Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

510.bölüm..

sabah saat sekiz de, gözlerim açılıverdi..
belki de,tunanın sıcak nefesini ensemde hissettiğimdendir bilmiyorum..

usulca  dönüp,
yanağına koydum avucumu...

baş parmağımla.. bıyığına, gamzesine dokunurken...
ir--- ( mırıldandım )kara gözlüm , yarın oldu..

tu--- ( sarıldı bana ,gözlerini açmadan)  gideceğimiz yerde.."yarın" olsa..
ir---- pekiii.. işkence ve sabır kelimelerini sana yasakladım.
kullanmayacaksın bir daha..

ir--- tu--- hah hah hah.. 

kalktık.. öpüşe koklaşa..
giyinip.. ortalığı düzelttik... çabuk çabuk...

valizi ve çantamı alıp.. aşağıya indik asansörle...
kahvaltımızı yaptık..
mutfakta,bulaşıkları yıkarken...
tunanın biletleri, pasaportları aldığını gördüm...
tabi,çaktırmadım...

saat on gibi... annem aradı.. tunayla konuştular önce...

sonra da bana uzatıp.. bekçiye, arabanın anahtarını vermeye gitti..
birde taksi çağıracak...

ir----merhaba anne..
ne---- merhaba... seni rüyamda gördüm.. ağlıyordun.. neyin var..

ir---- hıh.. tersi çıkacak inşallah.. birşeyim yok ..iyiyim.. siz nasılsınız.. babam,ertan.?

ne--- bildiğin gibi.. iyi diyelim,iyi olalım...
ertan  diş çıkarıyor..mızmız oldu.. iyice...
 bu akşam,sevim  ablamlara gidiyoruz..
( gülerek ) ziyalar, geleceklermiş hayırlı bir maksatla.. . zuhal,uğradı dün.. çiçek kursundan dönerken...
sana selam söyledi.. "arayamamış , engelleyememiş..ama düşünelim diyeceklermiş.. " öyle dedi.. sen anlarmışsın..

ir---- hadi yaaa... . beni bekleyin demiştim de...sende selam söyle, çok çok öpüyorum onu..
ee, başka neler var...

ne--- as. hayal ,nişanı attı.. hülya ,hamileymiş.. nuri,teyzene.. "evleneceğim .. bana
kız bul"  demiş.. ondan sonracığıma... ergün

ir---- bu ne ya.. haber borbardımanına başladın.. ergün abi..için evlilikle ilgili birşey deme annee..

ne--- yok da..  ingiltereye gidecekmiş.. yine bir aylığına..
ziya ondan acele etmiş.. onu söylemeyi,unuttum..

ir---- hımmm.. şimdi anneciğim.. biz de nereye olduğunu bilmediğim.. bir rotada..
yolculuk edeceğimiz için....
havaalanına gideceğiz..  kapamam lazım,gelince konuşuruz inşallah..  herkesi öp benim için..

ne--- biliyoruz,kuzumm.. yaşın ve yıldönümünüz hayırlı olsun.. gitmeden arayım dedim bende...
ir--- anlaşıldı.. babamın, haberi olmadığını nasıl düşünebildim ki..

ne--- hah hah hah.. tabi canıımmm, biliyoruz ama sana söylemiyeceğiz..
 bana bakk, sakınn üzme damadımı... öptüm,senii..

pat diye kapattı...
ne düşüneceğimi şaşırdım.. annem  babam bile biliyor .. tunayı da ,ne çok seviyorlar..
her havadisi duyurdu da...  gideceğimiz yeri, es geçti..

 tuna.. valizi almaya geldiğinde..
tu--- hadi irem..

mantomu giydim, çıkıp kapıyı kilitledim.. taksi bekliyorum ya.. eren abinin arabasını görünce ..

ir--- abiii..
er--- efendiimm..
sarıldık...
ir---- sen mi götüreceksin bizi..
er--- eveet.. tabi,ücreti karşılığında... tuna ,taksi çağıracakmış ya... hah hah hah...

tu--- yolda gülersin.. hadi şöför bey.. hadii..


havaalanı yolunda...
abim tunaya ,kocaman bir çanta içinde.. para uzattı...
fermuarı açınca gördüm... desteleri..

tu--- bu ne.. tahsilatı mı yaptın..
er--- herhalde yani..

tu--- e daha zamanı vardı..
er--- ben bir görüneyim diye gitmiştim zaten... çıkarıp verince de.. almam demedim tabi..
saydım .. para tamam...

tu---- sağol abi.. ama  sende kalsın..var param..
er--- hesabına yatırırım,öyleyse.. gönülün de selamı vardı,irem..
dediğim gibi..tahsilata gittiğim için gelemedi..

ir---- as.. sağolsun..
er---- sen,iyisin dimi..
ir---- hımm.. tuna gözüyle görmeden, rahat etmedi..

er---- ya irem, gülmeyim diyorum da çok komiksin .. neyi gördü... hah hah hah...

tu--- filmi diyor,filmi.. anladın madem,gülme...
germe bizi..

er---- pardonn.. hala nereye gittiğini, bilmiyor mu..
tu---- hayır..

ir--- oh valla.. ben hariç ,herkes biliyor anlaşılan... annem bile söylemedi.
er---- dur ben ağzımdan kaçırıvereyim, bari.. dün için de,özür olsun...

tu---- erenn.. sus..
ir---- abiii.. konuş..

er--- tu--- hah hah hah...

tu--- az kaldı hayatım ,sabret.. erene de,borçlanma.. sonra ödemesi zor oluyor... bildiğin gibi..
er--- haydaaa... ne borcu lan..

tu---- irem,bizim dekanla.. yaşgünüme gelebilmek için... ne istersen yapacağım diye.. pazarlık
yapmış. adam da,pat diye istediğini söyleyince..irem kızdı ondan dedim..

er--- hıı.. iki yemeğe anlaşırız biz..

ir--- canın sağolsun  abi.. ama dekanın isteği çok saçmaydı...
adımı,imzamı aldı.. neden belirtmeden..
tuna at demeseydi.. zor atardım,o imzayı..

içini çekerek...
tu---- belki iyi birşey içindir,olamaz mı.. dekanı tanımasam.. ben at imzanı ,dermiydim sence.. 

er--- çok tehlikeliymiş isteği.. yalın bile,elinden gidebilir...
ir--- oohhoo.. yalı gitse iyi.. herşeyimiz uçabilir..

er--- imza yetkin varsa.. uçar tabi..
tu---- günahını almayın ,adamın.. uçan birşey yok... sorumluluk benim.. tamam mı...

ir---- senn.. sen biliyorsun değil mi..  amacını..
tu---- evet ama sonradan öğrendim..söylemeyeceğimi de bilirsin,onun için .. sorma...

ir--- bu gizemli hallerin, hiç hoşuma gitmiyor.. nasıl saklıyabiliyorsun,anlamıyorum...
ben olsam,anında duyururum...
sırları seviyorsunuz.. genetik herhalde...
dün de abim,bana kalsın dedi ya...

er--- yok  kızım,yok... orada sustum da.. gönül evde ifademi alıverdi..
tuna direniyor.. yakında ,o da çözülür...

ir--- tu--- hah hah hah....

ir--- ben hiç sanmıyorum abi.. yada gönülden ders almam gerekli..
er----hah hah hah..

tu--- bence bırak.. böyle iyi.. hani bana ısrar etmeyecektin.. sen..
ir--- o da doğru.. (havaalanına girince... ) ay heyecanlandım..

tuna saatini çıkarıp.. abisine verdi..
tu--- bu da sende kalsın...
er---- tabi, bozulmasın... iyi akıl ettin.. orada ihtiyacın olmaz zaten..

tu--- sağol, getirdiğin için (gülerek ) illa ücret istiyorsan, çantadan al..

 er-- hah hah hah.. 

giriş kapısının önünde, bizi indirip..
park etmeye gitti..
valizi çekerek.. içeri girdik..

bilet kontrolüne giderken...
tuğ---- bende herhalde vazgeçtiler, diyordum...
ir--- abiii...

Hiç yorum yok: