Translate

24 Şubat 2012 Cuma

525. bölüm..


ah--- dört tane araba gelmiş.. beyazı sana,siyahı da tuna adına aldım..ruhsatları ona göre çıkarıyorlar..
tuna da.. beyazı istiyormuş.. ha bire ,kim almış bul abi diyor.. e aynı evdesiniz ,diyemedim tabi.. 
 
ir--- hah hah hah.. ay sahiden hoşmuş.. 
 
annem tabaklara sarma koyup, tepsiyle getirince... 
ir--- anneemm..ay niye sarma var, demedin.. 
 
ne--- getirdim işte.. yiyin hadi.. ahmet ertanı al,da tuna rahat etsin.. 
tu--- yok yok.. beraber yeriz.. 
ah--- bırak nermin.. ertanı ağlatmayalım.. otursun,özlemiş baksana.. 
 
biz afiyetle yedik sarmaları... sonra ben kahve yaptım.. içtik..sohbet ettik.. 
 saat 11 i geçiyordu.. ertan uyuduğunda..
 
babam yerine yatırdı... 
tu--- irem,kalkalım hadi.. 
ir--- tamam.. çiftliğe mi gideceğiz.. 
tu--- fark etmez.. arabamız var nasılsa.. sabahta gidebilirim.. 
ir---- iyi öyle olsun.. 
 
ne--- yarın.. sevim teyzenlere gideceğim.. götürürsün dimi..
ir--- kiimm.. ben mi.. 
ne--- eveet.. 
 
ir--- ya ne bileyim.. tedirginim hala... 
ah--- zorlama nermin.. ben götürürüm.. 
 
ir--- kırk yılda annem, birşey istemiş..benden.. tabi götürürüm..
 jiple olmazsa, taksiyle olur..
ne--- kendine güvenmiyorsan.. binme... tabi..
 
tu--- isteyin ,isteyin.. istanbula giderken.. kullandı.. yoksa üstünden atamayacak.. korkusunu..
ir--- aa gözümün önünde.. annemi örgütlüyor.. 
ne--- tamam.. öyleyse.. saat birde.. buradasın..işte o kadar.. 
 
ah--tu-- hah hah hah.. 
 
neyse.. jipin anahtarını verdi babam.. dualar ederek.. 
 
vedalaşıp.. valizi  bagaja koyduk.. 
hareket etti tuna.. ayy çok güzeell.. kayıyor sanki ..yolda..
 
ir--- tuna dur.. 
tu--- niye... 
ir--- yer değişelim.. beyaz benim di dimi.. 
tu--- hah hah hah... 
 
babam da.. arkamızdan bakıyormuş.. biz yer değiştirince ,patlattı kahkahayı... 
 
el sallayıp, yerime oturdum.. az acemilikle.. sürüyorum.. 
ir--- bir tur atalım mı.. 
 
tu--- atalım,hayatım..  istedin madem... 
ir--- sarı plaka görülüyor dimi.. sorun olmasın sonra... 
 
tu--- olmaz,evrakları da burada .. ehliyetin de.. yanında,korkma.. 
sen istanbulda araba kullandın.. burada trafik mi var ki.. sıkma kendini aşkım.. 
 
ir--- (güldüm.. )ne garip olmuş.. dimi..ikimizde aynı şeyi istemişiz.. 
 
tu--- yaa... el hareketi yine boşa gitti... ben demiştim sana.. 
ir--- hiç sorma.. ama ben alacağım senin .......
 
tu--- iremmm.. sen ,ben demeyelim yine.. 
senden ,para mı  alacağım yani.... kapatalım bu konuyu... 
 
ir--- ama olur mu.. tuna.. hediye bu.. 
tu--- benim, hediyem.. sensin.. 
 
bulvardan geri dönerken .. kırmızı ışıkta durdum..o zaman..jip hiç yok Adana da..
dikkat çekiyor yani..
yanıma 
gelen arabadan... laf atıldı bana.. derhal kapıları ,kilitledim.. tuna inemesin diye... 
 
tu--- çabuk adapte oldun ,bakıyorum.. aç şunu.. 
ir--- hayıır.. açmam.. keyfimizi bozamam.. duyma.. jipe laf attı,o..aslında...  bana değil ki..
 
tu--- ben duymadım mı ,sence.. sana attığını..
ir--- ee,yani.. her bindiğimizde, kavga mı çıkaracaksın.. 
o kadar ,ısrar ettğini unutma.. hiç binmem bak... hadiii ,asma yüzünü.. ışık yandı ,iştee.. 
 
hareket ettim.. 
ağır ağır gidiyorum... ziyanın arabasını kenarda görmemle.. beraber.. sağa yanaştım.. hemen..
pastanenin önündeki masalara bakıyorum..
 
tu--- ne oldu.. birşey mi istiyorsun.. 
ir--- yok yok... ziyanın arabasını gördüm de.. işte bak.. orada.. tunaaa.. yanındaki zuhal dimi..
 
tu--- evet..o.. da.. sanane, dışarı çıkmışlar .. pastanede oturmuş konuşuyorlar..
 gizli bir halleri de yok.. gördüğün gibi.. 
 
ir---- tunaa.. var ya.. canım acayip şekilde.. supangle çekti.. inelim hadi.. 
 
tu--- hah hah hah.. ya ,görecekler.. zuhal çekinecek.. oturun diyecekler.. ben istemeyeceğim..
offf irem..off..yarın gittiğinde öğrenirsin.. 
 
ir---- tunaaa.. kırma benii..
tu--- ayak üstü konuş..oturmak yok.. 
ir----.......................
 
tu--- tamam dee.. 
ir--- demeyeceğim,iştee
 
 kilidi açıp.. indim.. tuna da indi mecburen... 
geldi yanıma... 
tu---- irem ,itiraz etmedin dimi..  
 
elini tuttum.. gülerek.. 
ir---- ettim tunam.. ettim.. eve gidince.. çaresine bakarsın.. 
tu---( gülümsedi.. ) şüphen olmasın.. 
 
 
pastaneye doğru yürüdük.. bizi,görmeleri uzun sürmedi tabi.. 
 
ziya geldi yanımıza... 
zi--- vay efendim.. siz buraları bilir miydiniz.. 
ir--- aaa,ziyaa.. neredeydin.. hiç görmedik seni.. 
tu--- merhaba ziya.. 
 
zi--- merhaba.. tuna bey.. bizim masaya buyrun.. lütfen.. 
tu--- gelmeyelim ziya.. geç oldu zaten.. irem birşey alacaktı da..ondan durduk..
 az önce geldik,istanbuldan.. 
 
zi--- hoşgeldiniz ama zuhal ,sizi getiremediğimi sanacak.. 
 
ir--- zuhal mi.. siz beraber miydiniz..tuna görelim de.. gideriz olur mu... 
tu---- ...................

Hiç yorum yok: