mülk satılmaz ,kuralına ne oldu.. 
tu--- mülk ,kirlendi.. canım.. 
 
ir----sakinleştiysen, gidelim mi..
tu--- mecbur olmasam gitmezdim ama..

Hiç yorum yok: