Translate

24 Şubat 2012 Cuma

526.bölüm..


masalarına gittik... zuhal ayağa kalktı.. sarıldık,çok özlemişiz... 
tunayla da tokalaştı... ziya iki koltuk yanaştırdı masaya... oturduk... 
 
zu--- nasılsın tuna.. 
tu--- iyiyim zuhal..sen nasılsın.. 
zu--- bende iyiyim.. 
 
ir--- siz ..nereden geliyorsunuz ,böyle... saat geç olmuş da... 
zi--- ooo, bir sorgucu daha.. zuhali kaçırdım ,tamam mı.. 
ir--- hadi canım.. sende.. 
 
zu--- abimle..beraber geldik.. irem..
ergün.. bir yere kadar gitti.. onu bekliyoruz.. 
zi--- ne alırsınız.. 
tu--- almayalım..ziya.. 
 
ir--- zuhal.. seninle pastaneye girelim.. kalk.. 
zu---( gülerek..) niye ki..
 
ir--- sen bilirsin.. supangle alacağım da.. 
zu--- allahım ya.. tunaa.. durdur şunu.. 
tu--- ahh ah.. 
 
****
 
gülerek..kolkola içeri girdik ikimiz..
ir--- yanında mı sorsaydım,kız... evet dedin mi..diye.. 
 
aldım iki supangle.. paket yapıyorlar.. parasını verdim.. 
zu--- ben..aileme..evet dedim,irem..  abimlerle konuştuk dün.. onlarda tamam dediler.. 
 
 
ir--- ayy, çok sevindim zuhalimm.. yarın size geleceğim annemle beraber.. detaylı,konuşuruz.. 
hayırlı olsun.. 
zu--- amin.. ama ziyaya daha söylemedim.. merakla.. sorup duruyordu ,o da... 
 
ir--- süründür kız.. biz gidince söylersin.. daha romantik olur.. kıyıda köşede durur.. 
arabanın içinde teşekkür eder ,ziya sana... 
 
zu--- hiç akıllanmayacaksın sen ha...  çok konuşma da..çıkalım hadi.. 
 
ir--- dur,son birşey var.. ziyanın teyzesi hastalandı mı..ziya istanbula gitti mi ..bülentte mi kalmış... 
 
zu--- üç oldu.. ama hepsinin cevabı evet.. 
ir--- iyi..  yelizin de, bülentin de selamları vardı sana ..size.. abimler de ,sordular.. durumunuzu.. 
 
zu-- as. sağolsunlar... 
 
masaya döndük.. 
oturduk yerimize... sigara içiyorlardı.. 
tuna bizede ikram etti.. 
 
sessizce oturuyoruz... 
bize bakıyorlar..ikisi de...
 
tu---  zuhal .. irem,seninle ne zaman konuşsa ... değişiyor..
 
zuhal bana dönüp... 
zu--- iyi mii, kötü mü..
tu---- ııı, yorum yok.. 
 
tu--zi-- ir-- zu-- hah hah hah.. 
 
zi--- bakalım şimdi nasıl etkilenmiş.. 
 
ir---  ziya bey.. etkilensem de.. söylemem ,zuhalin...  
 
zu--- ireemmm.. sus.. 
tu-- zi--hah hah hah... 
 
zu--- iki dakika dur ,bari.. 
zi--- irem hanım.. zuhal,susturmasa ..neyi demeyecektiniz .. 
 
ir--- o kadar da değil, yani.. ziya bey...  
sabırlı olmalısınız..
 ben şak diye söylerim de.. olmaz... 
hıı.. teyzeniz rahatsızlanmış.. geçmiş olsun..iyi mi şimdi..
 
zi--- sağolun.. daha iyiymiş.. korkuttu bizi.. ben  sabah gidip, akşam dönecektim.. 
yeni yoldan geldiğimden, yorgundum.. bülentin teklifini reddedemedim.. 
beni uyandırmaya çalışmış ama sonuç hüsran tabi.. 
 
tu---....... geçmiş olsun.. uykun hep ağır mıdır.. bülent çok seslendi de.. 
 
zi--- genel olarak,ağırdı..  çok yoruluyoruz.. daha
ağırlaştı.. hiç duymadım bile,seslendiğini.. 
 
ir--- vah vaahh.. 
zi--- tu-- zu-- hah hah hah... 
 
tu-- saat geç oldu.. irem hadi.. yarın okul açılıyor.. tatil bitti... 
zu---sana, kolay gelsin tuna.. 
tu--- sağol.. 
 
zi--- irem hanımın okulu yok mu.. yoksa, öğrenci rahatlığı mı var.. 
ir--- yok..ziya bey.. ben,okulu bıraktım.. 
zi--- ...........
 
ir--- ergün abi.. gecikti.. gelse ,onu da görürdük.. 
zu-- on dakikası daha var.. gelir.. birazdan..
 
kalkıp, tokalaştık.. 
zuhali öperken.. 
kulağına..
ir--- bak, uykusu ağırmış.. vazgeçebilirsin.. 
zu--- (gülerek.. )serseri.. uyursa ,ağır olur.. 
ir--- hah hah hah.. yaşa,kız  zuhal.. 
 
ir--- hoşçakalıınn.. 
zi-- zu--- güle güle... 
 
**************
 
 
eve gelince.. tuna valizi çıkarana kadar.. ben her yeri açıp.. evi havalandırdım... 
yine temizletmiş annem.. her yer pırıl pırıl.. buzdolabı dolu.. tost ekmeğimi  bile almış.. sağolsunlar valla.. 
 
ben valizi açtım..içindekileri yerleştiriyorum.. tuna da traş oluyor.. 
 
ir--- tunaa.. 
tu--- eveet.. 
ir--- yarın için istediğin birşey var mı.. 
tu--- ne gibi.. 
ir--- yiyecek, giyecek... 
tu--- yok.. akşam çiftliğe gidelim.. 
ir--- tamam. ben gelirim.. 
tu--- yengenle konuşmayı.. unutma.. 
ir--- olur.. 
 
valizi boşaltıp..içerideki odaya götürdüm.. dolaba koydum.. 
masam hala duruyor tabi.. en kısa zamanda.. gitmeli buradan... 
 
ir--- tunaa.. abimleri arasana.. 
tu--- ..sen ara, irem.. uykum var.. 
 
girdim odaya... tuna yatağa yatmış.. 
geceliğimi giyip.. bende oturdum, yanına.. 
aldım telefonu yorganın üstüne... çevirdim numaraları... 
 
ir--- çalıyor.. 
tu--- kimi aradın. 
ir--- eren abiyi.. aloo..merhaba abi.. .......... iyiyiz.. geç oldu ama.. geldiğimizi haber vereyim demiştim.. 
gönül,müge .. nasıllar......................... oh oh.. iyi yapmışsınız.. öpüyorum.. selamlar..
söylerim.. tabi.. iyi geceler... sağol.. abim.. 
 
kapadım...
ir-- selamı var.. tuğrul abiyi arasam mı, aramasam mı..
 
tu--- as.. ara.. 
 
aradım.. uzun uzun çaldı ,telefon...açılmayınca..kapadım..
ir---yok herhalde..
tu--- aylinin numarasını alsaydık ,keşke..oradadır mutlaka... 
 
telefon çalınca... açtım hemen...
 
ir--- buyrun..abii.. ........... evet ben aramıştım..yeni mi geldin.............. ufuğum nasıl.. ............
canım benim.. kıyamam... ................. bizde alıştık valla... ...............sen nasılsın..................
.............. bizde iyiyiz.. ... abiii.. abii. alooo alooo........ hıı,duyulmuyor mu ..................
..........................anladımm.. 
annemlerdeydik.. selamları var.. geldiğimizi,haber vereyim demiştim.. 
as.. sende ayline selam söyle...ufuğumu öpüyorum..  hoşçakal abim.. 
 
kapatıp .. telefonu yerine koydum.. 
 
ir--- onun da selamı var..  aramış bizi.. yokmuşuz.. 
şimdi de...ufuğu yatırıyormuş..
bizim aradığımızı tahmin etmiş.. (gülerek)
ve sanırım aylin de yanındaydı.. hatlarda
cızırtı varmış da,duyamamış beni.. 
ayol senin karşında, kim var.. diyemedim tabi..  hah hah hah... 
 
tuna da.. gözü kapalı kapalı güldü... 
kollarını açtı.. sırtımı dayadım.. göğsüne... 
 
ir--- tunamm.. 
tu--- canımm.. 
ir--- iyi geceler.. 
öptü ensemi... 
tu--- sanada bir tanem... 
 
**************
 
 
 
ben uyuyamadım pek..erkenden kalkıp.. kahvaltı hazırladım.. 
çayı demleyip,tost yaptım..
reçel koyarken..
tuna seslendi.. 
 
tu--- iremm.. 
 
elimi yıkayıp,içeri gittim...
 
ir--- efendim.. 
tu--- yanıma gel.. aşkım..sensiz uyanmak, istemiyorum.. bilmiyor musun da ,kalktın.. 
beraber hazırlarız.. 
 
sessizce..yorganın altına, girip... sokuldum tunaya... 
tu--- neyin var ,senin.. 
ir---- bilmem.. uyuyamadım.. 
tu--- hımm...şu mesele.. okul açılıyor ,diye..huzursuzsun.. 
ir--- herhalde...
 
tu---...................... iremm..
başımı kaldırıp, yüzüne baktım... 
ir---- evet.. 
tu--- sana binlerce kez sordum.. okul konusunu.. 
eminim dedin..lütfen öyle davran .. o zaman.. kararın değiştiyse de.. söyle... 
 
ir--- değişmedi.. tuna.. hem yapacak ,birşey de yok.. yarına düzelirim ,merak etme.. 
hadi kalkalım da.. kahvaltı yap.. 
 
tuna cevap vermeden..  sadece.. daha, sıkı sarıldı bana..
 
ir--- tunaa ,sende de birşey var ama anlamadım.. ne gizliyorsun benden... 
 
gülerek.. 
tu--- o nereden çıktı ,şimdi.. ne gizleyebilirim ki.. 
ir--- blmiyorum da.. tuhafsın.. 
tu--- tuhaf mı?..
ir----  bana söyleyemediğin..birşey varmış gibi.. hissettim..
tu--- .......... var olsaydı bile, lehine olurdu.. inan bana... 
 
*****
 
kahvaltı ettik.. tuna giyindi.. misler gibi.. 
kapının arkasında konuşuyoruz... 
 
tu---  mahzun, durma irem.. seni.. çiftliğe yada annene bırakayım istersen..
 
sarıldım.. beline.. başımı da omuzuna yasladım.. 
ir---- özleyeceğim seni.. çok uzun zamandır,ilk kez ayrılıyoruz ya...
merak etme.. düzelirim.. hem ,anneme gideceğim zaten.. kolay gelsin sana.. 
 
başımı kaldırıp... gülümsedim.. 
ir-- git hadi.. gecikeceksin..
 
öptü beni.. 
tu--- akşam,geç kalmamaya çalışırım..annenlerde kal..
ir--- yok yok..buraya gel.. 
tu--- dikkatli ol.. canım..
kapıyı açtım.. 
ir--- sende... hı tuna,bu anahtarı al istersen. 
tu--- babanlara kadar,yürürüm canım.. hoşçakal.. 
 
daha merdivenlerden inerken..içimi ,hüzün kapladı... 
 
 balkona koştum çabucak.. tunaya el salladım.
uzaklaşana kadar ,dua ederek arkasından baktım... 
 
 

Hiç yorum yok: