Translate

9 Şubat 2012 Perşembe

51.bölüm...


 
yanaklarımı ellerinin arasına aldı.... sesi titriyor.. 
 
tu--- hemen şimdi...
 
 
ir--- (sinirle gülümsedim ) sen sahiden şaşırdın ..tuna,kendine gel.. 
bu olmaz.. olamaz.. 
tu--- (kaşlarını çatarak ,baktı bana.. anlamak ister gibi... ) 
 
ir---- (indirdim ellerini... ) hayır dedim.. laftan, anlamıyor musun sen.. 
 
tu---- (gülümsedi ) pardon... düşünemedim.. 
 
içimden.. "hıh, anladığına bak..bir daha da, düşünmemen için elimden ne gelirse yapacağıma emin olabilirsin..  ne sandın sen beni.. deliysem de, o kadar da değil yani.. "diyordum..
 
 
nihayet çiftlikten ayrıldık.. 
 
evimize gelirken.. yol boyunca, konuştuk.. evden,biraz geride durdu...
 
tu--- bak,irem... bekleyemediğim.. ısrar ettiğim için ,kızma bana.. bir günü bile sensiz geçirmek istemiyorum.. anla beni..
 
ir--- anladım ama beni çaresiz bırakıyorsun.. seni istemiyormuşum gibi ,bir görüntü çıkıyor ortaya... 
 
tu--- (ellerimi tuttu..hevesle ) n'olur evlenelim,irem.. yine oku.. ben yok demiyorum ki sana... bencilce gelebilir sana ama...sen 18,ben 28 yaşındayız..niye zamanımızı harcıyoruz.. 
 
beklememiz gereken ,başka bir konu da yok... 
her türlü imkanı sağlarım sana.. okula da beraber, gidip geliriz.. ha, ne dersin...  
 
 
 
ir--- (başımı salladım, sağa sola... )  yeni evliyken  okula gitmek, anlamak kolay mı... 
 
tu--- ben çalıştırırım seni.. kolaylaşır... 
 
ir--- (gülümsedim.. ) fırsatının olacağına şüpheliyim...
 
içimi titretiyor bakışı...
tu---- canıımmm.. yaratırım... evet de.. 
 
ir--- ( dudaklarımı ısırmaktan ,canım acıdı artık..   başımı kaldırıp )... peki, tuna kara.. evlenelim... 
 
heyecanla yutkundu.. gözlerini açarak... 
 
tu--- aşkkııımmm... iremiimm.. (sarıldı bana... sıkıca... ) hiç pişman olmayacaksın.. söz veriyorum... 
 
ir--- bir ay ver ,bana... 
 
tu--- nee,bir ay mı.. olmaazzz.. 
 
ittim omuzlarından... kurtardım kendimi...şaşkın şaşkın bakıyor... 
 
kapının kolunu tuttum...açacağım.. içimdekileri söyleyim de...  
 
 
ir--- aaa,günlerdir  ısrar ısrar yetti ama.. "evet de, karım ol.. nişanı yapalım.." dün söz yüzüğü taktık.. yarın da nikahımız mı olsun istiyorsun, bilmem ki.. 
maddiyatın ,imkanların ne olursa olsun..kusura bakma.. senin adamın değilim..bana hükmedemezsin.. izin vermem buna..
 emirlere, sıkıntıya.. fazla ısrara ,baskıya da hiç gelemem..ben..
 
 ben ; zorluğu gözardı edip.. dört yıldan vazgeçiyorum.. senin sevgine, inandığım  için.. 
sen ,bir ayın hesabını yapıyorsun... şimdi de sen karar ver... şu kapıyı açıp,inersem....... 
 
 
tu---- (elimi tuttu.. gülüyor...)  tamam tamam... ileri gittim ,sanırım.. 
 
ir---  hah şöyle .... bir daha gitme.. 
 
tu--- ireemmm.. 
 
ir--- hımm.. çabuk ol.. sabah oldu neredeyse... iki saat sonra, okula gideceğiz hale bak.. 
 
tu--- seni özleyeceğim.. 
 
ir--- ben de... hoşçakal.. 
 
indik ikimiz de... ben anahtarımı çıkardım... 
 
ir---(fısıldayarak..)  gitsene sen.. 
 
tu--- eve gir.. öyle... yarın görüşürüz.. 
 
 el sallayarak... bahçe kapısından girdim içeri... ev kapısını açıp,ayaklarımın üstünde yükseldim.. 
elimi,kaldırıp..salladım.. o da ,salladı elini..
 
 
örttüm kapıyı... derin bir nefes alıp ,arkasına yaslandım.....
 
ayakkabılarımı, mantomu  çıkardım.. ışığı yakmadan odama girdim...üstümü değişip.. yatağa attım kendimi.. 
 
.. allahım ,dün nasıl uyuduğumu bilmiyorum da.. ne çok şey oldu şu,iki günde...
 
yorganın altında yüzüğüme dokundum..inanmak istercesine... evet.. sözlenmişim... 
 
elimi,dışarı  çıkarıp ..zarif taşlı altın halkayı parmağımda çevirdim...  iki yıl önce aldım demesine rağmen... ölçüsü de nasıl uymuştu..
 
acaba onu da,babam mı verdi... 
 
 
gülümsedim kendi kendime.. 
evleniyordum... 
 
her dediğimi çürütmüş ve bana kabul ettirmişti tuna... tamam dediğim için, pişman değilim de.. nasıl yetişecek herşey...bilmiyorum..
 
manisadan,teyzemleri çağırmalıyız..ancak hazırlanırlar...
 
daha nişanlanmadık bile.. ahhh tunaa.. ah.. ne yaptın sen bana....
 
nurinin sesini duydum sanki...kesif bir alkol kokusu geldi burnuma.. offff ... ateş olsa, havaya uçacak.. zavallım... 
 
 iyi ki,önce geldim diye kapadım gözlerimi...başıma da, öttüm yorganı...
 
 tay... tayımı görecektim beenn... aklıma gelene bak... kızım sen... tunadan başka şey görebiliyor musun.. 
 
kıkırdadım, yattığım yerde...
 
mutfakta...  bana sarılması geldi aklıma ..
bak şimdi, olacak şey mi... hele o "canıımmm "demesi yok mu... bitiriyor beni.... 
 
 ya ya ya... öpüşmemiizzzzzzzzzzzzzzzz..
 
mmmm..  ayyy ateş bastı birden... sus irem.. sus .. eve gitmişmidir ki... 
niye .. gidecekmisin..yoksa...
 
 kurtulur musun ki, bu sefer kesin..tunanın kollarındasın..
 
 yok yok...  bir daha,gitmem ki zaten...
 
 içimdeki ses bağırıyor .... yalancı ireemmm... ölüyorsunn,onun olmak için.. 
 
nasıl uyuyabildim,nasıl uyandım bilmiyorum... 
*************
 
sabah babam kapıyı tıklattığında.. giyinmiştim.. yağmurun sesine uyandım herhalde.. öyle hızlı yağıyor ki.. 
 
ah--- irem.. 
ir--- geldim.. 


Hiç yorum yok: