Translate

24 Şubat 2012 Cuma

531.bölüm..


ne--- yıldızın düğününde çekilen resmimiz ,bende yokmuş ha abla.. ver de ,tab ettireyim.. 
 
se--- vermem.. nermin .. ben yaptırırım.. 
götürüyorsunuz, geri gelmiyor sonra... 
(kısık sesle.. ) irem,derhal çağır zuhali.. gecikti..
 
başımı sallayıp... aklıma ilk geleni söyledim hemen...
 
ir--- teyzee..lokumun yok mu.. canım istedi.. 
 
---- abooo.. canım istedi dedi.. yüklü mü ki.. 
ir--- hah hah hah... 
 
se--- aşağıya in, kilerde.. var..  irem.. 
 
ir--- hemmenn..
 
kapıyı açıp.. kısık sesle.. 
ir--- zuhall,geliyorum..
zu--- geel.. 
 
merdivenlerden inerken.. ziya merhaba dedi.. hala ayakta konuşuyorlar... gidememiş ..
 
ir--- merhaba.. yukarıdaki tazeler, merak ettiler.. geleceklerdi valla.. 
zi--- hah hah hah.. 
 
zu--- ben,sana dedim.. 
zi--- sorduğuma ,cevap vermedin ki.. 
 
ir--- bölmek istemezdim de.. kusura bakma.. 
ne sorduysan artık.. cevabı duyamayacaksın ,demektir..
zuhal ,yukarı çıkacak benimle..emir büyük yerden... 
 
zi--- ikinize de..aşkolsun..yani... gidiyorum.. 
 
ir---- bir dakika....ne aşkolsun diyorsun.. 
bu kadar zaman, yukarıdakileri oyaladım ..nene,sersemletti beni.. kulaklarım uğulduyor..
daha ne yapsaydım..
hatta,zuhale dışarıya çıkarayım seni ..ziyayla konuşursun diye de teklif ettim  ama..
 
zu--- iremm.. 
ir--- ....................... 
zi---- pardon..  zuhalin istemediği, hiç aklıma gelmemişti doğrusu..  en kötüsü de, teklifine yok demesi.. rahatsız ettim,iyi günler size.. 
 
yürüyüp.. demir kapıyı ardından kapattı... 
arabasına binecekken... öyle bir baktı ki, zuhale... 
hayal kırıklığı ve üzüntüsü yüzüne yansımıştı.. 
çalıştırdı arabayı  ve gitti..
 
zuhal hiç birşey demeden,çıktı merdivenleri.. bende kilerden lokumu alıp.. öyle çıktım yukarı.... 
 
salonda herkese ikram ettim..yediler.. bende attım ağzıma.. 
 
ir--- hii.. ben tunayı arayacaktım.. 
se--- ara kızım.. 
ne--- ertan uyanınca kalkalım...bizde... 
 
ben numaraları çevirirken..
se--- irem..tuna gelsin.. burada yiyelim yemeği.. ahmeti de ararız...
ir--- yok teyze yok.. sağolasın...
 
--- aloo...
ir--- ben irem kara.. ertuna karaya bir not bırakacaktım.. 
---- bir dakika.. kendisi burada vereyim.. eşiniz arıyor.. ertuna bey.. 
tu--- alo..
ir--- tuna.. birazdan kalkacağız annemle.. 
tu--- hımm.. iyi.. bende çıkıyorum..
ir--- tamam.. 
tu--- (fısıltıyla)annende bekle.. 
ir--- peki...
 
gülerek kapatıp... 
 
mutfağa girdim.. zuhal bulaşıkları yıkıyor.. 
 
ir---bana kızdın mı..sen..
zu--- birde soruyor musun.. inanamıyorum sana..  
 
ir--- ......... . kendimi ,nasıl affettirebilirim..
 
zu--- dilinin hiç ayarı yok.. 
 sana kesinlikle karışma demedim mi.. 
ben,nasıl çıkabilirdim ha.. söylesene..
 sende duydun,halimi  de..gördün  işte.. kaçacağım sanki.. 
gözlerinin önünden ,ayıramıyorlar beni.. 
öyle bir söyledin ki..sayende,ziya..beni istemiyor diyip.. gitti.. 
münasip bir yerine..kına yak, irem.. 
 
ir---- ................. zuhall.. 
 
zu--- zuhal deme, bana... çekil şurdan,çekil ..
 
ir---- ziyayı,niye durdurmadın..öyleyse.. 
 
zu--- gidemem diyorum,gi-de-mem... benim değil de.. senin sözüne inandı.. 
niye durduracakmışım ki..
. uğurlar olsun.. 
birdaha da.. gelemez.. 
siz gidince,annem neşe ablayı arayıp.. kabul etmediğimizi söyler... 
hepimiz rahatlarız... bu iş de, burada biter..
 
ir--- yapma zuhal.. benim hatam..onun ne suçu var... kabul edip,etmediğini soruyordu dimi.. 
 
zu--- evet..bu bence, çok özel bir karar..   . belki ,senin bilmediğin .. ,onun bildiği  bir beklentim var.. çok düşüncesizsin,çokk .. 
ir---- of ya.. offf.. herşeyi karmakarışık ettim.. 
 
mutfaktan çıkıp.. çantamı aldım.. 
hepsini tek tek.. öptüm.. 
 
ne--- ne oluyor...
ir---- almam gereken birşey vardı.. geleceğim...on dakikaya kadar...
sen hazır ol..
 
şaşkın bakışlarına aldırmadan... hoşçakalın.. diyip.. indim aşağıya... 
 
****
derin derin nefes alarak yürüdüm.... 
ziyanın bürosu çok yakın zaten...  arabası da..duruyordu... girdim apartmana...
birinci kata çıktım.. kapı ardına kadar, açık.. içeriden sesler geliyor.. 
kalabalıklar herhalde... 
 
baktım,içeriye .... ziyanın masası,tam karşımda.. 
oturmuş ,bir şeyler yazıyor... girmeden,seslendim..
 
ir--- ziya bey..
başını kaldırıp.. 
beni görünce... geldi ,yanıma... 
 
zi---- buyrun.. irem hanım.. birşey mi,oldu...
 
ir---- hımm.. işin var ama.. iki dakika konuşsak..
zi--- tabi..içeri girelim.. 
 
ir--- zamanım yok, ... sen aşağıya gelsene.. 
içerisi kalabalık,girmeyeyim..
zi---- peki.. 
 
aşağıda, apartmanın önünde konuşuyoruz.. 

Hiç yorum yok: