Translate

24 Şubat 2012 Cuma

535.bölüm..


arabalarına.. getirinceye kadar.. susmadı ziya.. 
allahım,gözlerimizden yaş geldi.. 
nereden buluyor.. o komik fıkraları.. bilmem... 
 
zi--- geldik mi ,ya.. hiç anlamadım..
tu--- bizde,ziya.. uzun zamandır böyle gülmemiştim.. sağol.. 
 
zi--- sizde sağolun.. 
 
 
onlar arabalarına binince...korna çalıp... gittiler... 
bizde.. evimize geldik.. 
kıyafetlerimizi,çıkarıyoruz..
 
ir---- ayy yanaklarım ağrıdı.. gülmekten.. 
tu--- benim de... deşarj olduk.. işte.. 
ir--- güya erken gelip ,dinlenecektin... 
tu--- bir bakıma dinlendim,sayılır... 
 
ir---- kahve yapayım mı ,tunam.. 
tu--- yap hadi... bende duş alırım o arada..,içeriz.. 
 
ir--- tamam... 
banyoya giderken.. seslendi.. 
 
tu---- sumaksız olsuunn.. hah hah hah...
ir---- tunaaa... 
 
*************
 
kahveleri yapıp.. mutfak masasına koydum fincanları. çikolataları unutmadım tabi.. 
ir--- tunaa.. hadi gell.. 
tu--- geliyorumm.. 
 
eşofmanlarını giymiş.. geldi, mutfağa... öptüm yanağını...
ir---- mm.. misler gibi de kokarmış.. sıhatler olsun.. 
 
oturduk karşılıklı..
tu---- sağol.. 
ard arda iki kez hapşırdım.. 
tu--- çok yaşa.. üşütme sakın.. 
ir--- sende gör.. rüzgardan olmuştur... üşümedim..çorap bile giydim baksana... 
buyur,kahveni sumaksız yaptım... 
 
çikolatalardan ona da verdim.. bende ağzıma aldım.... 
 
gülümseyerek... 
tu--- eline sağlık... o da fena değildi..aslında.. biraz ekşiydi,sadece... 
ir--- ığğğ..ne birazı ya..feciydi.. dudağında kalanlar bile ,bana yetti..
 
tu--- bakalım bana yetecek mi.. 
ir--- ne... 
tu---- yok birşey... yengenle ...
ir---- konuşmadım...tuna, zamanım olmadı.. yarın ararım.. 
 
tu---- yanına gitsene... 
ir---- gitmem... .. ya ,niye canımı sıkıyorsun benim.. 
tu---- ameliyatını ,o yapmış.. muayene olma,istemiyorsan.. ama aydınlatır seni.. 
bak,beraber gidelim de demedim... canını sıkacak ,ne var ki.. bunda.. 
 
ir--- sahi,niye demedin... 
tu--- doğru mu ,söyleyim.. 
ir---- (kaşlarımı çattım) tabi ki.. ne oldu tuna... 
 
tu--- yengen,  gelme dedi.. seninle,yalnız konuşmak istiyormuş..
 
ir---- seen ,yengemi mi aradın.. 
 
tu--- hımm, öğlen seninle konuşmadan .. halamı da,onu da...aradım..  selamları var sana... 
ama yengen... gelme  diyince..dışlanmış gibi hissetmenin ötesinde ,korktum..... 
 kötü birşey yok ,dese de.. sinirim bozuldu..tabi..
ardından, sende ağlayınca.. ipler koptu bende... 
öğlen ki halimin ,sebebi buydu yani.. lütfen,beni seviyorsan... git irem... 
rica ediyorum.. 
sana birşey olacak diye,ödüm kopuyor... 
 
ir--- tamam ya.. giderim.. sakin ol.. 
ay tuna,ne alemsin.. çocuk gibi..
işin içine sen girince.. . yok diyemiyeceğimi..  biliyorsun tabi..
 
gülerek...
tu--- inatsın ya ,umudumu ona bağlıyorum bende... 
 
ir---- küçükken, bende çok derdim... istediğimi yaptırmak için...
 babam dayanamazdı da.. annem 
isteğin normalliğine ,bakardı önce...ağlamak falan da ,kar etmezdi.. 
onu,bildiğimden.. babama giderdim hep... 
 
tu---- şımarıklığına , ses çıkarmadığını.. 
bana da,dedi zaten... en baştan kabul ettirdi.. yani.. 
 
gülümsedim... 
ir---- ama çok çok mutlu bir çocukluk, geçirdim tuna.. 
ne dersem, anında yapılırdı.. mantıksız olsa bile... 
ben çok şanslıyım... hep kıymetliydim..
 allah seni karşıma çıkardı...şimdi de kıymetliyim...  
 
tu---- öylesin.. ama bende şanslıyım,canım... siyah-beyaz yaşıyordum... renklendim... 
 
ir--- hah hah hah... renk dedin de,aklıma geldi.. yarın, zuhale mandalina götüreceğim... 
 
tu--- götür de, niye.. yarın..
 
ir--- az önce, söyledi de.. içime dert oldu... şimdi, sağ kolu dirsekten çıkmıştı zuhalin..küçüğüz daha...
o beş,ben de altı-yedi yaşlarındayız..  
çok sıkılmış evde..
teyzemle geldiler ,çiftliğe... kolu alçılı,ağaca çıkamıyor.. 
teyzem yediriyor,koşmasına izin vermiyor falan.. ben ilgilenirim,teyze dedim... 
ağaçtan mandalina
kopardım,soydum.. yedirdim biliyordum..ben... 
meğerse...ağzına verir gibi yapıp ,
ben yemişim... 
 
tu---ir---hah hah hah... 
 
ir---- offf of.. ne günlermiş.. 
zuhale nazlanıyordum,"sana baktım..affet "diye de...
şimdi söyledi.. 
fedakar zuhalim.. ergün abiyle oynarken, kolunun üstüne düşmüş.. 
annem,babam abime kızarlar diye..
 ağrıdığını ..hiç söylememiş ... 
dirseği morarınca.. teyzem fark etmiş..
tabi, kızılca kıyamet kopmuş... 
 
bizde tam üstüne gitmişiz...
 ay tuna,hiç unutmuyorum.. görecektin hallerini.. 
üç kardeş ,birbirine sarılmış nasıl ağlıyorlar.... neymiş.. teyzem abilerine, niye..kötü bakmış.. 
o zamandan belliydi zaten.. tutkunlukları... ziya da ,o bağlılığın .. meyvesini yiyor... 
kim derdi ki.. ergün abi.. zuhali ,bir başkasına emanet edecek... gitmesine izin verip.. 
gelmesini bekleyecek... 
 
tu--- eee.. kız kardeş ,onlarında onayladığı birisini ..istiyorum demiş.. bari,tanısın diye..ses çıkarmıyor..
 
ir--- aynen öyle...tunaa, saate bak... kalk kalk.. hemen yatıyorsun... uyuman lazım...
 
 ellerinden... çekiyorum.. ama..
tu--- sensiz olmaz.. 
ir---- olmayan ne.. geleceğim şimdi. şunları yıkayım da... 
tu--- hayıırr... 
 
kaldırdım zorla... kolunu omuzuma, alıp... 
 
ir--- gel hadi, gell.. yıkamam...şımarıyor musun ne.. 
tu--- hah hah hah... eveett.. 
 
çenemden kaldırıp... 
tu--- dudaklarındaki.. çikolatayla nefis görünüyorsun... durr.. sakın yalama ,onlar benim.. 
 
e yani.. onunsa.. onun olsun.. ayrı gayrımız mı var... tunama canım feda... 
 


Hiç yorum yok: