Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

511.bölüm..

yanında gülümseyerek duran ,bayanı görünce.. tamam dedim,eren abi tasviri mükemmel yapmış..

tu--- merhaba.. abi..
tuğ--- merhaba tuna,tanıştırayım.. arkadaşım aylin..
tu---- memnun oldum ,aylin hanım..

tokalaştılar...
ay-- bende tuna bey...
tu--- eşim,irem..
bizde tokalaştık...

tu----  eren abimde gelecek...
tuğ--- buyrun hanımlar... cafeye oturalım öyleyse..
tu---- izninizle.. ben,birazdan gelirim.

beyaz gömlek ve lacivert etek giymiş.. kolyesi takılı yine.. saçlar,eller bakımlı.. hafif  makyajlı...
kısa topuklu ayakkabı tercih etmiş.. ..
ama parfümü ... mmmm.. bayıldım kokusuna... ..

tuna işlemleri yaptırırken,bizde  havaalanı içindeki cafeye oturduk...
tijenle de burada karşılaşmıştık.. densiz.. nereden geldi,aklıma.. şimdi..

tuğ--- irem, ne içersin..
ir---- çay içerim abi..

tuğrul abi.. ayline baktı.. sadece..
ay--- bende çay alırım...
abim garsona ,5 çay siparişini verdi..

ay--- irem hanım,eşinizle tatile çıkıyormuşsunuz sanırım...
ir---- evet aylin hanım... burada kitapçı var mı.. yanıma almıştım ama valizde kalmış sanırım..

ay--- var da.. bende az önce indim uçaktan.. isterseniz.. yanımda ki, kitabımı verebilirim..
ir---- çok  memnun olurum... aylin hanım..

aylin çantasından.. kitabı çıkarıp ,uzattı...

ay---- beğeneceğinizi umarım...
ir---- sağolun.. bir hafta sonra,döneceğiz .. kitabınızı size ben teslim etmek isterim..
çalışıyorsanız,iş yerinize.. yada evinize... nasıl isterseniz...

ay--- (gülümsedi..) havaalanında v.ı.p hizmetleri müdürüyüm.. . beklerim..
buyrun..
ir---- teşekkür ederim.. bizde bekleriz.. Adanaya da,bilet almamız lazım ...

tuğ---- tuna söylemişti.. aldım biletinizi.. merak etme...bende yani..

ir--- sağol abi.. zahmet oldu sana.. iş yerinden buraya ,sırf bizim için gelmediğini bilmek
içimi ferahlattı...
tuğ--- (gülerek... ) ne zahmeti,irem..  sırf sizin için de.. gelirim, bilirsin...

eren abi ,tuna ve garson aynı zamanda geldiler...
garson çayları bırakınca...
ayağa kalkıp... erenle tokalaştı ,tuğrul abim... aylini tanıştırdı, ona da...
oturdular....

tu--- bir saat daha buradayız.. işiniz varsa.. gidebilirsiniz.. geldiğiniz için ,sağolun..
er--- yook.. gözümle görmeden, içim rahat etmez...
biz gülünce...
tuğ--- tamam,ne kaçırdım diye..  sormuyorum.. irem sen,iyi misin.. gittiniz mi gece..

çayımdan bir yudum aldım...
ir--- hiç sorma, gittik malesef.. eren abi de.. ona takılıyordu zaten..
tuna, görmeden rahat etmedi dedim de... röntgen filmlerini diye ,belirtmemişim..

tuğ-- er-- tu-- ay--- hah hah hah...
ay--- geçmiş olsun..
ir--- sağolun..

tuğ--- ufuk uyanınca.. ilk önce,sizi sordu.. çok alıştık.. ne yapacağız bakalım..

tu--- geleceksiniz.. başka çaresi var mı..
er--- yok ama.. çalışınca gelinmiyor ki.. aylin hanım ,siz ne işle meşgulsünüz... 

aylin görevini söyleyince..
er--- (gülerek..) desenize, bu aileyi sık sık göreceksiniz...
ay--- görmekten, tanımaktan.. memnun olurum.. eren bey..

tu--- bizde memnun oluruz, aylin hanım.. Adanaya da.. bekleriz...
ay--- inşallah.. tuna bey..
eşiniz ve tuğrul bey de davet ettiler.. kimbilir.. belki bir gün.. gelebilirim..

ir---  tunaa,bak bak...  bülent değil mi o.. bizi mi arıyor.. sence..

tu--- evet,o.. niye geldi ki.. acaba...

ayağa kalkıp, bülenti karşıladı..o da bizi gördü...çünkü..
. biraz ilerimizdeler.. konuştuktan sonra...
yanımıza geldiler....

bü---- rahatsız olmayın lütfen..

tokalaştı abimlerle... aylin hanıma kendini tanıttı..

benimle tokalaşırken...
ir---- bak,kötü birşey söyleyeceksen... ağzını açma.. bizi huzursuz etme ,tamam mı..
bü--- raporu almak için,gelmedin ya... seni, gözümle görmeden içime sinmedi..

er--- tuğ-- tu-- ir-- ay-- hah hah hah...
bülent "niye güldünüz ya.. "diyerek...  oturdu..

tuğ---meslek aşkı diye, buna derim işte...
bü--- (gülerek.. ) sağol da.. tunadan korktuğum için.. buradayım..
ay--- tuna beyin.. korkulacak bir tarafı mı var...
bü---- evveet.. var...

ir--- hadi canım,sende... tunama laf söyletmem..
bü--- irem de.. hem laf söyletmem der.. hemde.. tunayı üzer..
tu---- şişş..kendine gel...

güldük ..
bü---  aylin hanım... örneğini,hiç görmediğim 
bir aşkla bağlılar birbirlerine..ireme birşey olacak diye aklı çıkıyor..  tunanın..
aynı şey,irem için de geçerli..
malesef hem,doktorları.. hem arkadaşlarıyım.. canımdan bezdirdiler...
tuna,gece tehdit etti beni..

tu-- er-- tuğ--ay-- ir-- hah hah hah...

ay--- birbirlerine bağlı olmaları ,ne kadar güzel.. tebrik ederim sizi.. mutluluklar dilerim..
ir--- sağolun.

tu--- şimdi, söyle bakalım.. niye geldin.. irem için mi..
bü--- yok canım... o, gayet iyi..ben,Ankaraya gidiyorum..  mecburi hizmetimle alakalı..
ilişik kesme durumu var...

tu--- doğru söylüyorsun ,değil mi..

er-- tuğ-- ay--- ir--- hah hah hah...
bü--- bir de,inanmaz... biletimi göstereyim istersen..

tu--- ya yeliz?
bü--- .. işi kabul etmeye karar,verdiği için..  tek gidiyorum.. 
tu--- hayırlısı olsun...
diğerleri de tebrik ettiler....

bü---..tuna.. çok düşündüm..
ben, hastanenin adını sana hiç söylemedim..
sen nereden biliyordun ki ...

tuna söyledin diyor,o söylemedim..

tuğ--- ben de duydum,bülent... iremlere geldiğinizde...
şakir beyle fazla ilgiliydik ya.. hatırlamıyor sundur...

bü--- ............ emin misin abi..
tuğ--- tabi, eminim...

tuna ve tuğrul abinin bakışlarını yakaladım... minnet ve sevgi doluydu...
ama bülent hastanenin adını tuğrul abiye sorsa,yanmıştık...

tuna  .. "uçağımız anons edildi " diyince.. hepimiz ayağa kalktık..
tokalaşıp.. sarıldık.. abimlerle..

tuna ve bülent, kısık sesle konuştular az ilerimizde ama bilmiyorum konuyu.. sormadım da..
aylin hanımla konuşuyorduk,biz.

tu--- ufuğu, mügeyi öpün.. gönüle selam söyle eren... bülentt..dediğimi unutma.. aylin hanım..
hoşçakalın...

başlar tamam manasında sallandı..
yolcuların arasına karışırken... el salladık hepsine...
pasaport kontrolü ve arama yapıldıktan sonra...

uçağa binip ,yerimize oturduk...
ama kimlik ,bilet ve pasaportları hep tuna gösterdi..

ir--- ee..
tu--- ne ee si..

ir--- maldiv adalarına, ne zamandır kar yağıyor.. demiştin sen.. 
tu---- ....................

ir--- ne oldu,tunam.. uyutacağını  sanmıştın dimiii...
ayy.. uygun el hareketini.
yaptığımı farzet olur mu...ayıp olmasın şimdi..

tu--- hah hah hah...

cebinden  bir zarf çıkarıp.. bana uzattı... aç diyerek..

kulağıma da..
tu--- sende o hareketi ,kimin hakettiğini ..düşün ..

ben dumur oldum... maldivler biletlerine bakıyorum... üç gün sonrası için , alınmış...
tarihe bakmamışım.. şimdi ,başka yere gidiyoruz demek ki..

ir---- nasıl yani.. karlı yer doğru muydu...
tu--- evett.. karların arasında.. yuvarlandığında emin olursun..


bileti verip.. ellerimi yüzüme,kapattım...
ir---- uhuuuu.. karların arası mı.. uhuuu..

tu--- (elimi indirip.. ) bu kadar,üzülme canım.. oraya da gideceğiz... nasılsa..
ir---- yaa tunaa... ben kışlıkları çıkardım valizden...
tu--- nee.. hah hah hah...

ir---- gülmee.. maldivlere niye  kazak götüreceğiz..ki,  dedim..
tu--- odadan dışarı çıkmama, cezasını hak etmişsin..

ir---- uhu uhu..ettimm..donacağız,ikimizdee..
tu---- biliyor musun.. çok tatlısın çokk..sana ceza vermek de, eğlenceli olacak..

uçağın havalandığını bile anlamadım... pencereden de, birşey görünmüyor ki.. bulutun içindeyiz.
tunanın omuzuna yaslanıp.. kitabımı okurken uyumuşum...tuna alıp,okumuş..

tekerlekler yere değince.. sarsıntıyla uyandım..
tu---- goncam, geldik..

Hiç yorum yok: