Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

503.bölüm..


herşey mükemmeldi.. neşelendik, mutluyuz ve sağlıklıyız...gerisi önemli mi..nasılsa eskiyi değiştirmek gibi bir güç yok elimizde.. 
yedik içtik.. konuştuk...
masa da sık sık servisler yenilendi.. saat 12yi geçerken...  gönül,doğum günü pastasını getirdi.. 
alkışladık falan... 
tuğ--- irem... tüm ömrün boyunca ,yüzünün gülmesini dilerim.. allahım keşke bende
20 yaşında olabilseydim.. 
tu---- niyee... hepimiz, geçtik o yaşı..sıra onda.. sağlıklı,mutlu yıllar geçirmeni dilerim hayatım..
ir--- sağolun..  hep beraber olup, gülelim inşallah.
er---- buraya bakıınn.. 
fotoğrafımızı çekti.. peş peşe... 
""""gönülle beraber,öyle  güzel çıkmışız ki..  
hala ikimizin evinde de ,durur o resim """"
ir---- hadi  dileklerinizi tutun, birlikte üfleyelim..
uf---(gülerek ) iyemm,bunu sana yaptım... amcamla senin yesmin..
uzattığı katlanmış ,kağıdı alıp...öptüm yanağını... 
ir---- teşekkür ederimm... bakalım ,nasıl görüyorsun bizi.. 
açıp  baktım ,sonra da diğerlerine gösterdim..
iki çöp adam yamyam, el ele tutuşmuş..birisi etekli.. birisi bıyıklı..
başlarında iki kemik var... arkada iki ağaç,iki kuş...
kahkahaları duymalıydınız..
tuna ufuğu kucağına aldı ,sıkıştırıyor..
tu--- yamyam ,çizersin ha... 
uf--- hı hı hı .. sen demedin miii... .. 
allahım ne komikdi ... 
ir--- bunu ömrüm boyunca.. saklayacağım ufuk... çok güzel olmuş.. eline sağlık.. 
mumu beraberce üfledik.. 
öptüler, sarıldılar ..iyi dileklerini söylediler bana... evlilik yıldönümümüzü kutladılar..
tunayla da.. yanaklarımızdan öperek ,tebrik ettik birbirimizi.. 
yine fotoğraflar çekildi,poz poz.... 
pasta çay ,faslı da bitince...
tuğ--- siz tatilsiniz ama ben çalışıyorum... gitmemiz lazım... ufuk uyumadan.. kalkalım.. 
herşey için sağolun..
gecemiz, çok güzeldi.. 
bizde ona teşekkür edip... etrafı topladık.. el birliğiyle... 
tu--- bekle bizi.. beraber gidelim.. geç oldu... 
er---- sizin engeliniz yok.. oturun işte..
tu--- yok yok.. gönül de yoruldu.. müge de uyumuşken.. dinlensin..
g--- alışığız tuna.. dert değil.. 
neyse ,vedalaştık..  ard arda arabalara binip.. ayrıldık.. oradan... 
ir---- ufffffffffff, ne  gündü ya.. 
tu--- evet.. kutlama müthişti.. 
koltuğu  biraz arkaya yatırıp... 
ir--- biraz uzansam olur dimi.. 
tu---- yat yat... ağrın mı var... 
ir---- yok birşeyim.  aklım karışık, abim çok duygulandırdı beni..
inşallah, kendisi de mutluluğu bulur...
tu--- inşallah... 
eve gidene kadar..pek konuşmadık.. 
nasıl yukarı çıkıp.. yattığımı bile hatırlamıyorum.. zaten.. 
*********
cuma gününe kadar.. iki gün..tunayla sabahtan akşama kadar,camileri kapalıçarşıyı  gezip.. alışveriş yaptık..
yorgunluktan bittim
ama çookk güzeldi.. 
cumartesi , tuğrul abinin planını uygulayıp.. pikniğe..
pazar günü de.. tunanın sürprizi uyarınca.. bir yere gideceğiz..
henüz bilmiyorum.. 
evin altını üstüne getirmeme rağmen, bulamadım bileti... 
kalın giysilerimizi valize koyduk.. o da hazır.. 
*******
bu akşam çırağan sarayına gideceğimizden dolayı.. 
güzellik merkezine gidiyorum.. gönül adıma randevu almıştı.. 
saat iki gibiydi..evden ayrıldık.. 
tuna beni bırakıp,iki saat sonra gelirim dedi.. 
 işinin ehli insanlarmış doğrusu..
bakıma ihtiyacım vardı, yaptırdım..  tepeden tırnağa yenilendim yani... 
saçlarım çene hizama yaklaşmıştı... biraz düzelttirip.. arkaya doğru.. tarattım,spreyle şekil verdiler sadece.. 
ücretini ödeyip.. ikram ettikleri çayı içerken.. tunaya ne alsam diye, düşünüyordum.. 
karşı kaldırımda ki ,telefon kulübesini görünce... aklıma geleni, uygulayım dedim.. 
merkezden ayrılıp, karşıya geçtim.. tuna gelir diye, kontrol ederek.. 
babamı aradım.. 
ah--- buyrun.. 
ir--- babacığım.. merhaba.. 
ah--- merhabaaa..aman kızım arıyormuş.. nasılsın prensesim..
ir---- iyiyim de..niye sitemlisin.. aramadım mı..sizi..
ah--- hep annenle konuşmuşsun.. ben,sesini yeni duyuyorum.. 
ir---- e yoktun evde.. aşkolsun,yani... 
babaa ,telefon kulübesinden arıyorum.. jetonum bitebilir..
ah--- niye gizli mi arıyorsun beni.. yada telefonunuz mu kesildi.. hah hah hah... 
iki saat konuşursan.. fatura kabarır tabi.. 
ir---- babaa.. dalga geçme.. dışarıdayım ,ondan kulübeden arıyorum. 
senden, bir ricam var...tuna bilmeyecek ama
ah---- tunadan gizli birşey, yapmam.. hiçç  yorulma. 
ir--- yaa, sürprizzz buu..
ah---- iyi öyleyse... söyle bakalım..
istediğimi ,anlattım babama.. ayın 18 inde hazır olursa.. sevinirim dedim.. 
geldiğimizde, parasını vereceğimi söyledim.. 
ah--- (gülerek ) peki, olur...
ir--- niye güldün baba...
ah--- hiiçç.. siz çok alemsiniz... öptüm seni.. tunaya selam ..iyi söyleme hadi.. 
ir---- sağol babamm.. annemi,ertanı da öpüyorum... ama ençok seni öptüm.. byy.. 
ah---- güle güle yavrum.. allaha emanet olun.. 
çıktım kulübeden... 
tuna karşı kaldırımdan ,görmüş beni.. korna çalınca,koşarak gelip... bindim arabaya... 
tu--- çok güzelsiniz ,hanımefendi.. niye karşıdaydın sen.. 
ne yapıyordun orada.. 
ir---- sağol hayatım,saçımı azıcık kestirdim..ama gerekiyordu. 
hareket ederken.. gülümseyerek.. 
tu--- lafı karıştıracağını sanmıyorsun ,değil mi.. 
ir---- (güldüm) yok canım ne mümkün.. bir başka yakışıklıya telefon ettim,kulübeden... 
tu--- nasılmış,ahmet abi..
ir--- hah hah hah... o olduğunu, ne biliyorsun ki.. 
tu---- bilirim ben.. 
ir--- iyiymiş.. onunla hiç konuşamamıştım da..sesini duymak istedim..
tu--- ..................acilmiydi,evden arasaydın ya.. 
ir--- senden gizliydi, duymaman gerekiyordu .babamla dedikodunu yaptık..
tu--- hah hah hah.. 
ir--- tunaa.. bu araba kaç yaşında.. 
tu--- üç yıl önce aldım ,niye sordun..
ir---- tuğrul abim,beğenir mi sence.. hani dedi ya.. arabamı sattım,ödünç biniyorum diye..
bunu ,ona versek de... bizde ,Adanaya uçakla dönsek.. nasıl olur.. 
o kadar yolu tekrar gitmek ,zor geliyor bana..
tu--- bilmem.. sorarız.. olabilir yani.. 
ir---- yanlış ,anlamaz dimi.. 
tu--- sorarız, dedim ya.. 
ir---- sen,sinirli misin... bana mı öyle geliyor.. 



Hiç yorum yok: