Translate

24 Şubat 2012 Cuma

540.bölüm..


ertesi gün... 
 
sabah tunayı gönderip.. bende çıktım evden.. yağmur durdu nihayet... 
hıı, gece annemler geldik diye aradılar... başka birşey konuşamadık.. gelin hanım varmış ya evde.. 
 
neyse... 
annemlerin evine geldim..yürüyerek..
erken saatte,mis gibi havada dolaşmak iyi geldi..
kapıyı açtığımdaysa, sessizlik ürkütücüydü.. 
hemen tv yi açtım... sonra mutfağa girdim.. buzdolaplarında bozulacak ne varsa.. sebze adına.. 
çıkardım.. temizledim etrafı,düzenledim... 
 
bir kahve içip.. 
yengemi arayıp, müsaitmisin dedim... 
"tabi tabi ,.. öğlenden sonra.. gel "dedi..
 
sebzeleri, nimet teyzeye götürdüğümde... ayak üstü, neden gittiklerini de anlattım.. 
vah vah dedi ,durdu kadıncağız.. 
 
necla ablaya da ,uğradım.. gülşenin annesine de.. haber verdim..evin boş olduğunu.. 
 
 
arabaya bindiğimde, on bir olmuştu saat... 
abdullaha gittim.. saçım,manikürüm .. bir saat sürdü.. saçımı düzeltti yine.. omuzlarıma değiyor artık..
 
 evime gidip...akşam için yemek pişirdim.. salatam bile hazır.. tatlandırılacak sadece... 
 
kıyafetimi.. giyinip..
 
manisayı aradım.. .teyzemin komşusu satiye hanım açtı telefonu..
 
bizimkiler çarşıdalarmış...selam söyleyin,sizin de ellerinize sağlık ..yoruldunuz,bizim için dedim.. 
"aa, yıldız da bize yapıyor ya kızım.. nuri bizim de oğlumuz sayılır.. bunları düşünme gari "dedi..
sağolsun... 
telefonu kapadıktan sonra..
 
makyajımı yaptım.. 
tam çıkacakken,
kapının zili çalınca.. açmayım dedim..gideceğim ya... 
 
ama tuna anahtarıyla açınca.. mahçup oldum... 
 
ir--- başkası sandım,tuna.. afedersin.. 
tu---  pardon.. irem nerede.. 
 
gülerek... sarıldık... 
ir--- az önce görseydin ,sen.. hoşgeldin.. 
tu--- hoşbulduk.. bu ne güzellik böyle.. 
 
ir--- sağol.. canımm.. ya,sen taa oradan gelince üzülüyorum.. çiftliğe gitseydin ya... 
tu---- canımm.. seni,görmek istiyorum.. ne yapayım..
 
öptüm yanağını.. ruj izimi, sildim sonrada... o da, beni öptü.. 
 
ir---  elini yıka sen.... yemek hazır..
tu--- sağol ama  aç değilim.. beraber gidelim diye ,geldim..
ir---- amaa.. 
tu--- ben,büroya gideceğim.. canım.. 
ir---- tamam..öyleyse.. gidelim.. 
 
çantamı,anahtarımı aldım.. tuna da, kilitledi kapıyı... çıktık.. 
arabanın yanında konuşuyoruz... 
 
tu--- randevun kaçta.. 
ir--- saat vermedi.. öğleden sonra dedi..
tu--- ben portakal,mandalina getirdim... teyzenlere bırakalım.. giderken.. 
 
ir--- tunam.. benim arabaya koy onları.. uğrarsak.. anlatmam gerekir..gecikiriz.. 
tu--- peki, aç bagajı... 
 
tuna koydu kasaları... 
ir--- sen ,ne ara çiftliğe gittin.. söylesene..
dersin mi, boştu.. bunlar , çok yeni toplanmış da.. 
 
tu--- (gülerek..) ay yakalandım.. nasılda biliyorsun.. yeni toplandığını... 
 
ir--- bilmezmiyim hiç... senn..dersleri ekiyorsun, dimiii.. 
 
tu--- hah hah hah..anlat diyeceksen, benim arabayla gidelim..geri getiririm seni.. 
yok.. sabrederim,diyorsan.. 
 
ir---- sabır mı,kimmm.. benn..mii.. 
arabandan alacağın birşey varsa al.. beni teyzeme bırakıp..
sen bununla gidersin, olur mu..
 
tu--- tamam... 
 
 kocaman bir zarf,birkaç da dosyayla gelip oturdu yanıma... 
hareket ettim... 
 
ir--- eeee.. niye dersi ektin ,söyle bakalım...
 
gülerek...
tu--- onay emri,geldi..
ir--- onay mı... haaaa... ay ,tebrik ederim hayatımm...çok sevindim, çok.. 
gurur duydum seninle..
hayırlı olsun...
 
tu--- sağol.. devir işlemleri vardı da... toplantılar falan,erken çıktım okuldan... 
artık,derslere çok zor gireceğim..herhalde.. 
proğramımı ,yeniden düzenleyecek sekreterim.. 
 
ir---- ...................sekreteri"m" mi dedin sen...  çabuk ,adapte olmuşsun bakıyorum... 
 
tu--- hah hah hah... 
ir---- tunaaa..gülme,paralarım seni.. 
 
tu---- yaparsın,eminim..fevzi beyin ,selamı vardı sana..inceleme yapıyorlar.. okulda.. 
mustafa bey için yarın,tören düzenleyelim dedim.... akşam da ,yemeğe götüreceğiz onu..
 
ir--- as... gidiyor ha.. ona bir hediye alayım da.. götür.. çok emeği var, bende..
 
tu--- yemekte,sen verirsin.. .. eşli gelinecek..
ir--- offffffff..... 
 
tu--- yalnız git ,demeyeceksin dimi.. 
ir---- diyebilseydim keşke... 
tu--- ...........................
 
*********

Hiç yorum yok: