Translate

23 Şubat 2012 Perşembe

494.bölüm..

ir----  aklım almıyor ya.. tunanın anlatamamasına ,şaşırmamak lazım...
tunayla nasıl buluştunuz.. ufuk neredeymiş, peki..

tuğ--- biz hastaneden, apar topar çıkarken ..bir baktım karşımda tuna duruyor...
bülent, ameliyat ettiği hastaya.. tekrar bakmak istemiş...
tuna da
onu bekliyormuş.. telaşımızı görünce konuştuk,tabi tuna da ..geldi bizimle...

polis benden götürebileceği adresleri istedi... o kadar çok yere götürebilirdi ki..
evin adresini verdim..ilk önce..

sessizce.. evin önüne dizildi arabalar...
 komser...
" biz görünürsek.. yada zorla girersek ,çocuğa zarar verebilir ..
içeride olduğunu da bilmiyoruz,önce orada olduğuna emin olabilseydik " ..dedi..

beni  göndermiyorlar.. ona zarar verebilirim diye..
tuna ben ziyarete gelmiş gibi, zili çalarım.. ufuk oradaysa...öğrenirim .. siz kapıda bekleyin ..diyince kabul ettiler..

amatör çocuk hırsızı.. eve götürmüş ufuğu.. allah şaşırtacak ya.. şeytanlık düşünememiş...

hepimiz çıktık kata.. ses çıkarmamam için uyarıyorlar devamlı.. duvar kenarlarına,
 yapıştık resmen..

tuna zili çalınca... neslişah açtı kapıyı...

(yutkundu...
başını ellerinin arasına alıp.. masaya yaslandığında .. yüzü kıpkırmızıydı.. öyle kötü görünüyor ki...)

ir---- abiiim.. anlatma artık.. ufuk da burada.. sen de, tuna da... gerisini boşver ,duymak istemiyorum..

tuğ--- bence benden duy.. içinde kocana karşı en ufak bir "acaba"kırıntısı kalmasın ..

rezilliğini görüp,ufuğu aldığımda bile..   tunanın söylediğine ,imasına .. hiç inanmamış... sevmediği için,tavrını yanlış anlıyor demiştim..

kapıyı açıp,tunayı karşısında görünce öyle çok sevindi .. öyle çok sevindi ki.. yıllardır hasret  kaldığı,sevgilisini karşılıyor sanki..
ne laflar söylüyor, allahım.. ben sahiden körmüşüm.. hiç anlamamışım,hiiçç..
herkes duydu..

öyle utandım ,öyle utandım ki.. yerin dibine geçtim.. tuna susturmaya çalışıp.. ufuğu soruyor...
o ,içeri çekmeye uğraşıyor tunayı..
dayanamadı tuna..iki dakika ancak kalmıştır ,kapıda..
kollarından tuttuğu gibi..  dışarı çıkarıp.. polise teslim etti..
hepimiz ,içeri daldık.. ufuğum, mışıl mışıl uyuyor... yatakta..

(gözünü sildi... )

o an ki, halimizi anlatamam..
ben dağılmışım.. tuna desen öyle..
polisler şaşkın..

karakola giderken.. "ufuğu uyandırmayalım ,komser bey.. amcası dışarıda tutsun ,
annesini görmesin.." diyip..ona ufuğu neden aldığımı söyledim ama resmi kayıtlara geçirmek istemediğimi belirttim..
 komser anlayışlı adammış.. peki dedi.. ayaküstü  tunanın ifadesini aldılar...
ben ufuğu ona emanet edip,içeri girdim..

bu yaşıma kadar, ne çirkeflikler duydum ... gördüm.. hiç birisi bu kadar kötü değildi..
her iddiayı çürütüyor..

evime gitmediğim gibi,çocuğu kaçıran da asıl benmişim.. o görmeye gitmiş.. ufuk istemiş gelmeyi..
anne çocuğunu niye kaçırsınmış..
tunaya,bana erene.. demediğini bırakmadı..
zeytinyağı gibi üste çıktı..

.. kaçırsa eve götürürmüymüş.. nottan falan haberi yokmuş..parmak izi bırakır mı uyanık...
ufuğun giysilerini,o çocuğa acıdığı için vermiş..

o sadece çocuğunu özleyen, bir anneymiş..
tunayla da.. aralarında birşey yoksa.. o beni sevdiği içinmiş..
tuna..numara yapıyormuş, neslişah diye ölüyormuş..halbuki..
 katil edecekti beni..
baktı ki,ben ufuğu neden götürdüğümü söyleyemiyorum ..iyice coştu..

komser "kaçırdığına dair ..bir zorlama yok .. şikayet ederseniz.. o da sizi dava edip..
çocuğunuzu alıkoyduğunuza dair karar çıkartır.. yanına bile yaklaşamazsınız  görünen tablo bu"..diye ..uyardı..
neden aldığımı belirtemeyeceğimden,şikayet  de edemedim..
serbest bıraktılar, malesef... gözümüzün içine baka baka.. çıktı.. karakoldan...

 bana  " ufuğu alacağım,sen de evine döneceksin .. başka bir seçeneği kabul etmiyorum "diyince..
ben de " al alabiliyorsan,o zaman herşeyi anlatmaz mıyım sanıyorsun " dedim..

ir---- ne denir ,bilmiyorum ki abi.. çok üzüldüm yaşadıkların için..tahmin ediyorum halini, halinizi..
 ufuğum ne bilsin,annesini görünce gitti demek ki..
okuldakiler neslişahı tanımıyorlar herhalde.. irem kara diyince ,izin vermişler baksana..

tuğ--- tanıyorlar da..
ben bile görünce..irkildim.. aynı senin gibi olmuş.. saçını kestirip..boyatmış.. zayıflamış.
okuldakilerin senden ayırt etmeleri imkansız..yani..

ir---- bizim geldiğimizi,okuldan aldığımızı biliyor demek..beni görüp, izlemiş mi yani..

tuğ--- herhalde... berbat bir gece geçirdik .. anlayacağın.
tuna da, buraya getirmek istedi ufuğu.
annesini sormasın ,seninle zaman geçirsin diye...
tunayı evden çıkarma..  hasta olması muhtemel..saat dokuz olmuş.. benim işe ,gitmem gerekiyor..

Hiç yorum yok: