Translate

24 Şubat 2012 Cuma

524.bölüm..


ir--- (açtım..)  buyrun.. 
er--- irem.. geliyorum, hazır mısınız.. 
 
ir--- abim,hazırız da.. sen zahmet etme.. tuğrul abimle ,aylin geldiler..çıkacağız birazdan.. 
er--- tamam.. havaalanına gelirim..öyleyse.. 
 
ir---- (gülerek.. )canım abim.. yapma ya.. havaalanında, ayrılmak çok zor geliyor... 
 
er--- asıl birilerine.. havaalanından ayrılmak çok zor geliyordur, artık... 
 
ir--- hah hah hah... 
 
er--- hadi görüşürüz.. gönül de ,selam söylüyor.. mügeyi doyuruyor da... 
ir--- as.. sende çok çok selam söyle..ikisini de öpüyorum... 
 
kapattım..aa, yine çaldı... 
 
ir--- sıra sende.. 
tu--- tamam, gitme mutfağa.. (açtı)buyrun.. vayyy.. bülent bey.. nasılsınız.. 
...................... ................ niye .... yelize bırak kendini.. iyileştirsin..  .....................
hah hah hah.. geçmiş olsun.. ..................  kendine iyi bak.. selamımızı söyle... ..............
gidiyoruz az sonra... görüşürüz inşallah.. hoşçakal.. 
 
kapattı... 
tu--- nezle olmuş.. yelizde.. hastanede yatırmış bunu.. serumu vermiş... 
burada yaşıyoruz artık diyor... selamı var.. 
 
ir--- as. o gece dışarıda kaldınız,üşütmesi normal. 
 
abimle aylin..çıktılar mutfaktan... aylinin rengi ,normale dönmüş.. 
 
tuğ--- gidelim mi, artık... 
tu--- evet.. gidelim... 
 
 
****************
 
alana gelene kadar.. ufuğu sıkıştırıp durduk ,arkada... öpüp kokladık ,tunayla... 
 
alandaysa.. aylin bizi ..kendi bürosunda.. ağırladı..  otoritesi , hissediliyordu...
 
 birer bardak meyve suyu içtik.. ufukla da.. çok iyi anlaşıyorlar.. 
tuğrul abi de.. gözünün içine bakıyordu... 
uçak anonsu yapılınca... kalktık.. 
 
eren abim ,bekleme salonundaymış... 
bir veda sahnesi daha gerçekleşti.. ama çok daha sıkı sıkıya kenetlendiğimizden... 
gözlerimiz doldu,hepimizin.. 
 
ufuk "gitme iyemm" diyince.. tutamadım kendimi.. aylin,"üzme iremi.. seninle bilgisayara 
bakalım mı"
diyince. peki dedi.. 
 
ay--- size iyi yolculuklar dilerim... çok memnun oldum tanıştığımıza... biz ufukla odama gidiyoruz
hoşçakalın... 
ir--- sağol aylin.. bizde memnun olduk.. bekliyoruz.. unutma.. 
 
aylin gülerek tamam dedi.. ufuğun elinden tutup ,uzaklaştılar... 
 
er--- kendinize dikkat edin..  Adanaya artık ..gezmek için ,gelmek istiyoruz tamam mı... 
tüm soranlara selamlar.. halamın ellerinden öperiz.. bunu ona götürürseniz.. memnun olurum.. 
 
aldım elinden..paketi..
ir--- tamam abi.. sizde iyi bakın kendinize.. 
 
tuğ--- iremm.. dayınla konuş.. bana ,kesin bir çözüm bulsun.. 
 ne olduğunu değil.. sonsuza kadar,nasıl kurtulacağımı bilmek istiyorum.. 
tuna,herşeyimi sat.. yok et.. şimdiden.. bir kuruş istemiyorum, ne yaparsan yap.. 
ben artık,sadece... mutlu olmak istiyorum.. 
 
başımızı salladık... ikimizde...
 
uçağa gitmeden önce... yeniden sarıldık.onlara.. 
 
 
**************
 
uçak Adana havaalanına  inerken.... 
onları bırakmakla.. ailemi görmek arasında ,kalmıştım..
 
tu--- irem.. yeter artık. asma yüzünü.. ahmet abi.. kızıma ne yaptın der, sonra... 
 
ir--- yok canım.. demez..iyi anlaşıyorsunuz ya... 
tu--- evet de.. baskına bile gelmişti.. yani.. birşey yapacak ,olursam.. bekliyor pusuda.. 
 
ir--- (güldüm.. ) beni üzmeyeceğini.. o da biliyor.. 
senin bana olan aşkını ,anneme anlatışını duysaydın keşke.. ikna olmasa, hiç sana  verirmiydi..
 
tu--- hıı.. sağolsun,verdi de.. seni razı etmek zor oldu.. 
 
ir--- tunaa,zor ama güzel diyecektin herhalde.. 
tu--- (gülerek ) tabi kiii.. 
 
uçağın merdivenlerindeyken. heyecanlıydım..düşmeyim diye tunanın elini sıkı sıkı tutuyorum.. 
 acaba babam ,istediğimi yaptı mı,soramadım da...
merak ediyorum deli gibi...
 
valizimizi alıp... dışarı çıktığımızda.... 
babam da ,yeni geliyordu.. park yeri bulamamış... 
sarılıp öpüştük...
 
ah--- hoşgeldinizz... iyi gördüm sizi.. 
tu--- iyiyiz abi.. sen de gençleşmişsin sanki..
ah--- hah hah hah... 
 
ir--- babaa.. 
ah--- söyle prensesimm... 
ir--- tuna var ya...
ah--- tu--- ir--- hah hah hah... 
 
*******
 
babam ,ön koltuğa  ertanın  arabasını koymuş.. tuna da, arkaya oturdu mecburen.. 
 annem, bekliyormuş.. bize gidiyoruz dedi.. ben dünden razıyım zaten.. 
ertanın  iki dişinin çıktığını ,babam öyle bir hevesle anlatıyor ki.. duyan da ilk çocuğu olduğunu düşünür..  
 
ir--- ay çok özlemişim.. ben.. sizi..
ah--- bizde özledik.. yavrum.. 
 
ir--- babaa zuhali istediler mi.. 
ah--- evet  de.. henüz cevap vermediler..
 
ir--- yaşa zuhalim.. beni bekle demiştim ... 
ah--- ziya duymasın.. sakın..
 
tu--- abi, abimlerin ,bülentin..çok selamları var.. 
ah--- as.. tuğrulla anlaştınız mı..
 
tu--- hımm, evet.. 
ah--- iyi, sevindim.. 
 
ir--- baba.. tuna konuşturmadı beni.. seninle.. şikayetimi yapayım da...
 
ah--- canı sağolsun,vardır bir bildiği..
(aynadan ,bana bakarak) amaa bilmedikleri de var... 
 
ir--- yihhuuu.. yaşa babam...
 uzanıp yanağını ,öpüverdim... 
 
tu--- neler oluyor.. abi, arkamdan iş mi çeviriyorsunuz.. baba kız.. anlayalım yani.. 
ir--- hep ,sen çevirecek.. o da ,yardımcın olacak değil ya... 
 
babama göstermeden.. el hareketimi ,yapınca..
tuna kısık sesle..
 
tu--- karlı yer.. maldivler durumunu, hatırlatırım irem hanım.. 
ir--- hatırlıyorum da..bu sefer, hak eden sen olacaksın... babaa.. ısmarladığım... nerede..
 
ah---bizde.. 
tu--- abii.. ya benim istediğim.. 
ah--- hah hah hah... o da bizde.. görünce şok olacaksınız.. 
 
tu--- niye ,şok olacağız.. hem neden gülüyorsun ki.. 
ah--- sabırlı ol,tuna.. çok komik olduğundan.. gülüyorum.. 
 
tu--- irem,sen  ne istedin.... 
ir--- sen söylüyor musun ki.. benden bekliyorsun... görürsün birazdan.. 
 
ah--- hah hah hah... 
 
tunayla birbirimize baktık.. 
 
ir--- babaa iyi misin ,sen... 
ah--- eveett.. hah hah hah... 
 
sokaklarına girdiğimizde...ikimiz de camdan dışarıya bakıyorduk..
 bir çok park edilmiş ,araba var ... 
 
evlerinin önündeyse  gıcır gıcır.. iki jip.. arka arkaya duruyor.. birisi beyaz.. birisi siyah..
 aynı model.. aynı marka..
 plakaları yok daha... 
 
babam arabayı durdurunca.. tuna bana baktı... 
 
tu--- senn.. bana jip mi ,ısmarladın..... 
 
ir--- evet de.. diğeri kimin.. babaa..
iki tane demedim ki ben... 
ah--- ben içerideyim.. hah hah hah... 
 
babam inince... 
tu--- diğeri de, senin.. 
ir--- aaaaa.. nasıl yanii.. ikimizde aynı şeyi mi istemişiz... 
tu--- demek ki.. ahmet abinin niye güldüğü anlaşıldı... hayırlı olsun ,hayatım.. 
çok şaşırdım ,sahiden de... 
 
ir--- bendee.. güle güle kullan da... sen ,bana jip mi aldın.. şimdi.. 
tu--- hımm.. 
 
sarıldım boynuna.. 
ir--- sağol canıım.. 
tu--- sende sağol daa.. inelim hadi... görecekler irem.. 
ir--- görsünleer..
 öptüm yanağını.. 
o da ,beni öptü.. 
 
inip, jiplere baktık.. önce.. 
 
sonra bahçeden içeri girdik.. içerideki sarılma kucaklaşma faslına ,hiç girmiyorum.. 
ev curcuna oldu bir anda... nihayet oturduğumuzda..
 ertan,tunanın kucağındaydı yine.. 
başını da yasladı omuzuna... velet,hiç bana bakmadı bile... diş çıkarıyor diye keyifsizdi.. 
 
nasılsınız..iyimisiniz dedikten sonra... 
ne--- çayım,kahvem yemeğim var.. ne istersiniz.. 
 
tu--- ben birşey istemem.. sağolun... ahmet abi, dediğin kadar varmış.. çok şaşırdım,görünce.. 
 
ah--- yaa..anladınız mı niye güldüğümü.. 
ir--- anladık,komik olmuş gerçekten..  .. sağol..tuna neyi al diyordu sana.. söyle artık.. 
 
ah--- tuna iki tane istedi..birisi kendisine.. birisi sana... bende gittiğinizde ,ısmarladım hemen.. 
sonra sen aradın.. aynı şeyi isteyince.. senin talebini.. dikkate almadım tabi..
 
tu--- hah hah hah... 
 
 

Hiç yorum yok: